quote:Op zondag 3 december 2006 11:01 schreef thabit het volgende:
Een bioloog, een natuurkundige en een wiskundige staan bij een leeg huisje. Ze zien twee personen het huisje binnenlopen. Even later verlaten drie personen het huisje, de twee die erin gingen en nog iemand anders.
"Ah", zegt de bioloog, "ze hebben zich vermenigvuldigd".
"Nee", zegt de natuurkundige, "hier is slechts sprake van een meetfout."
"Oh", zegt de wiskundige, "als er nu nog 1 persoon naar binnen gaat is het huis weer leeg."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dat is echt ontzettend zielig" ©
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dat is echt ontzettend zielig" ©
quote:Op zondag 3 december 2006 12:32 schreef Rejected het volgende:
e^x en x^2 lopen over straat...
Komt er een sinus langslopen, en ze kijken met z'n tweeën haar na. "Wow check die rondingen." zegt e^x, en kijkt om zich heen. Maar hij ziet x^2 nergens meer. Komt daar ineens 2x aanlopen! Zegt e^x: "Wat krijgen we nou?"
"Ja" zegt 2x, "Sorry, ik was even afgeleid."
Komt er een sinus langslopen, en ze kijken met z'n tweeën haar na. "Wow check die rondingen." zegt e^x, en kijkt om zich heen. Maar hij ziet x^2 nergens meer. Komt daar ineens 2x aanlopen! Zegt e^x: "Wat krijgen we nou?"
Hard voor e^x.quote:Op zondag 3 december 2006 12:33 schreef GlowMouse het volgende:
4 en e^x lopen door een vectorruimte als ze daar de boze differentiaaloperator tegenkomen. "Ga uit mijn weg, of ik differentieer jullie!" 4 duikt een steegje in, maar e^x is niet bang en blijft dapper staan. *p00f* en weg is e^x. Gnagna lacht de differentiaaloperator, ik ben d/dy.
quote:Op zondag 3 december 2006 12:36 schreef Litso het volgende:
Ook een klassieker, geen mop maar een limerick:
[afbeelding]Jammer dat het niet echt waar is.grapjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Oscar_de_Grouch op 03-12-2006 17:33:08 ]
Er is niet 1 man met 3 benen om het gemiddelde omhoog te gooien, maar wel genoeg mannen met 1 of 0 benen om het naar beneden te brengen.quote:Op zondag 3 december 2006 17:28 schreef Xith het volgende:
Ik heb meer benen dan de gemiddelde man, wie weet waarom
Nog een hele oude over het gemiddelde...quote:Op zondag 3 december 2006 17:42 schreef C10H14N2 het volgende:
[..]
Er is niet 1 man met 3 benen om het gemiddelde omhoog te gooien, maar wel genoeg mannen met 1 of 0 benen om het naar beneden te brengen.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your mind is like a parachute, it works best when it's open...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your mind is like a parachute, it works best when it's open...
So the proton, who was with the neutron, orders a beer as well. The barman replies "are you sure?". The proton replies "absolutely positive!"quote:Op zondag 3 december 2006 22:11 schreef star_gazer het volgende:
A neutron enters a bar and orders a beer. The barman replies "for you sir, no charge".
Roflpantoffel !!!11EINS!!!1111![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |