Ik rook niet ...quote:Op zondag 3 december 2006 10:21 schreef BrauN het volgende:
Je pa en jullie moeten iets minder smoken, mafkees.
Was het mistig buiten? Wonen jullie in een tent?quote:Op zondag 3 december 2006 10:21 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ik rook niet ...
En het waren echt super grote kringen...
Nee en nee. Hoe wil ik dan computerenquote:Op zondag 3 december 2006 10:22 schreef BrauN het volgende:
[..]
Was het mistig buiten? Wonen jullie in een tent?
Wifi ?quote:Op zondag 3 december 2006 10:24 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Nee en nee. Hoe wil ik dan computeren![]()
We hebben niks afgesproken misschien tantes van mij wel die zijn wat spiritueler...quote:Op zondag 3 december 2006 10:25 schreef scrub_nurse het volgende:
en waarom zou die kring positief zijn? niet als sarcasme bedoelt maar puur interesse. Ik neem aan dat wanneer dit een verschijning van je opa was, hij heus met goede bedoelingen kwam. Hebben jullie iets met je opa afgesproken over tekens? Ik had met mijn oma afgesproken dat ze mij een teken zou geven als dat mogelijk was. Ik heb nooit wat gemerkt, tot een paar jaar geleden, heb ik 2x echt n zeer realistische droom gehad waar ik een heel lang gesprek met mijn oma heb. Ik kon zelfs haar zachte rimpelhuidje voelen![]()
Necrofiel!quote:Op zondag 3 december 2006 10:25 schreef scrub_nurse het volgende:
[..] Ik kon zelfs haar zachte rimpelhuidje voelen![]()
Bedankt voor de tipquote:Op zondag 3 december 2006 10:26 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Onder blijven zitten?!?! Wanneer leren jullie het nou!Het is beneden!
Natuurlijk.quote:
We hebben op hem geproost en de hele avond gehad hoe leuk hij was. We zijn met de hele familie gegaan hoor. Waar moet je het anders aan uit geven een nieuwe pc ofzo? Dan gingen wij liever uit eten en hem een beetje herdenken. We hebben zelfs een minuut stilte gehouden.quote:Op zondag 3 december 2006 10:35 schreef papernote het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Dood = dood. Je opa gaat echt niet als een kringeltje rook boven het hoofd van je vader zweven omdat hij het zo leuk vond dat jullie van de erfenis uit eten zijn geweest.
Blijf eens van die paddo's af!!quote:Op zondag 3 december 2006 10:02 schreef Teunebeun het volgende:
Ik kon vannacht niet goed slapen. Ik liep naar beneden om naar de wc te gaan. Daar zag ik mijn vader en moeder zitten. Mijn moeder vertelde dat ze een kring had gezien bij mijn vader.
Dus bleef ik ff beneden zitten na wat te hebben besproken van het uit eten
gisteravond van de centen van mijn opa,
die dit jaar dood is gegaan zag ik nu ook een kring
van een soort rookachtig iets boven het hoofd van mijn vader.
Wat kan het zijn geweest?
Dat is ook echt iets om je als dooie opa druk over te maken...quote:Op zondag 3 december 2006 10:16 schreef Teunebeun het volgende:
Ik denk dat het ook mijn opa was maar dat hij positief reageerde op het uit eten.
vraag ik me ook af, ik wil ook uit eten !quote:Op zondag 3 december 2006 10:39 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Hoe groot was de erfenis?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |