Nee ik geef m'n leven om een nsb-er te beschermen.quote:Op zondag 3 december 2006 01:31 schreef Dipkip het volgende:
En dan komen drie schrale nerds me troosten in het ziekenhuis, met bier?
Nou maar hopen dat ie mn gezicht heel haalt, ik heb nog geen vriendje.![]()
Het was akelig stil op straat, ik kon net dat portier horen. Daarom dacht ik ook, dat de politie net aan kwam, niet dat ze iemand aan het afvoeren waren.quote:Op zondag 3 december 2006 01:30 schreef De_Ananas het volgende:
Maar ik neem aan dat die politie nogal lawaai maakte ivm sirenes ofzo? Dan is het toch niet gek dat je ging kijken?
Levensbedreigende situatie, Biogarde wil niet met me praten, EN ik word uitgemaakt voor NSB-er.quote:Op zondag 3 december 2006 01:32 schreef Zyggie het volgende:
Nee ik geef m'n leven om een nsb-er te beschermen.![]()
Doeiquote:Op zondag 3 december 2006 01:41 schreef Dipkip het volgende:
[..]
If I got screwed at least there'd be a good side to itvaarwel, lief leven, lief fok *snif*
Morgen is het nog steeds 3 december hoorquote:Op zondag 3 december 2006 01:40 schreef Zyggie het volgende:
Morgen weer een nieuwe dag.
Ahnee, mensen die dit soort dingen zeggen..! Morgen is het zondag, nu is het zaterdag.quote:Op zondag 3 december 2006 01:43 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Morgen is het nog steeds 3 december hoor![]()
Ze heeft Alanis Morisette of hoe je dat ook spelt opgezet.quote:Op zondag 3 december 2006 01:44 schreef De_Ananas het volgende:
Is ze uit het raam geslagen dan?
chickies van bajesklantenquote:Op zondag 3 december 2006 01:44 schreef SpecialK het volgende:
Ik zou idd even naar beneden gaan, aankloppen om te vragen of alles goed is.
Je bent nu toch al een dead man.
En kei hard ''Houdoe en bedankt'' gaan zingenquote:Op zondag 3 december 2006 01:46 schreef koen_pijl het volgende:
Goed gedaan! Ik zou nog even naar hem gezwaaid hebben.
Levensbedreigende situatie, Biogarde wil niet met me praten, uitgemaakt voor NSB-er, voor t allereerst een post van mij verwijderd, en een ongewenste sexchangequote:Op zondag 3 december 2006 01:44 schreef SpecialK het volgende:
Je bent nu toch al een dead man.
Gewoon naar beneden lopen. En neem CD-tje "Suzanne Vega - Luka" mee.quote:Op zondag 3 december 2006 01:46 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ze heeft Alanis Morisette of hoe je dat ook spelt opgezet.
Hard.![]()
Zal ik nog een keer bellen over geluidsoverlast?![]()
das wel grappig, jahquote:Op zondag 3 december 2006 01:46 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ze heeft Alanis Morisette of hoe je dat ook spelt opgezet.
Hard.![]()
Zal ik nog een keer bellen over geluidsoverlast?![]()
Bel de politie weer.quote:Op zondag 3 december 2006 01:53 schreef Dipkip het volgende:
OMG the plot thickens... Net beneden de bel, toen een mannenstem (ANDERE mannenstem) en nu hoor ik wat vaag gebonk???
Ja grappig is dat he. Net of ze voelen dat je staat te kijken.quote:Op zondag 3 december 2006 01:28 schreef Dipkip het volgende:
en ze waren net bezig hem de auto in te drukken, en hij keek net naar boven mij dus recht aan.
Waarheeeeen?? Waaaaaaaah!!!! *paniek*quote:Op zondag 3 december 2006 01:54 schreef koen_pijl het volgende:
Run Dipkip Run!!
Neeeh de TS is een echt stoer ijskonijn.quote:Op zondag 3 december 2006 01:55 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Ja grappig is dat he. Net of ze voelen dat je staat te kijken.
Maar goed, wees maar niet bang, hij vermoed niet iets omdat je toevallig net daar staat
of je moet ook een heel erg betrapte schrik reactie erbij hebben gehad.
Maar dat zal toch niet?
Ik sprong gauw een meter achteruit mn kamer weer in en trok vlug het gordijn dicht, telt dat?quote:Op zondag 3 december 2006 01:55 schreef Vitalogy het volgende:
of je moet ook een heel erg betrapte schrik reactie erbij hebben gehad.
We moeten haar toch vermaken en afleiden?quote:Op zondag 3 december 2006 02:00 schreef Janetje het volgende:
Stop eens met die slowchat aub.
Ik blijf niet verwijderen.
Sorry Janetje, ik vind de afleiding gewoon zo fijn want ik ben echt best bang!quote:Op zondag 3 december 2006 02:00 schreef Janetje het volgende:
Stop eens met die slowchat aub.
Ik blijf niet verwijderen.
Nee hoor, voor vermaak en afleiding mag ze afwijken naar ONZ of een van de vele slowchattopics/reeksen die ons forum rijk is.quote:Op zondag 3 december 2006 02:01 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
We moeten haar toch vermaken en afleiden?![]()
Wat wil je hier ontopic nog verder over horen lezen dan?quote:Op zondag 3 december 2006 02:02 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee hoor, voor vermaak en afleiding mag ze afwijken naar ONZ of een van de vele slowchattopics/reeksen die ons forum rijk is.
nou dan is t maar goed dat je t verwijdert hebt, want ik had t niet gezienquote:Op zondag 3 december 2006 02:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
Gekwebbel over tasjes, foto's posten, met bio neuken..
Dat soort dingen.
Hey, dit topic kan best hier blijven..quote:Op zondag 3 december 2006 02:04 schreef Dipkip het volgende:
Wil je mij en mijn topic dan naar ONZ verplaatsen?
Of moet ik dan weer een nieuwe maken?
Want alleen een poll over wie denkt dat ik echt in gevaar ben heb ik nu niet echt behoefte aan.
Dat heb ik helemaal niet gezien dan op die ene foto na. Je verwijderd wel goed snel dan zegquote:Op zondag 3 december 2006 02:03 schreef Janetje het volgende:
Gekwebbel over tasjes, foto's posten, met bio neuken..
nee in ONZ wordt het pas op z'n waarde geschatquote:Op zondag 3 december 2006 02:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hey, dit topic kan best hier blijven..
In ONZ wordt het verbaggerd.. maar probeer het een beetje ontopic te houden..
Dus niet over hoe graag je wilt ketsen met bio..
Dat wil iedereen toch.
Mijn klachten:quote:Op zondag 3 december 2006 02:06 schreef Djep het volgende:
wat is je klacht dan?
* djep gaat er even lekker voor zitten...quote:Op zondag 3 december 2006 02:09 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Mijn klachten:
mensen die altijd pas na twaalven ruzie maken
mannen die vrouwen ongewenst slaan
mijn nieuwsgierigheid of de politie er al was
Biogarde wil niet met me praten
voor NSB-er uitgemaakt worden
voor het eerst een post verwijderd krijgen
ongewenste digitale sexchange
zij wel, ik niet
algemeen ongeloof terwijl het echt zo gebeurde net
Moet ik nog doorgaan over de rest van mn leven of is vandaag wel genoeg?
Sorry dat ik uit zenuwen probeer er een luchtige draai aan te geven?quote:Op zondag 3 december 2006 02:08 schreef Biogarde het volgende:
Dipkip,
Geen idee wie je bent, of wat je wil.
Wil je vriendelijk vragen te stoppen met je gezever in dit topic.
Topic blijft in KLB, zoals Janetje al zei.
Verder succes ermee meid, beetje nare situatie...quote:Op zondag 3 december 2006 01:28 schreef Dipkip het volgende:
...
mannen die vrouwen ongewenst slaan![]()
...
ik kan me haar reactie prima voorstellen...quote:Op zondag 3 december 2006 02:20 schreef john6 het volgende:
[..]
wat heeft dat gebrazel van jou nu te maken met dat laatste wat je schrijft?
of je bent echt nog een puber van 12 of je bent gewoon een groot verwend nest met die reactie
en het is ook actie-reactie...Dus om dan zo tegen TS te reageren....quote:Op zondag 3 december 2006 02:27 schreef Isabeau het volgende:
Jeetje, als je zoiets net meemaakt dan kan ik me voorstellen dat je even je hart wilt luchten op Fok en dat eventueel met luchtig offtopic geblaat. Dat moet toch even kunnen?
Hey, mijn vraag aan haar was, of ze wou ophouden met het offtopic geleuter in het topic.quote:Op zondag 3 december 2006 02:30 schreef Djep het volgende:
[..]
en het is ook actie-reactie...Dus om dan zo tegen TS te reageren....
t was niet tegen jou. Sorry... t was meer tegen bijv biogarde, dat vond ik een onredelijke uitvaring. Of hij moet ironisch bedoeld zijn. Maar dat miste ik dan. En ik doel op die post over verwend nest.quote:Op zondag 3 december 2006 02:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hey, mijn vraag aan haar was, of ze wou ophouden met het offtopic geleuter in het topic.
Doodnormale vraag, vooral in KLB.
Daar kan toch ook een normaal antwoord op komen, of ligt dat nu aan mij?
Hoezo? Ik vond dat er inmiddels waarschuwingen zat gegeven waren door mn collega omtent het postgedrag van een aantal personen.quote:Op zondag 3 december 2006 02:35 schreef Djep het volgende:
[..]
t was niet tegen jou. Sorry... t was meer tegen bijv biogarde, dat vond ik een onredelijke uitvaring. Of hij moet ironisch bedoeld zijn. Maar dat miste ik dan. En ik doel op die post over verwend nest.
Tja, maar ik ging ook gewoon door met geiten...ik was off topic en ik heb niks gehoord.quote:Op zondag 3 december 2006 02:37 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hoezo? Ik vond dat er inmiddels waarschuwingen zat gegeven waren door mn collega omtent het postgedrag van een aantal personen.
dat ze goed gehandeld heeft klopt indien het waar is wat er gebeurd is, alleen hetgene waarmee ik die reactie geef is omdat er een reactie komt en dat ze dan meteen als antwoord geeft dat ze dan ook maar niet meer doet bieden op die actie. ik vind dat heeft niks met elkaar te maken en is in mijn ogen gewoon een zielige reactiequote:Op zondag 3 december 2006 02:35 schreef Djep het volgende:
[..]
t was niet tegen jou. Sorry... t was meer tegen bijv biogarde, dat vond ik een onredelijke uitvaring. Of hij moet ironisch bedoeld zijn. Maar dat miste ik dan. En ik doel op die post over verwend nest.
Ik doelde ook niet op jou in mn betoog. Topic is meerdere keren opgeschoond.quote:Op zondag 3 december 2006 02:38 schreef Djep het volgende:
[..]
Tja, maar ik ging ook gewoon door met geiten...ik was off topic en ik heb niks gehoord.
ik neem aan dat t over de modveiling gaat? nou dan zou ik ook niet meer mee bieden.quote:Op zondag 3 december 2006 02:39 schreef john6 het volgende:
[..]
dat ze goed gehandeld heeft klopt indien het waar is wat er gebeurd is, alleen hetgene waarmee ik die reactie geef is omdat er een reactie komt en dat ze dan meteen als antwoord geeft dat ze dan ook maar niet meer doet bieden op die actie. ik vind dat heeft niks met elkaar te maken en is in mijn ogen gewoon een zielige reactie
nee ik begreep dat je niet op mij doelde. Dat bedoel ik dus. Ik zat ook gewoon te klierenquote:Op zondag 3 december 2006 02:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik doelde ook niet op jou in mn betoog. Topic is meerdere keren opgeschoond.
Normaal gesproken gaat ie op slot.
Zullen we het bij deze essentie van het topic houden?quote:Op zondag 3 december 2006 02:44 schreef Da_Ripper het volgende:
Wanneer TS het nog leest:
goed gedaan, wees trots op jezelf,
je mag mijn buurvrouw anytime zijn![]()
Hier wil ik dan nog wel even op reageren.quote:Op zondag 3 december 2006 02:39 schreef john6 het volgende:
dat ze goed gehandeld heeft klopt indien het waar is wat er gebeurd is, alleen hetgene waarmee ik die reactie geef is omdat er een reactie komt en dat ze dan meteen als antwoord geeft dat ze dan ook maar niet meer doet bieden op die actie. ik vind dat heeft niks met elkaar te maken en is in mijn ogen gewoon een zielige reactie
Prima..quote:Op zondag 3 december 2006 02:48 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, het moderatiebeleid is bagger sinds jij met die andere userts hier mod bent.
sorry, dan bied ik mijn verontschuldiging aan, dat jij geboden had had ik nergens uit opgemaakt.quote:Op zondag 3 december 2006 02:52 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Hier wil ik dan nog wel even op reageren.
Ten eerste is het gewoon waar wat er gebeurd is. Maar dr viel nou ook weer niet zo veel over te vertellen dat ik het alleen maar puur daar over ging hebben. Dat heb ik ook al toegelicht in FB.
Biogarde leek me serieus leuk, maar ik heb nog nooit met hem heen en weer gepost. Nu dus wel en nu lijkt hij me niet mijn type. Moet ik dan vanwege dat het anders misschien wat kinderachtig overkomt, alsnog 100 euro gaan bieden voor een date die ik dan niet meer wil?
Ik zat en zit te trillen van de zenuwen en inderdaad, ik wou het even van me afpraten en dan wat afleiding, kan me niet schelen waar het topic staat, al schop je m naar de kelder. Het was niet mijn bedoeling wie dan ook te beledigen of welke regel dan ook te overtreden, ik had niet het idee dat ik dat deed, blijkbaar deed ik het toch en dat spijt me. Het was allemaal niet vervelend bedoelt.
Ik ga nu even ergens anders afleiding zoeken en dan slapen, ik zie morgen wel wat er verder met het topic gebeurd is. Alvast welterusten allemaal.
Ik heb ook nog niet geboden want ik wil eerst zeker weten dat Bio mijn soort date wel leuk vindquote:Op zondag 3 december 2006 03:11 schreef john6 het volgende:
sorry, dan bied ik mijn verontschuldiging aan, dat jij geboden had had ik nergens uit opgemaakt.
nog ene keer off topic dan,quote:Op zondag 3 december 2006 03:14 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik heb ook nog niet geboden want ik wil eerst zeker weten dat Bio mijn soort date wel leuk vindmaar fijn dat we weer allemaal gezellig doen
![]()
Nee joh heb je niks aan en heeeeel moeilijk om aan te komen.quote:
Dus toch!!!quote:Op zondag 3 december 2006 01:28 schreef Dipkip het volgende:
Nu ben ik best bang dat hij doorheeft dat ik gebelt heb.Ben ik nou wel slim geweest? Ja, voor de dame in kwestie is het vast fijn maar ik maak me wel zorgen nu....
Je bent bang dat je benedenbuurman erachter komt dat je gebelt hebt ?quote:Op zondag 3 december 2006 01:28 schreef Dipkip het volgende:
Een drie kwartier geleden ofzo, hoorde ik ineens vet geschreeuw beneden mij (woon in een flat). Dus ik deed mn voordeur open om even te luisteren of alles wel goed ging..
Hoor ik de benedenbuurman op vol volume schreeuwen tegen zn vriendin (denk ik, een vrouw in ieder geval) dat ze een kankerhoer is en dat ie haar helemaal kapot gaat slaan.
Nu heb ik dat in mn vorige flat bijna dagelijks gehoord, en ik belde nooit de politie want ik dacht ja, blaffende honden enzo. Maar na maanden stond er ineens een ambulance beneden, en die meid is dus echt het ziekenhuis in geslagen. Er kwamen later politie agenten aan de deur om buurtonderzoek te doen en toen schaamde ik me kapot dat ik niet even had gebelt.
Nu belde ik dus maar wel, voor alle zekerheid. Vriendelijk de situatie uitgelegd en ze zouden anoniem houden wie er geklaagd had. Terwijl ik zat te fokken in afwachting van nachtrust, hoorde ik hem ook nog tegen haar schreeuwen BEL DE POLITIE DAN, KANKERHOER, DOE HET DAN en meer van zulke vriendelijke dingen. Dus ik was wel tevreden dat ik gebelt had.
Net hoorde ik een portier slaan, dus ik denk, ik kijk even naar buiten of de politie gearriveerd is. Even het balkon opgelopen, en ja hoor, twee politiewagens. Maar toen zag ik, dat de benedenbuurman in de handboeien stond, en ze waren net bezig hem de auto in te drukken, en hij keek net naar boven mij dus recht aan.
Nu ben ik best bang dat hij doorheeft dat ik gebelt heb.Ben ik nou wel slim geweest? Ja, voor de dame in kwestie is het vast fijn maar ik maak me wel zorgen nu....
Mijn klachten:
mensen die altijd pas na twaalven ruzie maken![]()
mannen die vrouwen ongewenst slaan![]()
mijn nieuwsgierigheid of de politie er al was![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |