Kijk aan, dan is het niet eens een probleem.quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Welke live-plaat van Zita? Bedoel jij Band in a box? Op mijn doosje staat gewoon 2005....
Dat lijkt me erg leuk pfaf!quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:44 schreef pfaf het volgende:Mijn topic, wat doe je!
Jaarlijstjes 2005!
Jaarlijstjes 2004
Overigens open ik over een goede week gewoon weer mijn jaarlijsten topic.
Daarom stond ie ook 'gewoon' in mijn album top 100quote:Op woensdag 6 december 2006 16:01 schreef methodmich het volgende:
[..]
Kijk aan, dan is het niet eens een probleem.
Mooie lijst. Ik kan echt niks met Scott Walker, en ik heb m'n rete best gedaan.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:48 schreef De-oneven-2 het volgende:
Maar ik heb Tom Waits nog niet intensief beluisterd...
Je staat daarin niet alleen, denk ik.quote:Op donderdag 14 december 2006 10:44 schreef Z het volgende:
Ik kan echt niks met Scott Walker, en ik heb m'n rete best gedaan.
Aha, het is dus toch de bedoeling dat je je hele lijstje neerzet. OK dan:quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:00 schreef Frollo het volgende:
Ik beschouw het voorlopig maar als nominatietopic en dan zie ik later wel verder.
Na enig nadenken is mijn lijst toch nog veranderd in deze:quote:Op zondag 3 december 2006 15:21 schreef _Magnolia_ het volgende:
Indigo Girls - Despite Our Differences
Bruce Springsteen - We Shall Overcome : The Seeger Sessions
Ray LaMontagne - Till The Sun Turns Black
Damien Rice - 9
El Pino & The Volunteers - Molten City
The Dears - Gang Of Losers
Gnarls Barkley - St. Elsewhere
Ben Harper - Both Sides Of The Gun
Sufjan Stevens - The Avalanche
Ilse DeLange - The Great Escape
Haha, ja bij mij moet Joanna Newsom er ook alsnog in.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:48 schreef _Magnolia_ het volgende:
Na enig nadenken is mijn lijst toch nog veranderd in deze:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |