quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:11 schreef Syytön het volgende:
Wat ben je dan voor n00b als je niet eens een virus herkent.
Bijnaquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:11 schreef SterkStaaltje het volgende:
Heb je je X-box al bij elkaar gelikt?
Normaal accept ik nooit geen exe programma's of wat dan ook, maar dit was een .gif bestand, normaal een plaatje dusquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:11 schreef Syytön het volgende:
Wat ben je dan voor n00b als je niet eens een virus herkent.
wie is brechtje dan?quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:14 schreef okkie-man het volgende:
Zegt meer over jouw beveiliging dan over Brechtje![]()
Trouwens .. Brechtje![]()
quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:13 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Bijna
[..]
. Daarbij was ik ook nog eensch zwaar onder de invloed![]()
![]()
Hmmz nee ik draaide een goede beveiliging maar alles werd ineens uitgeschakeldquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:14 schreef okkie-man het volgende:
Zegt meer over jouw beveiliging dan over Brechtje![]()
Trouwens .. Brechtje![]()
Bier ook mmmkayquote:
een 15 jarig breezahsletjuhquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:16 schreef hele_nare_user het volgende:
Wat is een Brechtje?
Dude... als het een .gif bestand was, kon het nooit als executable openen. Er zal dus wel .exe oid achter hebben gestaan, maar dat zal je wel niet hebben gezien met je dronken hoofd.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:13 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Bijna
[..]
Normaal accept ik nooit geen exe programma's of wat dan ook, maar dit was een .gif bestand, normaal een plaatje dus. Daarbij was ik ook nog eensch zwaar onder de invloed
![]()
![]()
is ze n neger?quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:18 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
een 15 jarig breezahsletjuh
[afbeelding]
gare kop, is ze bekend hier dan?quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:18 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
een 15 jarig breezahsletjuh
[afbeelding]
Gast, ik ben bekend met virussen e.d, ik heb zelf ook ict en al die shit gedaan maar ik zweer het je dit is een fucking hardnekkig virus. Ik moest gewoon serieus mijn hele windows opnieuw installen omdat Explorer.exe fouten aan begon te geven.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:19 schreef Syytön het volgende:
[..]
Dude... als het een .gif bestand was, kon het nooit als executable openen. Er zal dus wel .exe oid achter hebben gestaan, maar dat zal je wel niet hebben gezien met je dronken hoofd.
ik blijf bij mijn standpunt.
Jij weet dus echt niet waar je het over hebtquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:19 schreef Syytön het volgende:
[..]
Dude... als het een .gif bestand was, kon het nooit als executable openen. Er zal dus wel .exe oid achter hebben gestaan, maar dat zal je wel niet hebben gezien met je dronken hoofd.
ik blijf bij mijn standpunt.
quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:21 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Jij weet dus echt niet waar je het over hebt
ga maar eens een ftp op waar je admin rechten hebt en open eens een map genaamd plaatje.gif
zet in die map een index bestand en voila..je komt via www.url.nl/plaatje.gif in die index terecht..
Niet dus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |