Alsof de politie iets doet vóór je in stukjes geprakt in een greppel ligt, blije knuffelhippiequote:Op dinsdag 5 december 2006 22:02 schreef zovty het volgende:
Om te melden dat die kerel ontsnapt is en zich verraden voelt...
heb je het eigenlijk zelf al verwerktquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:08 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Alsof de politie iets doet vóór je in stukjes geprakt in een greppel ligt, blije knuffelhippieze moeten gewoon een formuliertje invullen omdat ze anders niet kunnen verwerken dat ik belde
![]()
Krijg ik niet de kans toequote:Op woensdag 6 december 2006 00:29 schreef Yoghii het volgende:
heb je het eigenlijk zelf al verwerkt
Weinig kans. Paar maandjes brommen en dan komtie weer terug 'as a changed man' en zij trapt er natuurlijk in en geeft hem weer netjes een sleutel. Zo gaat dat met vrouwen. Hoe harder je ze mept hoe verder ze voor je gaan.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:09 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Krijg ik niet de kans toe*snif* *kras*
Vandaag die verklaring gedaan. Blijkbaar was buurman niet thuisgekomen toen er weer geschreeuwd werd maar was dat familie van buurman. Buurman zelf wordt morgen voorgeleid en dan wordt zn voorarrest verlengt. Het blijkt dus toch wel óók om het kind te gaan. Werd misselijk toen ik het hoorde. Gelukkig zit hij opgesloten. De politie vertelde me ook, dat ik niet de enige was die aangifte had gedaan, maar wel de eerste. De anderen hadden de volgende dag gebeld en de politie bedankte me enzoik hoop dat buurman een veroordeling krijgt en niet meer terugkomt, in de zin van, dat buurvrouw hem niet meer binnenlaat...
Nou binnenkort lezen we dat dan wel weer in de krant.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:09 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Krijg ik niet de kans toe*snif* *kras*
Vandaag die verklaring gedaan. Blijkbaar was buurman niet thuisgekomen toen er weer geschreeuwd werd maar was dat familie van buurman. Buurman zelf wordt morgen voorgeleid en dan wordt zn voorarrest verlengt. Het blijkt dus toch wel óók om het kind te gaan. Werd misselijk toen ik het hoorde. Gelukkig zit hij opgesloten. De politie vertelde me ook, dat ik niet de enige was die aangifte had gedaan, maar wel de eerste. De anderen hadden de volgende dag gebeld en de politie bedankte me enzoik hoop dat buurman een veroordeling krijgt en niet meer terugkomt, in de zin van, dat buurvrouw hem niet meer binnenlaat...
Aha, Twas gewoon een echte hoer zoals manlief beweerde..quote:Op zondag 3 december 2006 01:53 schreef Dipkip het volgende:
OMG the plot thickens... Net beneden de bel, toen een mannenstem (ANDERE mannenstem) en nu hoor ik wat vaag gebonk???
Zijn vrouw is toch ook een vrouwquote:Op woensdag 6 december 2006 20:08 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Naah, ik denk dat, omdat je een vrouw bent, hij niet het lef zal hebben om je aan te pakken.![]()
Het verleden, jochie, het verleden...quote:
Ja maar da's een bekende, een onbekend iemand sla je niet zomaar op z'n bekquote:
Nee, die steek je neer!quote:Op woensdag 6 december 2006 22:24 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Ja maar da's een bekende, een onbekend iemand sla je niet zomaar op z'n bek
Nou ja, tegenwoordig![]()
Jaquote:Op woensdag 6 december 2006 18:11 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Weinig kans. Paar maandjes brommen en dan komtie weer terug 'as a changed man' en zij trapt er natuurlijk in en geeft hem weer netjes een sleutel. Zo gaat dat met vrouwen. Hoe harder je ze mept hoe verder ze voor je gaan.
Weet ik niet, ik kan niet vanuit mijn raam naar buiten kijken en dan via buiten weer bij de buren hun raam naar binnen. Vanaf het balkon leek het wel donker bij de rest. Het was in ieder geval niet zo dat de straat uit liep.quote:Op woensdag 6 december 2006 22:08 schreef Maikuuul het volgende:
Was jij de enige die sting te kijken ?
Ach, zoals bij velen. Zodra je laat merken dat je iets durft te ondernemen tegen ze, doen ze niks meer. Die bedreigen en slaan liever weerloze vrouwen.quote:Op zondag 3 december 2006 01:42 schreef Caesu het volgende:
ik zou niet bang voor hem zijn.
is waarschijnlijk zo'n laffe klootzak die alleen z'n vrouw durft te slaan.
Ik ben toch ook een weerloze vrouw, als hij mij wat flikt kan ik niet rustig even de telefoon pakken lijkt me.quote:Op donderdag 7 december 2006 12:45 schreef hieperdepiep het volgende:
Ach, zoals bij velen. Zodra je laat merken dat je iets durft te ondernemen tegen ze, doen ze niks meer. Die bedreigen en slaan liever weerloze vrouwen.
Is dat echt waar? Ik wilde anoniem klagen en toen met die verklaring heb ik gevraagd of die man niet te weten kon komen dat ik het had gezegd. Ze zeiden toen dat het alleen voor hun eigen administratie was en dat hij er niet achter kon komen. Maar ja politie liegt zo vaakquote:Op donderdag 7 december 2006 11:47 schreef HunterSThompson het volgende:
Ik wil je niet zenuwachtig maken, maar als hij voorgeleid is en in voorlopige hechtenis blijft, is de kans erg groot dat hij gedagvaard wordt. Tevens krijgt bij de voorgeleiding zijn piketadvocaat de beschikking over het dossier, waar jouw verklaring (met al je gegevens erin) gewoon in staat. Als goede advocaat laat je wel altijd je client zijn dossier doorlezen. Hij komt dus zeer zeker te weten wie er geklaagd heeft.
idd de politie liegt vaakquote:Op vrijdag 8 december 2006 19:14 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik ben toch ook een weerloze vrouw, als hij mij wat flikt kan ik niet rustig even de telefoon pakken lijkt me.
[..]
Is dat echt waar? Ik wilde anoniem klagen en toen met die verklaring heb ik gevraagd of die man niet te weten kon komen dat ik het had gezegd. Ze zeiden toen dat het alleen voor hun eigen administratie was en dat hij er niet achter kon komen. Maar ja politie liegt zo vaakkan iemand dit bevestigen ofzo?
Volgens mij heeft TS niemand aangeklaagd,ze heeft alleen een getuigenverklaring afgelegd. En bij mijn weten kan dat anoniem.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:22 schreef AllesIsZinloos het volgende:
Ik wil je niet bang maken maar die man krijg absoluut je gegevens. Is toch ook logisch? Het zou wat zijn als je zomaar door iemand kan worden aangeklaagd en veroordeeld worden als je geen idee hebt wie dat gedaan heeft, want dan kan je je moeilijk verdedigen.
Maar ik heb alleen een de politie vertelt dat ik herrie hoorde en dat het klonk alsof iemand in nood was die niet zelf kon bellen. Als er iemand aangifte heeft gedaan, lijkt het mij dat het die vrouw zelf is, of dat de politie vind dat er een zaak moet komen op grond van wat ze aantroffen. Het is toch niet dat ik een aanklacht ingediend heb wegens geluidsoverlast ofzo. Ik heb er verder weinig mee te maken naar mijn idee, snap niet waarom ik in zo'n dossier zou moeten.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:22 schreef AllesIsZinloos het volgende:
Het zou wat zijn als je zomaar door iemand kan worden aangeklaagd en veroordeeld worden als je geen idee hebt wie dat gedaan heeft, want dan kan je je moeilijk verdedigen.
Dan ken je de politie nog niet , die is rustig in staat om te vertellen dat de bovenbuur belde.quote:Op zondag 3 december 2006 01:31 schreef BrandX het volgende:
HIj zal zich hooguit bedenken dat je op het lawaai af bent gekomen, niet dat je gebeld hebt.
Edit: trouwens een zeer goede actie, TS!![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 10 december 2006 10:37 schreef dontcare het volgende:
[..]
Dan ken je de politie nog niet , die is rustig in staat om te vertellen dat de bovenbuur belde.
* man - heeft die hoer toch gebelt ! ik maak r af
* politie - nee dat was de bovenbuur
* man![]()
* politie - prettige dag verder .......
De politie , je beste vriend![]()
quote:Op zondag 3 december 2006 01:34 schreef Janetje het volgende:
Goed gehandeld.
My words, exactlyquote:Op zondag 3 december 2006 01:31 schreef BrandX het volgende:
HIj zal zich hooguit bedenken dat je op het lawaai af bent gekomen, niet dat je gebeld hebt.
Edit: trouwens een zeer goede actie, TS!![]()
![]()
![]()
Dat heb je ook goed gedaan maar voordat een verklaring anoniem is moet er heel wat gebeurd zijn. Dan moet er een reeele deiging zijn zoals met dat holleeder gedoe. Niet omdat die man wat losse handjes heeft.quote:Op zondag 10 december 2006 10:23 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Maar ik heb alleen een de politie vertelt dat ik herrie hoorde en dat het klonk alsof iemand in nood was die niet zelf kon bellen. Als er iemand aangifte heeft gedaan, lijkt het mij dat het die vrouw zelf is, of dat de politie vind dat er een zaak moet komen op grond van wat ze aantroffen. Het is toch niet dat ik een aanklacht ingediend heb wegens geluidsoverlast ofzo. Ik heb er verder weinig mee te maken naar mijn idee, snap niet waarom ik in zo'n dossier zou moeten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |