jij bent verpest door hollywood romantiekquote:
Echt nietquote:Op maandag 4 december 2006 16:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
jij bent verpest door hollywood romantiek
Jawel, maar over 3 weken krijgen we een hele nieuwe installatie. Dus m'n huisbaas wil eerst zelf even kijkenquote:
Ik zag vandaag een FIAT-busje, lijkend op een T1! Supergaaf, maar hij reed op de weg en ik zat op de fiets...quote:
Fiatbusjes die nog niet zijn vergaan door de roestquote:Op maandag 4 december 2006 16:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een FIAT-busje, lijkend op een T1! Supergaaf, maar hij reed op de weg en ik zat op de fiets...
Prutser.quote:Op maandag 4 december 2006 16:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat betekent dat ik 'al' 4 jaar wip.
M'n huisgenoot heeft er 1quote:Op maandag 4 december 2006 16:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Fiatbusjes die nog niet zijn vergaan door de roest
Ik heb vandaag een CRE op de foto gezet, wordne ook langzaamaan zeldzaam.
Een gemiddelde vrouw zal om de 3 minuten roepen dat het echt te stervens koud is en vervolgens voorstellen om dan maar bij haar thuis Will & Grace te gaan kijken.quote:
Ik ben blij dat ik geen gemiddelde vrouwen ken dan.quote:Op maandag 4 december 2006 16:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Een gemiddelde vrouw zal om de 3 minuten roepen dat het echt te stervens koud is en vervolgens voorstellen om dan maar bij haar thuis Will & Grace te gaan kijken.
Het gemiddelde is niet aan jou besteed, dat weten wequote:Op maandag 4 december 2006 16:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik geen gemiddelde vrouwen ken dan.
Ik heb dat nog nooit gekekenquote:Op maandag 4 december 2006 16:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Een gemiddelde vrouw zal om de 3 minuten roepen dat het echt te stervens koud is en vervolgens voorstellen om dan maar bij haar thuis Will & Grace te gaan kijken.
In jouw geval te vervangen door een willekeurig cartoon-kanaal danquote:Op maandag 4 december 2006 17:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit gekeken. Mijn vriendinnen hebben het er wel eens over, maar hoe zij het vertellen vind ik het niet grappig in ieder geval.
Nou, doe toch maar liever friemelen danquote:Op maandag 4 december 2006 17:11 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
In jouw geval te vervangen door een willekeurig cartoon-kanaal dan
Jij hebt 24/7 zin om te friemelen? Arme Hugoquote:Op maandag 4 december 2006 17:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, doe toch maar liever friemelen dan.
Nou zegquote:Op maandag 4 december 2006 17:13 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Jij hebt 24/7 zin om te friemelen? Arme Hugo
doe mij maar de vriendin die wel verwarming heeftquote:Op maandag 4 december 2006 17:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou zegDat is niet waar. We hadden het nu over wanneer het stervenskoud zou zijn!
Van Utrecht naar Gennep is niet leuk hoorquote:Op maandag 4 december 2006 17:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
doe mij maar de vriendin die wel verwarming heeft
2 uur is te verquote:Op maandag 4 december 2006 17:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Van Utrecht naar Gennep is niet leuk hoor.
Edit: het valt nog wel mee, 2 uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |