Da's een skiërquote:Op zondag 3 december 2006 12:10 schreef WooZ het volgende:
mayer?
Homdeck +1quote:Op zondag 3 december 2006 12:45 schreef Homdeck het volgende:
simon amman
Yuri +1quote:Op zondag 3 december 2006 12:55 schreef Yurithemaster het volgende:
trechter beker?
quote:Op zondag 3 december 2006 13:10 schreef Homdeck het volgende:
10
die hebben een rechte bovenkantquote:
Its-Jojo-4you +1quote:Op zondag 3 december 2006 13:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hazard Analysis of Critical Control Points
neequote:Op zondag 3 december 2006 13:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wel enigzins beroepsdeformatie?
Helemaal goedquote:Op zondag 3 december 2006 13:42 schreef vdvorst het volgende:
nee, nog niet man!
volgens mij had dat te maken met het % vet van de kaas zonder vocht (dus als je vocht weghaalt uit kaas, daarvan de % vet berekenen)
dit doen ze omdat kaas, naar mate het ouder wordt, vocht verliest, en anders het % niet meer klopt,
zoiets dacht ik te weten
Dat vind ik nou slechtquote:Op zondag 3 december 2006 13:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb het opgezocht en ken um nog steeds niet
HellaHard-OG +1quote:Op zondag 3 december 2006 13:57 schreef HellaHard-OG het volgende:
Mathijsen ?
Je weet dat je niet mag Googlenquote:Op zondag 3 december 2006 13:57 schreef HellaHard-OG het volgende:
Mathijsen ?
en dan nog leer je er niks van (ik neem aan dat ze in het ziekenhuis geen geschiedenis van gaan vertellen bij wat ze aan het doen zijnquote:Op zondag 3 december 2006 13:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb nog nooit iets gebroken en daardoor geen verstand van gips
dat weet ik ja..quote:
Fout..quote:Op zondag 3 december 2006 14:02 schreef vdvorst het volgende:
Rowwen Hèze heette hij,
je komt uit de buurt zo te zien
Warm...quote:Op zondag 3 december 2006 14:03 schreef vdvorst het volgende:
ochja, zo werd die gast genoemt,
zijn achternaam was wel hesen ofzo dacht ik, voornaam weet ik zo niet meer
Deze reken ik goed, goede achternaam + voornaam geraden.quote:Op zondag 3 december 2006 14:06 schreef vdvorst het volgende:
cristiaan, dat was het!
met Neleos eensquote:Op zondag 3 december 2006 14:16 schreef Neleos het volgende:
dartfanaat was eerder.
Dacht ik ook.quote:Op zondag 3 december 2006 14:16 schreef Neleos het volgende:
dartfanaat was eerder.
In de OP staat dat de vragensteller beslist wie het goed heeft, hierbij mag ik naar de spelling kijken..quote:
Misschien moeten we in de OP erbij zetten dat mierenneuken niet gewaardeerd wordtquote:Op zondag 3 december 2006 14:23 schreef HellaHard-OG het volgende:
[..]
In de OP staat dat de vragensteller beslist wie het goed heeft, hierbij mag ik naar de spelling kijken..
Christiaan schrijf je met 2 a's en niet met 1 zoals Dartfanaat dat geschreven heeft.
Maar Christian schrijf je wel met een h, zoals dart deed. Verder vind ik dat je aan het mierenneuken bent.quote:Op zondag 3 december 2006 14:23 schreef HellaHard-OG het volgende:
[..]
In de OP staat dat de vragensteller beslist wie het goed heeft, hierbij mag ik naar de spelling kijken..
Christiaan schrijf je met 2 a's en niet met 1 zoals Dartfanaat dat geschreven heeft.
dat is zo, maar door hem wist ik het,quote:Op zondag 3 december 2006 14:23 schreef HellaHard-OG het volgende:
[..]
Uhhm sorry ofzo ? Ik probeer het alleen maar via de OP goed te doen..quote:Op zondag 3 december 2006 14:24 schreef WooZ het volgende:
[..]
Misschien moeten we in de OP erbij zetten dat mierenneuken niet gewaardeerd wordt![]()
Fair enoughquote:Op zondag 3 december 2006 14:25 schreef vdvorst het volgende:
[..]
dat is zo, maar door hem wist ik het,
geef hem het punt maar hoor
En als ik zeg dat z'n voornaam Ian is?quote:Op zondag 3 december 2006 15:01 schreef Nembrionic het volgende:
Ik weet wel wie het is maar ik weet z'n naam gewoon niet...
quote:Op zondag 3 december 2006 15:02 schreef Lienekien het volgende:
Ian Holm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |