Uhu.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik voorspel dat DeGuzman de pispaal wordt van Bertje en dat Hofs en/of Buijs meer gaan spelen dan de DeGuzman
Ja, vertel eens??quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Al vergeten wat er met Bono, Leo en Robin gebeurde?
Iedere club kan wedstrijden verliezen, zelfs een topclub. Ik zal het je sterker vertellen, in een wedstrijd zijn er geen 2 ploegen die kunnen winnen (3 punten pakken), per saldo heeft er dus altijd iemand 'de verkeerde opstelling' gemaakt en verloren.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Verliezen/verkeerde opstellingen maken en ja
Klote aankopenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:09 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Een coach is verantwoordelijk voor de prestaties op het veld. Niet voor de organisatie, financiën, etc., daarbuiten. Als Van Marwijk de boel naar de kloten hielp, had het bestuur/directie eerder moeten ingrijpen
Noem jij de prestaties van Van Marwijk op het veld (resultaten in positieve en negatieve zin) eens voor mij op??
Een heel goed seizoen met Fortuna o.a. finale Amstelcup en uitoverwinningen tegen Ajax en PSV (plus doorbraak van een aantal talenten waaronder van Bommel)quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Fortuna naar de kloten
Feyenoord naar de kloten
BVB naar de kloten
Topcoach die Bert
Zoveel coaches is het niet gegund om europees een prijs te pakken.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
4 jaar Feyenoord, een prijs
3 jaar BVB geen prijs
2 jaar Fortuna een finale en een faillisement
Foppe is ook overschatquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:21 schreef J.Herrer het volgende:
Oh ja en Foppe de Haan 20 jaar Heerenveen en geen enkele prijsWat een flopcoach
Nee, spelers kun je alleen in de rust motiveren, en daar ben jij niet bij. Vanaf de zijlijn ben je tijdens de wedstrijd als trainer kansloos. Vier jaar Feyenoord ja, met een UEFA Cup. Dat is een grote prijs voor Feyenoord. Na zijn vertrek heeft geen enkele trainer Champions League gehaald, Bert drie keer.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En bij 4 jaar Feyenoord.
En ik zie Feyenoord voetballen, daaruit is af te leiden of hij spelers kan motiveren.
Toen deden er nog 3 mee.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, spelers kun je alleen in de rust motiveren, en daar ben jij niet bij. Vanaf de zijlijn ben je tijdens de wedstrijd als trainer kansloos. Vier jaar Feyenoord ja, met een UEFA Cup. Dat is een grote prijs voor Feyenoord. Na zijn vertrek heeft geen enkele trainer Champions League gehaald, Bert drie keer.
Jouw grenzeloze inzicht is fabelachtig. Hulde.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik voorspel dat DeGuzman de pispaal wordt van Bertje en dat Hofs en/of Buijs meer gaan spelen dan de DeGuzman
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:54 schreef De.Kromme het volgende:
Weg ermee. Laffe coaches daar hebben we niets aan!
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:54 schreef De.Kromme het volgende:
Weg ermee. Laffe coaches daar hebben we niets aan!
Hij zal vast zn fouten maken, maar Feyenoord staat tenminste weer een beetje fatsoenlijk op de kaart. Welke wonderen verwacht jij binnen 5 maanden?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:23 schreef De.Kromme het volgende:
Wat is daar zo grappig aan? Bert heeft een aantal goede spelers gehaald maar vanaf het begin is het alleen maar kutter gegaan, hij speelt met laffe opstellingen, stelt Buijs op en motiveert z'n elftal niet.
En als we tegen Twente winnen is hij weer een geld.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:23 schreef De.Kromme het volgende:
Wat is daar zo grappig aan? Bert heeft een aantal goede spelers gehaald maar vanaf het begin is het alleen maar kutter gegaan, hij speelt met laffe opstellingen, stelt Buijs op en motiveert z'n elftal niet.
Jij bent echt een mooie man.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:28 schreef De.Kromme het volgende:
Onzin DK, ik ben nooit fan van Bert geweest, ik gedoogte hem omdat ie het aardig leek te doen, maar het is weer ouderwets kut.
PUNT!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:08 schreef Wopper1 het volgende:
Topic is te triest voor woorden.
Pardon, zooitje ?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:08 schreef Wopper1 het volgende:
Topic is te triest voor woorden.
Geen enkele andere trainer zal het met dit zooitje beter doen.
3 spelers kunnen geen elftal vormen daar heb je nog 7 andere spelers voor nodig (en een keeper uiteraardquote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Pardon, zooitje ?
31. Henk Timmer degelijke keeper
5. Tim de Cler
8. Giovanni Van Bronckhorst
9. Roy Makaay
zijn de beste spelers van feyenoord, moet je echt wel beter mee kunnen, dan nu,
laatste goede wedstrijd onder van marwijk weet je die nog ?
Feyenoord heeft lang geen topteam nee, maar dat is zijn punt ook niet. Zijn punt is dat het met de week slechter wordt en er al zon 2,5 maand (uit mijn hoofd) geen fatsoenlijke wedstrijd is gespeeld. Ik eis geen totaalvoetbal, maar wil wel voetbal zien met een idee. Ook is het onbegrijpelijk dat met spelers als v. Bronckhrost, Bruins, Slory er voorin zo weinig wordt gecreerd.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:14 schreef Rekkie het volgende:
[..]
3 spelers kunnen geen elftal vormen daar heb je nog 7 andere spelers voor nodig (en een keeper uiteraard) Van Marwijk heeft gewoon gebrek aan kwaliteit in zijn team
Noem liever een Lucius, Greene, Hofland, Bahia, Lee en een Wijnaldum om er maar eens een paar te noemen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Pardon, zooitje ?
5. Tim de Cler
9. Roy Makaay
Ja klopt. Dat was 2 dec een goede wedstrijd, Oktober en november was ook alleen ajax thuis goedquote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:18 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Feyenoord heeft lang geen topteam nee, maar dat is zijn punt ook niet. Zijn punt is dat het met de week slechter wordt en er al zon 2,5 maand (uit mijn hoofd) geen fatsoenlijke wedstrijd is gespeeld. Ik eis geen totaalvoetbal, maar wil wel voetbal zien met een idee. Ook is het onbegrijpelijk dat met spelers als v. Bronckhrost, Bruins, Slory er voorin zo weinig wordt gecreerd.
Hence mijn punt. Je kunt wel een aantal goeie spelers hebben, maar als de rest deze spelers niet begrijpt, dan schiet het niet op en wordt het met de week frustererender en slechter gevoetbald.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:18 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Feyenoord heeft lang geen topteam nee, maar dat is zijn punt ook niet. Zijn punt is dat het met de week slechter wordt en er al zon 2,5 maand (uit mijn hoofd) geen fatsoenlijke wedstrijd is gespeeld. Ik eis geen totaalvoetbal, maar wil wel voetbal zien met een idee. Ook is het onbegrijpelijk dat met spelers als v. Bronckhrost, Bruins, Slory er voorin zo weinig wordt gecreerd.
En op dit moment heeft Feyenoord in de 2e seizoenshelft al 0 punten uit 2 duels.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:04 schreef mcyodogg het volgende:
Er was vorig seizoen natuurlijk wel een verschil tussen de eerste en tweede seizoenshelft.
Eerste seizoenshelft: 17-32
Tweede seizoenshelft: 17-21
Tja, maar dat zijn slechts 2 wedstrijden. Als ze er dalijk weer goed afgaan tegen Twente, Groningen, Heracles en NEC dan is er niet veel opgeschoten inderdaad.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 08:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
En op dit moment heeft Feyenoord in de 2e seizoenshelft al 0 punten uit 2 duels.
Ik lees altijd en overal Groningen/Roda/Twente/Heerenveen/AZ maar nooit eens FC Utrecht. Niet in Enschede maar in Utrecht zie je op dit moment pas echt goed voetbalquote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:07 schreef RayMania het volgende:
Het is ook onrealistisch om te verwachten dat Feyenoord eventjes na een aantal magere seizoenen ineens weer opstaat en eenvoudig kampioen wordt. Het wordt nog knap lastig om de top vijf te halen, want Groningen, Twente, Heerenveen, AZ, Roda JC maken ook een (misschien wel grotere) kans en overtuigen de laatste weken veel meer.
FC Utrecht en NAC spelen ook zeker goed, maar schat ik niet in voor de top vijf. Wel voor het linkerrijtjequote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:11 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Ik lees altijd en overal Groningen/Roda/Twente/Heerenveen/AZ maar nooit eens FC Utrecht. Niet in Enschede maar in Utrecht zie je op dit moment pas echt goed voetbal.
Dat zijn 2 wekenquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:48 schreef jorienvdherik het volgende:
Gaat de week van de waarheid voor hem worden
Do 24 januari 2008 Feyenoord - FC Twente
Zo 27 januari 2008 Feyenoord - FC Groningen
Wo 30 januari 2008 Feyenoord - AZ
Zo 03 februari 2008 ajax - Feyenoord
Nou, hoehoe De Clerquote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Pardon, zooitje ?
5. Tim de Cler
9. Roy Makaay
wat een bullshit.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:32 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Nou, hoehoe De Cler.Die vent komt eens mee naar voren maar is daar ook veel te beperkt voor.
Ja die gast is wel zwaar hopeloosquote:Op woensdag 23 januari 2008 22:21 schreef TJDoornbos het volgende:
Als Lee morgen speelt vanaf minuut 1 moet Bert echt op zn vingers getikt worden!!
Wie moet er dan spelen?quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:21 schreef TJDoornbos het volgende:
Als Lee morgen speelt vanaf minuut 1 moet Bert echt op zn vingers getikt worden!!
WTFquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:32 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Nou, hoehoe De Cler.Die vent komt eens mee naar voren maar is daar ook veel te beperkt voor.
van mij part ga jij er lopen. Jij zal tenminste knokken voor elke milimeterquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Wie moet er dan spelen?
edit: Ah, dit is nog van vorige week.
dat vind ik dan wel weer begrijpelijk, Mols voldoet prima vooralsnog (behalve gisteren, maar toen was het bij helemaal niemand wat)quote:Op maandag 4 februari 2008 10:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Neemt niet weg dat hij de laatste wedstrijden af en toe rare keuzes maakt. Dan doel ik op het gebruiken van Mols.
Ze hebben toch geen andere spits?quote:Op maandag 4 februari 2008 10:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat kan hij er aan doen als die lullo's op het veld er geen snars voor doen? Neemt niet weg dat hij de laatste wedstrijden af en toe rare keuzes maakt. Dan doel ik op het gebruiken van Mols.
En waar is Jordy Buijs............jawel ook verhuurdquote:Op maandag 4 februari 2008 17:42 schreef jorienvdherik het volgende:
Omdat Lucius geblesseerd is, en door wanbeleid tiendalli weg mocht
Je vindt dat De Guzman er beter op geworden dit seizoen?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jouw grenzeloze inzicht is fabelachtig. Hulde.
Nee, maar daar ging het niet over. Jij dacht dat De Guzman minder zou spelen dan Hofs en Buijs, wat volledig onjuist is gebleken.quote:Op zondag 10 februari 2008 23:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je vindt dat De Guzman er beter op geworden dit seizoen?
Geen.quote:Op zondag 10 februari 2008 22:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En welke spelers zijn nu meer geld waard geworden onder Bertje?
Buijs en Hofs zijn ook behoorlijk lang geblesseerd geweest en het seizoen zit er pas voor 2/3e opquote:Op zondag 10 februari 2008 23:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, maar daar ging het niet over. Jij dacht dat De Guzman minder zou spelen dan Hofs en Buijs, wat volledig onjuist is gebleken.
Klopt, maar Buijs is sowieso geen basisklant en De Guzman heeft volgens mij alles gespeeld. Dus jouw voorspelling klopte gewoon niet.quote:Op zondag 10 februari 2008 23:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Buijs en Hofs zijn ook behoorlijk lang geblesseerd geweest en het seizoen zit er pas voor 2/3e op
Bertje begint heeft vooral een zondebok nodig als het slecht gaat.quote:Op zondag 10 februari 2008 23:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Klopt, maar Buijs is sowieso geen basisklant en De Guzman heeft volgens mij alles gespeeld. Dus jouw voorspelling klopte gewoon niet.
Dat valt wel mee hoor. Zonder aankopen zou je dit neer kunnen zetten en ik ga de gemiddelde leeftijd niet voor je uitrekenen maar zo heel oud is dat niet.quote:Op maandag 11 februari 2008 12:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Alleen jammer voor Verbeek dat hij met een uitgeholde en oude selectie moet beginnen
Ja, dus? Dat geeft niet. Lopen er ook genoeg die nog geen 30 zijn.quote:Op maandag 11 februari 2008 12:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Timmer, Gio, Makaay, Landzaat. 4 spelers in de as die ruim in de 30 zijn.
Timmer hoeft ook niet nog een paar jaar mee, die mag morgen al stoppen.quote:Op maandag 11 februari 2008 12:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Timmer, Gio, Landzaat en Makaay gaan echt niet nog een paar jaar mee en met veel spelers die over hun top zijn in de as wordt je geen kampioen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |