Maar dat moet je niet van een bod weerhouden hoorquote:Op maandag 4 december 2006 22:02 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nee, wij stoppen er vanavond mee en de rest gaat door
Het zou ongetwijfeld unfair zijn om te suggereren dat jullie vier ook wel tevreden zijn met jullie huidige bieders en dat hier iets mee te maken zou hebbenquote:Op maandag 4 december 2006 22:02 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nee, wij stoppen er vanavond mee en de rest gaat door
Heel eerlijk... dat heeft er wat mij betreft weinig mee te maken. Afspraak was vandaag... dus vandaag, simple as that. De hele veiling ligt als sinds maandag plat, vandaag gebeurt er ook vrij weinig... In elk geval wat betreft de 'oude garde'. Ik denk niet dat een week verlenging iets uit gaat halen...quote:Op maandag 4 december 2006 22:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het zou ongetwijfeld unfair zijn om te suggereren dat jullie vier ook wel tevreden zijn met jullie huidige bieders en dat hier iets mee te maken zou hebben.
Nee, hoorquote:Op maandag 4 december 2006 22:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het zou ongetwijfeld unfair zijn om te suggereren dat jullie vier ook wel tevreden zijn met jullie huidige bieders en dat hier iets mee te maken zou hebben.
Durf je de competitie met Biogarde wel aan?quote:Op maandag 4 december 2006 22:10 schreef Five_Horizons het volgende:
Maar dat moet je niet van een bod weerhouden hoor![]()
![]()
![]()
Ik heb speciaal nieuwe foto's gemaakt, ik kan met iedereen de competitie aanquote:Op maandag 4 december 2006 22:32 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Durf je de competitie met Biogarde wel aan?![]()
Goed, roept u maar dan. Moet ik óók nog een trein naar god weet waar kopen, ben je een single hetero, en of je biefstuk lust.
Ja, maar mijn vrouw nietquote:Op maandag 4 december 2006 22:38 schreef Dipkip het volgende:
Ja maar, ik heb principes tegen dates met andervrouws man![]()
Ikke nietquote:Op maandag 4 december 2006 22:38 schreef Dipkip het volgende:
Even serieus, dit is een heel onschuldig gezellig iets, dat misschien zelfs tot een leuke vriendschap zou kunnen leiden!quote:Op maandag 4 december 2006 22:38 schreef Dipkip het volgende:
quote:Op maandag 4 december 2006 22:56 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Tof. Ik stuur je even een mailtje over die vreemd ogende redenaties van mij.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:08 schreef Five_Horizons het volgende:
Goed:
Lucille gaat er met Sjeen vandoor op een trip door Mestreech...
Dizer gaat een biertje drinken met xman
Five_Horizons gaat meloen eten bij ElisaB![]()
![]()
en
Dark_Angelus gaat met Dizer de bloemen buiten zetten!
![]()
quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:24 schreef moemoe het volgende:
[..]
Bieden kan nog op alle mods tot 11 december 24.00 uur behalve Sjeen, Five_Horizons, Dark Angelus en Dizer. Zij hebben aangegeven tevreden te zijn met hun huidige bod.
Als jij geveild wordtquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:26 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Zo dan eindelijk tijd om mee te bieden, jammer dat Sjeen er al uit is. Dus Sjeen, dat dag butler spelen voor je dat komt dan wel een keertje later voor iets anders ofzo.
Het goede doel helpen is tóf.quote:Op woensdag 6 december 2006 13:26 schreef Mokster het volgende:
[..]
Maar ik heb hem aan iemand beloofd.
95 voor Nosh.
quote:
En dat voor het oog van een half miljoen mensen.quote:Op woensdag 6 december 2006 19:17 schreef tonks het volgende:
Omg nosh je cherry gaat poppen jongeman
Misschien kan het gefilmd worden?quote:Op woensdag 6 december 2006 19:23 schreef Nosh het volgende:
[..]
En dat voor het oog van een half miljoen mensen.![]()
Ik koop alvast een doos tissuesquote:Op woensdag 6 december 2006 19:23 schreef Nosh het volgende:
[..]
En dat voor het oog van een half miljoen mensen.![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 19:24 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Misschien kan het gefilmd worden?
quote:
quote:Op woensdag 6 december 2006 21:15 schreef pussydeluxe het volgende:
De strijd om Nosh!!
[FOK! voor FOK] Bied op die ene mod! #3
Wat lul je man. Dit gaat om de Stichting Fok en de veiling is maandag afgelopen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:17 schreef tonks het volgende:
Anders kick je de topics evenkreeg je niet genoeg aandacht?
quote:
quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
Mag ik ook geveild worden?
quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:23 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Met zo'n naam loop je risico natuurlijk...
Och, het is maar net hoe je het intepreteert.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
Idd de vrouw moet wel van anaal houden![]()
penetreert bedoel jequote:Op vrijdag 8 december 2006 22:34 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Och, het is maar net hoe je het intepreteert.![]()
De voormalige vriendin van de keeper van ADO vond dat wel wat ja!quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
Idd de vrouw moet wel van anaal houden![]()
Zie jij ergens homo's danquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:36 schreef pussydeluxe het volgende:
Is dit de homo slowchat?
Nee poessie, dit is de FFF bezigheidstherapie.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:36 schreef pussydeluxe het volgende:
Is dit de homo slowchat?
quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zie jij ergens homo's danwant zoja dan ben ik uit het topic, moet er niks van hebben die potenrammers
Maar jij bent wel liefquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:39 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Joeeeehoeeoeoeoeoeoe
![]()
En homo's zijn over het algemeen potenrammerrammers
quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zie jij ergens homo's danwant zoja dan ben ik uit het topic, moet er niks van hebben die potenrammers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |