Heb je even?quote:Op zondag 3 december 2006 14:54 schreef Memento-Mori het volgende:
en q wie heeft jou allemaal in levende lijve mogen aanschouwen?
Ik geloof dat er inmiddels zo'n 400 mensen op de lijst staan.quote:Op zondag 3 december 2006 14:54 schreef Memento-Mori het volgende:
en q wie heeft jou allemaal in levende lijve mogen aanschouwen?
Dat zeg ik.quote:Op zondag 3 december 2006 15:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
er moeten er meer bij toch geloof ik?
zoals het hoortquote:Op zondag 3 december 2006 15:37 schreef Q. het volgende:
Ik heb de horeca gisteren wel weer goed gesponsored ja.
Ik sta er ook slechts één keer inquote:Op zondag 3 december 2006 15:15 schreef Memento-Mori het volgende:
er moeten er meer bij toch geloof ik?
Heb ik je wel eens verteld hoeveel ik je opofferingsbereidheid bewonder?quote:Op zondag 3 december 2006 15:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik wil dat wel even veranderen hoor![]()
ik vier sinterklaas pas in februari.quote:Op zondag 3 december 2006 16:08 schreef Anthraxx het volgende:
Sinterklaas gevierd net. Was gezellig.
Ik ben lui!quote:
Opstaan?quote:Op zondag 3 december 2006 16:34 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat ook. Hoewel ik wel al iets semi-nuttigs gedaan heb vandaag.
Zelfs dat heb ik niet. Alhoewel de 'making of Nightmare before Christmas' kijken toch een waardevolle toevoeging is geweest aan mijn ontwikkeling...quote:Op zondag 3 december 2006 16:34 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat ook. Hoewel ik wel al iets semi-nuttigs gedaan heb vandaag.
Gitaarmuziek en uittreksels uitprinten.quote:
winterdepressiesquote:Op zondag 3 december 2006 16:45 schreef Q. het volgende:
Ja, het is naar weer, ik ben ook alleen maar moe de laatste weken.
Gewoon 'even op bed liggen', om 11 uur 's avonds wakker schrikken, en vervolgens tot 4 uur klaarwakker zijn.quote:Op zondag 3 december 2006 16:44 schreef _Arual_ het volgende:
Ik was om 12.00 uur wakker en ben nu al weer moe. We hebben de hele dag het licht aan. Bah
Ja, maar dat tagje achtervolgt me steeds.quote:Op zondag 3 december 2006 16:51 schreef nixxx het volgende:
jij hebt al een tagje
Temazepamquote:Op zondag 3 december 2006 16:55 schreef Nosh het volgende:
[..]
Gewoon 'even op bed liggen', om 11 uur 's avonds wakker schrikken, en vervolgens tot 4 uur klaarwakker zijn..
wil je dan een "onhandig" tagje?quote:Op zondag 3 december 2006 16:55 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ja, maar dat tagje achtervolgt me steeds.Al ik ergens een spelfout maak, krijg ik gelijk commentaar in de trant van "door jou gaat de FP naar de *****".
quote:Op zondag 3 december 2006 16:58 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Of een "Muts"-tagje.
Maar sommige dingen zijn ook zonder tagje al overduidelijk.![]()
quote:Op zondag 3 december 2006 17:02 schreef _Arual_ het volgende:
Shit, er zit nog natte was in de wasmachine, sinds, eh..........
Oeps
Ik heb mijn ontbijt een kwartier geleden op. We gaan zo sushi maken voor de lunch.quote:Op zondag 3 december 2006 17:03 schreef Christine het volgende:
Het wordt eigenlijk wel bijna tijd om te ontbijten he?.
Niet eruit halen, gewoon weer wassen.quote:Op zondag 3 december 2006 17:02 schreef _Arual_ het volgende:
Shit, er zit nog natte was in de wasmachine, sinds, eh..........
Oeps
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |