Ik dacht het ookquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
in dat geval dachten Wendy en Babette hetzelfde
mooi, die Tamara ook weg
Of we nou tegen Dorinne of Jovanna aankijken...quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:13 schreef babette21 het volgende:
ik vind de exit van Jovanna niet heel erg... ze zong oke, maar 't oog wil ook wat
maar Dorinne gaat 't ook niet redden, dus dat komt wel goedquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Of we nou tegen Dorinne of Jovanna aankijken...
Ik word daar ook niet vrolijk vanquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:14 schreef --Globe-- het volgende:
Ik wordt niet vrolijk van dit gezelschap.
Had dan dat omaatje weggedaan, die komt toch niet ver.quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:13 schreef babette21 het volgende:
ik vind de exit van Jovanna niet heel erg... ze zong oke, maar 't oog wil ook wat
die ging vet vals!!quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:14 schreef Mvnl het volgende:
meisje met rode truitje bij hemel en aarde,
Klopt, had t ook niet alleen over de zangquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
die ging vet vals!!
[komt wel sympathiek over trouwens]
Toen was zoon alleenquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:16 schreef Stranger het volgende:
Ik vond vader en zoon trouwens best okay klinken, jammer dat ze dankzij hun idolsavonturen nooit ver kunnen komen.
Mwah vind pa te overheersend..quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:16 schreef Stranger het volgende:
Ik vond vader en zoon trouwens best okay klinken, jammer dat ze dankzij hun idolsavonturen nooit ver kunnen komen.
Liever nietquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:17 schreef alwaysthebest het volgende:
Komt er nog een ronde om de afgevallen mensen een laatste kans te geven?.
Die Neil had echt zo'n uitstraling van dat ie nogal spijt heeft samen met z'n pa auditie te hebben gedaanquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:16 schreef Stranger het volgende:
Ik vond Pa best oké zingen.. alleen wel een érg nare vent om te zien..quote:
Ja, ik snapte niet dat die 3 broers niet auditie deden met elkaar? Dat had meer kans gemaakt!quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:19 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Die Neil had echt zo'n uitstraling van dat ie nogal spijt heeft samen met z'n pa auditie te hebben gedaan
Het heeft samen gewoon géén podiumuitstraling. Een vader met z'n zoon.... tja, ik kan er weinig mee. Hetis zo geforceerd.quote:
http://www.rtl.nl/shows/x(...)ja_versus_sharon.xmlquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:19 schreef BVO het volgende:
Wie is Maruja?
Had idd meer kans gehad ja (al vond ik de combinatie wat ik hoorde bij dat optreden wat ze gaven in een van de Idols Liveshows ook niet werelds..)quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja, ik snapte niet dat die 3 broers niet auditie deden met elkaar? Dat had meer kans gemaakt!
wie???quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:18 schreef Stranger het volgende:
Maar ja, x-factor is al beslist, Maruja gaat winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |