quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:52 schreef seekfaM het volgende:
dan feliciteerd ik je met het nieuw zijn, net zoals die newb boven mij
Geestelijk in elkaar getrapt worden via dit forum!quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:49 schreef Roi het volgende:
Wat is bashen ?
Moet jij niet klessebessen over de Nintendo Wiiiiiquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:54 schreef Roi het volgende:
Nou ik vondt het heel fijn om me zelf even voor te stellen.
Kan dit topic nu verwijdert worden? Of hoe werkt dat hier op Fokforum?
Groetjes, Roi
tieten of bashenquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:54 schreef Roi het volgende:
Groetjes, Roi
Waar komt die idioot eigenlijk vandaanquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:52 schreef seekfaM het volgende:
dan feliciteerd ik je met het nieuw zijn, net zoals die newb boven mij
Roi, ik kom in vreden, wij willen uw volk geen pijn doen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:54 schreef Roi het volgende:
Groetjes, Roi
Hallo,quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:55 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Moet jij niet klessebessen over de Nintendo Wiiiii![]()
Lees eerst eens de FAQ voordat je postquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:54 schreef Roi het volgende:
Groetjes, Roi
kijk eerst even zijn andere post, en zie dat hij geen noob is.quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:06 schreef donroyco het volgende:
[..]
Lees eerst eens de FAQ voordat je post![]()
Ik heb niet goed gekeken of er al topics met dit onderwerp waren, bij nader onderzoek blijkt dat die er dus wel zijn.quote:Hoe plaats ik een nieuw topic?
Je begint met het uitzoeken van een geschikt subforum. Zoek door middel van de forumomschrijvingen en -titels in de forum index welke het beste is voor je nieuwe topic.
Ga vervolgens dat forum binnen en kijk er even rond. Is er geen topic over hetzelfde onderwerp? Echt niet? Je hebt ook de zoekfunctie gebruikt natuurlijk, en niks gevonden, dus je klikt op 'Nieuw Topic'.
Maar zich nog wel voordoet als eentjequote:Op zaterdag 2 december 2006 21:07 schreef seekfaM het volgende:
[..]
kijk eerst even zijn andere post, en zie dat hij geen noob is.
quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:15 schreef donroyco het volgende:
[..]
Maar zich nog wel voordoet als eentje![]()
Je hebt goffedome helemaal geen recht van spreken.quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:19 schreef chocoladekoekjemetnootjes het volgende:
ik hou niet van hallo ik ben newbie dus stel mijzelf voor opdat anderen mij kunnen afzeiken top piks...
en wij houden niet van jou, dus open jij maar niksquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:19 schreef chocoladekoekjemetnootjes het volgende:
ik hou niet van hallo ik ben newbie dus stel mijzelf voor opdat anderen mij kunnen afzeiken top piks...
quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:54 schreef Roi het volgende:
Groetjes, Roi
ach wat liefquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:20 schreef Ipho het volgende:
[..]
Je hebt goffedome helemaal geen recht van spreken.![]()
...?quote:Op zondag 3 december 2006 04:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
STEF!
NEe STef ekkel = we hebben een woonbootquote:
Schelden is heel fout, geen kadootjes voor jouquote:
ik scheld helemaal niet.quote:Op zondag 3 december 2006 04:33 schreef Morwen het volgende:
[..]
Schelden is heel fout, geen kadootjes voor jou![]()
Morwenquote:Op zondag 3 december 2006 04:33 schreef Morwen het volgende:
[..]
Schelden is heel fout, geen kadootjes voor jou![]()
Vieze bierdrinkenrquote:Op zondag 3 december 2006 04:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
neuh, ik roep alleen een bacterie en een geslachtsdeel, maar ik scheld niet.
DD, ik zie je heus wel en negeer je nietquote:
hehequote:Op zondag 3 december 2006 04:41 schreef Morwen het volgende:
![]()
![]()
[..]
DD, ik zie je heus wel en negeer je niet![]()
![]()
Groetjes aan drukke Hobbels![]()
Ik kwam zelf achter deze groetjesquote:Op zondag 3 december 2006 04:41 schreef Morwen het volgende:
![]()
![]()
[..]
DD, ik zie je heus wel en negeer je niet![]()
![]()
Groetjes aan drukke Hobbels![]()
Aldus de babbelslet himselfquote:Op zondag 3 december 2006 04:42 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
hehe![]()
Ze lult de oren van m'n kop af
ik las pijpen.quote:Op zondag 3 december 2006 04:45 schreef AlohaXa het volgende:
Ik wil iemand pijnigen nu!
Beetje bondage achtige pic in je fobo, en dan het beroep Nanny, daar heb je al meer dan 300 verschillende pr0n vids over..quote:Op zondag 3 december 2006 04:45 schreef AlohaXa het volgende:
Ik wil iemand pijnigen nu!
quote:Op zondag 3 december 2006 04:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Beetje bondage achtige pic in je fobo, en dan het beroep Nanny, daar heb je al meer dan 300 verschillende pr0n vids over..
en dan ook nog een SM-fetisjh hebben..
En dan nijntje in je fobo
Dat verbreekt heel die fucking dingen allemaal enzoot
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |