de vorige ronde was er een aantal erg zware lotingen. En bovendien natuurlijk de onbegrijpelijke overwinning van het matig tot redelijke eve of destruction op het sublieme fool on the hillquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:40 schreef peaceman het volgende:
Vorige ronde was wel sterker naar mijn idee... zijn daar echt slachtoffers gevallen.
Dat laatste is een moeilijke keuze. Beide hadden bij deze ronde moeten zitten. Ook het wegvallen van Eloise is in mijn ogen een verlies. En zo kan ik nog wel even doorgaan, want hoe is het mogelijk dat een matig nummer als Hey Joe van Hendrix de voorkeur krijgt op het veel en veel betere All along the watchtower.... Onbegrijpelijkquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:56 schreef Homdeck het volgende:
[..]
de vorige ronde was er een aantal erg zware lotingen. En bovendien natuurlijk de onbegrijpelijke overwinning van het matig tot redelijke eve of destruction op het sublieme fool on the hill![]()
![]()
Barbarenquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:56 schreef Homdeck het volgende:
[..]
de vorige ronde was er een aantal erg zware lotingen. En bovendien natuurlijk de onbegrijpelijke overwinning van het matig tot redelijke eve of destruction op het sublieme fool on the hill![]()
![]()
Tot nu toe staat A Day In The Life gewoon voor hoor.quote:Op zondag 3 december 2006 12:04 schreef peaceman het volgende:
Het kan toch niet waar zijn dat A day in the life het af gaat leggen tegen Hey Joe...
Gelukkig wel ja, maar er wordt mijn inziens opvallend vaak op Hey Joe gestemd.quote:Op zondag 3 december 2006 12:08 schreef Mike het volgende:
[..]
Tot nu toe staat A Day In The Life gewoon voor hoor.
elk lied correspondeert met een cijfer. vervolgens steeds 2 lootjes met daarop de cijfers gepaktquote:Op maandag 4 december 2006 16:42 schreef JCdeLeeuwarden het volgende:
Vroeg me trouwens af, Homdeck, hoe je de loting hebt gedaan..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |