Nee ik geef m'n leven om een nsb-er te beschermen.quote:Op zondag 3 december 2006 01:31 schreef Dipkip het volgende:
En dan komen drie schrale nerds me troosten in het ziekenhuis, met bier?
Nou maar hopen dat ie mn gezicht heel haalt, ik heb nog geen vriendje.![]()
Het was akelig stil op straat, ik kon net dat portier horen. Daarom dacht ik ook, dat de politie net aan kwam, niet dat ze iemand aan het afvoeren waren.quote:Op zondag 3 december 2006 01:30 schreef De_Ananas het volgende:
Maar ik neem aan dat die politie nogal lawaai maakte ivm sirenes ofzo? Dan is het toch niet gek dat je ging kijken?
Levensbedreigende situatie, Biogarde wil niet met me praten, EN ik word uitgemaakt voor NSB-er.quote:Op zondag 3 december 2006 01:32 schreef Zyggie het volgende:
Nee ik geef m'n leven om een nsb-er te beschermen.![]()
Doeiquote:Op zondag 3 december 2006 01:41 schreef Dipkip het volgende:
[..]
If I got screwed at least there'd be a good side to itvaarwel, lief leven, lief fok *snif*
Morgen is het nog steeds 3 december hoorquote:Op zondag 3 december 2006 01:40 schreef Zyggie het volgende:
Morgen weer een nieuwe dag.
Ahnee, mensen die dit soort dingen zeggen..! Morgen is het zondag, nu is het zaterdag.quote:Op zondag 3 december 2006 01:43 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Morgen is het nog steeds 3 december hoor![]()
Ze heeft Alanis Morisette of hoe je dat ook spelt opgezet.quote:Op zondag 3 december 2006 01:44 schreef De_Ananas het volgende:
Is ze uit het raam geslagen dan?
chickies van bajesklantenquote:Op zondag 3 december 2006 01:44 schreef SpecialK het volgende:
Ik zou idd even naar beneden gaan, aankloppen om te vragen of alles goed is.
Je bent nu toch al een dead man.
En kei hard ''Houdoe en bedankt'' gaan zingenquote:Op zondag 3 december 2006 01:46 schreef koen_pijl het volgende:
Goed gedaan! Ik zou nog even naar hem gezwaaid hebben.
Levensbedreigende situatie, Biogarde wil niet met me praten, uitgemaakt voor NSB-er, voor t allereerst een post van mij verwijderd, en een ongewenste sexchangequote:Op zondag 3 december 2006 01:44 schreef SpecialK het volgende:
Je bent nu toch al een dead man.
Gewoon naar beneden lopen. En neem CD-tje "Suzanne Vega - Luka" mee.quote:Op zondag 3 december 2006 01:46 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ze heeft Alanis Morisette of hoe je dat ook spelt opgezet.
Hard.![]()
Zal ik nog een keer bellen over geluidsoverlast?![]()
das wel grappig, jahquote:Op zondag 3 december 2006 01:46 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ze heeft Alanis Morisette of hoe je dat ook spelt opgezet.
Hard.![]()
Zal ik nog een keer bellen over geluidsoverlast?![]()
Bel de politie weer.quote:Op zondag 3 december 2006 01:53 schreef Dipkip het volgende:
OMG the plot thickens... Net beneden de bel, toen een mannenstem (ANDERE mannenstem) en nu hoor ik wat vaag gebonk???
Ja grappig is dat he. Net of ze voelen dat je staat te kijken.quote:Op zondag 3 december 2006 01:28 schreef Dipkip het volgende:
en ze waren net bezig hem de auto in te drukken, en hij keek net naar boven mij dus recht aan.
Waarheeeeen?? Waaaaaaaah!!!! *paniek*quote:Op zondag 3 december 2006 01:54 schreef koen_pijl het volgende:
Run Dipkip Run!!
Neeeh de TS is een echt stoer ijskonijn.quote:Op zondag 3 december 2006 01:55 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Ja grappig is dat he. Net of ze voelen dat je staat te kijken.
Maar goed, wees maar niet bang, hij vermoed niet iets omdat je toevallig net daar staat
of je moet ook een heel erg betrapte schrik reactie erbij hebben gehad.
Maar dat zal toch niet?
Ik sprong gauw een meter achteruit mn kamer weer in en trok vlug het gordijn dicht, telt dat?quote:Op zondag 3 december 2006 01:55 schreef Vitalogy het volgende:
of je moet ook een heel erg betrapte schrik reactie erbij hebben gehad.
We moeten haar toch vermaken en afleiden?quote:Op zondag 3 december 2006 02:00 schreef Janetje het volgende:
Stop eens met die slowchat aub.
Ik blijf niet verwijderen.
Sorry Janetje, ik vind de afleiding gewoon zo fijn want ik ben echt best bang!quote:Op zondag 3 december 2006 02:00 schreef Janetje het volgende:
Stop eens met die slowchat aub.
Ik blijf niet verwijderen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |