Ja joh... hij heeft net een vriendinnetje... Om hem hoef je je geen zorgen te maken. Om mij deste meerquote:Op zondag 3 december 2006 01:36 schreef Lucille het volgende:
[..]
Zeg Sjeen, denk je dat het verstandig is als D_A hetzelfde met mij gaat doen als hij met jou zou willen doen?
Dat bod staat alquote:Op zondag 3 december 2006 01:47 schreef moemoe het volgende:
We releasen de mods pas bij 100 euro, doorbieden mensen.
Ze heeft het zelfs gequotequote:Op zondag 3 december 2006 01:49 schreef Lucille het volgende:
Wist Sjeen dat trouwens al?
quote:
Tussenstand:quote:Op zondag 3 december 2006 01:50 schreef moemoe het volgende:
Misschien kan een blauw-mens de tussenstand updaten?![]()
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | SJEEN : 100 Lucille CHOWI : 75 Chinless DIZER : 75 ElisaB NOSH : 72 FamFarmerFan IR BABOON : 71 Sitethief ALICEY : 70 SiteThief UIO_AMS : 67 alicey DARK ANGELUS : 65 Chinless FIVE HORIZONS : 60 ElisaB BIOGARDE : 55 Reya MESSENGA : 50 FamFarmerFan UIO_AMS (RAOK) : 50 Reya TOTAAL : 1810 |
Heel veel plezier op vakantiequote:Op zondag 3 december 2006 01:52 schreef Lucille het volgende:
BTW, ik ga zo offline en ben de komende 2 dagen niet thuis. Wat dus inhoudt dat ik pas volgend jaar weer terug ben, want dinsdag ga ik op vakantie. Dus als mensen zich afvragen waarom ik hier niet meer post .....
Welterusten iedereen, moet morgen weer vroeg op.
Fijne vakantie en prettige feestdagen alvastquote:Op zondag 3 december 2006 01:52 schreef Lucille het volgende:
BTW, ik ga zo offline en ben de komende 2 dagen niet thuis. Wat dus inhoudt dat ik pas volgend jaar weer terug ben, want dinsdag ga ik op vakantie. Dus als mensen zich afvragen waarom ik hier niet meer post .....
Welterusten iedereen, moet morgen weer vroeg op.
Dank je wel. Ik zou zeggen prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar.quote:
quote:Op zondag 3 december 2006 01:54 schreef Lucille het volgende:
De tussenstand klopt niet, mijn bod staat er niet bij, als je de link volgt die moemoe gepost heeft staat mijn bod er wel bij.
Jij ookquote:Op zondag 3 december 2006 01:54 schreef moemoe het volgende:
[..]
Fijne vakantie en prettige feestdagen alvast![]()
.
Duh, er stond toch echt nog het oude bod van 85 euro bij Sjeen.quote:
Ik ga je missen...quote:Op zondag 3 december 2006 01:55 schreef Lucille het volgende:
[..]
Dank je wel. Ik zou zeggen prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar.
Je bent vandaag al de tweede die dat zeiquote:
Ik was nog aan het editten... en preview en invoeren zit dicht bij elkaarquote:Op zondag 3 december 2006 01:56 schreef Lucille het volgende:
[..]
Duh, er stond toch echt nog het oude bod van 85 euro bij Sjeen.![]()
Het is je vergevenquote:Op zondag 3 december 2006 01:59 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik was nog aan het editten... en preview en invoeren zit dicht bij elkaar![]()
alicey wordt binnen Nederland en sommige delen van Belgie gratis bezorgd (*).quote:Op zondag 3 december 2006 17:07 schreef Dipkip het volgende:
En als je nou het hoogste bod zou hebben he, wordt de mod dan bij je thuis afgeleverd, of moet ik voorrijkosten op mijn budget in mindering brengen?
Dat krijg je als je de krassers mobiliseert. Winst uit onverwachte hoekquote:Op zondag 3 december 2006 12:25 schreef moemoe het volgende:
Ah jullie zullen 50 euro op clumsy_kind bieden? Shit weddenschap verloren.
Nou bieden dan..quote:Op maandag 4 december 2006 03:13 schreef JediMindTricks het volgende:
Hmm met Janetje zou ik wel samen naar we wolkjes willen kijken
Ondanks jouw ongetwijfeld substantiele invloed, neen. Ik ga mn 100 euro aan wat anders uitgeven. Tis jammer van het goeie doel maar als iemand geeneens de moeite wil nemen een paar simpele vraagjes te beantwoorden (jij naar mij of ik naar jou, ben je een single hetero, en of je biefstuk lust) dan verdient ie een date met mij niet al kreeg ik geld toe. Ik wil anoniem blijven hier en post dus geen foto's (en zal dus wel mn bek moeten houden) maar ik verzeker je, hij loopt een smakelijk kipje mis.quote:Op zondag 3 december 2006 01:19 schreef Five_Horizons het volgende:
Heeft 'ie nog niet terug gemaild?![]()
*boos mailen gaat!![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 19:38 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ondanks jouw ongetwijfeld substantiele invloed, neen. Ik ga mn 100 euro aan wat anders uitgeven. Tis jammer van het goeie doel maar als iemand geeneens de moeite wil nemen een paar simpele vraagjes te beantwoorden (jij naar mij of ik naar jou, ben je een single hetero, en of je biefstuk lust) dan verdient ie een date met mij niet al kreeg ik geld toe. Ik wil anoniem blijven hier en post dus geen foto's (en zal dus wel mn bek moeten houden) maar ik verzeker je, hij loopt een smakelijk kipje mis.
Wat ga je dan kopen Dipkip? Een bokszakklinkt fouter dan het is hoor LOL had andere plannen met Bio.
*schreeuwt op knieën: MAAR WAAROM DAN NIET!!!! *snikt*quote:
Ik denk dat ie niet op vrouwen valt ofzo. Werkelijk, zoiets is me nog nooit overkomenquote:Op maandag 4 december 2006 19:54 schreef Five_Horizons het volgende:
*schreeuwt op knieën: MAAR WAAROM DAN NIET!!!! *snikt*![]()
*weer staan gaat: Maar er zijn er toch nog wel meer waar je iets leuks mee kunt doen?![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 20:05 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik denk dat ie niet op vrouwen valt ofzo. Werkelijk, zoiets is me nog nooit overkomen![]()
quote:En ja sure maar de meesten zijn duur of onaantrekkelijk (voor mij dan he, niet meteen gaan krassen wegens onbemiddelbaarheid). Bovendien is het net als met winkelen, ik wou die paarse, met dat leuke randje, kan me niet schelen dat er verder nog hangt en dat er verder geen goede reden voor is ik wou DIEHIE![]()
Wou ik best sturen, ALS ik een mailtje terug kreeg. Ik ga mezelf toch niet ongevraagd aanbiedenquote:Op maandag 4 december 2006 20:08 schreef Five_Horizons het volgende:
Tja, zonder foto helpt niet he...
Ik weet niet of je het door hebt maar hij kost al dagen 55 euro.quote:Op maandag 4 december 2006 20:08 schreef Five_Horizons het volgende:
Maar misschien leg je de lat wat hoog....
quote:Op maandag 4 december 2006 20:14 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Wou ik best sturen, ALS ik een mailtje terug kreeg. Ik ga mezelf toch niet ongevraagd aanbiedenblijf een dame he. Bovendien misschien had ik m misschien wel afgeschrokken met mn posthistorie en mn biefstukken. Dan hoefde ik ook geen foto te maken. Ik ben namelijk niet alleen een dame maar ook lui, tenzij gemotiveerd.
quote:Ik weet niet of je het door hebt maar hij kost al dagen 55 euro.
Of bedoel je dat ik op jou moet gaan bieden?![]()
Nee, ik werk deze week fulltime dus heb er pas op koopavond kans toe. Meteen een mooie reden om uit de stad te blijven tot de steriel gearticuleerde sinterklaaszang weer uit de HEMA-speakers verdwenen is.quote:Op maandag 4 december 2006 20:16 schreef Five_Horizons het volgende:
Maar je hebt je boksbal al gekocht?
Ik weet niet of het een beetje een goeie isquote:Op maandag 4 december 2006 20:31 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nee, ik werk deze week fulltime dus heb er pas op koopavond kans toe. Meteen een mooie reden om uit de stad te blijven tot de steriel gearticuleerde sinterklaaszang weer uit de HEMA-speakers verdwenen is.
En wat moet jij eigenlijk opbrengen inmiddels? Één boksbal, of twee?
ik heb geen 60 euroquote:Op maandag 4 december 2006 20:59 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik weet niet of het een beetje een goeie is
¤ 60,--
... ik wel!!quote:
Nee, wij stoppen er vanavond mee en de rest gaat doorquote:Op maandag 4 december 2006 22:00 schreef Dipkip het volgende:
[..]
... ik wel!!Gestopt met roken FTW
![]()
Heej maar, dus, de veiling duurt een week langer maar is toch vanavond afgelopen? Gaan jullie nou twee keer daten, ofzo? Ik snap dat laatste berichtje niet helemaal![]()
Maar dat moet je niet van een bod weerhouden hoorquote:Op maandag 4 december 2006 22:02 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nee, wij stoppen er vanavond mee en de rest gaat door
Het zou ongetwijfeld unfair zijn om te suggereren dat jullie vier ook wel tevreden zijn met jullie huidige bieders en dat hier iets mee te maken zou hebbenquote:Op maandag 4 december 2006 22:02 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nee, wij stoppen er vanavond mee en de rest gaat door
Heel eerlijk... dat heeft er wat mij betreft weinig mee te maken. Afspraak was vandaag... dus vandaag, simple as that. De hele veiling ligt als sinds maandag plat, vandaag gebeurt er ook vrij weinig... In elk geval wat betreft de 'oude garde'. Ik denk niet dat een week verlenging iets uit gaat halen...quote:Op maandag 4 december 2006 22:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het zou ongetwijfeld unfair zijn om te suggereren dat jullie vier ook wel tevreden zijn met jullie huidige bieders en dat hier iets mee te maken zou hebben.
Nee, hoorquote:Op maandag 4 december 2006 22:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het zou ongetwijfeld unfair zijn om te suggereren dat jullie vier ook wel tevreden zijn met jullie huidige bieders en dat hier iets mee te maken zou hebben.
Durf je de competitie met Biogarde wel aan?quote:Op maandag 4 december 2006 22:10 schreef Five_Horizons het volgende:
Maar dat moet je niet van een bod weerhouden hoor![]()
![]()
![]()
Ik heb speciaal nieuwe foto's gemaakt, ik kan met iedereen de competitie aanquote:Op maandag 4 december 2006 22:32 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Durf je de competitie met Biogarde wel aan?![]()
Goed, roept u maar dan. Moet ik óók nog een trein naar god weet waar kopen, ben je een single hetero, en of je biefstuk lust.
Ja, maar mijn vrouw nietquote:Op maandag 4 december 2006 22:38 schreef Dipkip het volgende:
Ja maar, ik heb principes tegen dates met andervrouws man![]()
Ikke nietquote:Op maandag 4 december 2006 22:38 schreef Dipkip het volgende:
Even serieus, dit is een heel onschuldig gezellig iets, dat misschien zelfs tot een leuke vriendschap zou kunnen leiden!quote:Op maandag 4 december 2006 22:38 schreef Dipkip het volgende:
quote:Op maandag 4 december 2006 22:56 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Tof. Ik stuur je even een mailtje over die vreemd ogende redenaties van mij.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:08 schreef Five_Horizons het volgende:
Goed:
Lucille gaat er met Sjeen vandoor op een trip door Mestreech...
Dizer gaat een biertje drinken met xman
Five_Horizons gaat meloen eten bij ElisaB![]()
![]()
en
Dark_Angelus gaat met Dizer de bloemen buiten zetten!
![]()
quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:24 schreef moemoe het volgende:
[..]
Bieden kan nog op alle mods tot 11 december 24.00 uur behalve Sjeen, Five_Horizons, Dark Angelus en Dizer. Zij hebben aangegeven tevreden te zijn met hun huidige bod.
Als jij geveild wordtquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:26 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Zo dan eindelijk tijd om mee te bieden, jammer dat Sjeen er al uit is. Dus Sjeen, dat dag butler spelen voor je dat komt dan wel een keertje later voor iets anders ofzo.
Het goede doel helpen is tóf.quote:Op woensdag 6 december 2006 13:26 schreef Mokster het volgende:
[..]
Maar ik heb hem aan iemand beloofd.
95 voor Nosh.
quote:
En dat voor het oog van een half miljoen mensen.quote:Op woensdag 6 december 2006 19:17 schreef tonks het volgende:
Omg nosh je cherry gaat poppen jongeman
Misschien kan het gefilmd worden?quote:Op woensdag 6 december 2006 19:23 schreef Nosh het volgende:
[..]
En dat voor het oog van een half miljoen mensen.![]()
Ik koop alvast een doos tissuesquote:Op woensdag 6 december 2006 19:23 schreef Nosh het volgende:
[..]
En dat voor het oog van een half miljoen mensen.![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 19:24 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Misschien kan het gefilmd worden?
quote:
quote:Op woensdag 6 december 2006 21:15 schreef pussydeluxe het volgende:
De strijd om Nosh!!
[FOK! voor FOK] Bied op die ene mod! #3
Wat lul je man. Dit gaat om de Stichting Fok en de veiling is maandag afgelopen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:17 schreef tonks het volgende:
Anders kick je de topics evenkreeg je niet genoeg aandacht?
quote:
quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
Mag ik ook geveild worden?
quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:23 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Met zo'n naam loop je risico natuurlijk...
Och, het is maar net hoe je het intepreteert.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
Idd de vrouw moet wel van anaal houden![]()
penetreert bedoel jequote:Op vrijdag 8 december 2006 22:34 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Och, het is maar net hoe je het intepreteert.![]()
De voormalige vriendin van de keeper van ADO vond dat wel wat ja!quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
Idd de vrouw moet wel van anaal houden![]()
Zie jij ergens homo's danquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:36 schreef pussydeluxe het volgende:
Is dit de homo slowchat?
Nee poessie, dit is de FFF bezigheidstherapie.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:36 schreef pussydeluxe het volgende:
Is dit de homo slowchat?
quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zie jij ergens homo's danwant zoja dan ben ik uit het topic, moet er niks van hebben die potenrammers
Maar jij bent wel liefquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:39 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Joeeeehoeeoeoeoeoeoe
![]()
En homo's zijn over het algemeen potenrammerrammers
quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zie jij ergens homo's danwant zoja dan ben ik uit het topic, moet er niks van hebben die potenrammers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |