abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44104294
Nou wie is wel eens stelselmatig lastiggevallen door een persoon ... en hoe heb je dat opgelost?
pi_44104437
volgens mij is het gewoon gestalkt.
maar ot.. ik pas
-
pi_44104553
Ik door iemand waar ik ruzie mee had.

Snachts steeds opgebeld worden enzo.

Oplossing: Politie luisterde telefoon af, en was daarna opgelost, ze hebben hem boete gegeven.
pi_44104673
- Persoon die mij leuk vind/vond.
- Gestalkt d.m.v. mail, msn, telefoontjes en smsjes.
- Opgelost door eerst geïrriteerd/boos te reageren en daarna niet meer te reageren.

Echt irritante lui zijn het .
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_44104921
Ik ben ook gestalkt, die persoon ging allerlei dingen bestellen onder mijn naam zoals cursussen en soms kreeg ik rare verwarrende brieven. Ook hing dit meisje erg veel rare roddels op, zij demoniseerde mij enorm. Zij was gek en dacht dat ik de satan was. Het was echt bedreigend ik heb aangifte gedaan bij de politie maar er moeten minimaal 30 rare brieven verzonden zijn. Nu heb ik een geheim nummer.
Karate
pi_44105394
TS begint?

Een ex die het niet kon verkroppen dat ik hem zat was.
Drie rechtzaken en een contactverbod waren niet afdoende, toen hem tot drie keer toe vakkundig zijn kop en huis waren verbouwd door een stel vrienden begon ie eindelijk in te zien dat het níet de bedoeling is mij te blijven lastigvallen.... heb nog altijd een honkbalknuppel klaarstaan voor het geval dát....
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
  zondag 3 december 2006 @ 15:51:45 #7
96242 SuperPoekie
Super Furry Animal
pi_44105439
quote:
Op zondag 3 december 2006 15:26 schreef poepeneesje het volgende:
- Persoon die mij leuk vind/vond.
- Gestalkt d.m.v. mail, msn, telefoontjes en smsjes.
- Opgelost door eerst geïrriteerd/boos te reageren en daarna niet meer te reageren.

Echt irritante lui zijn het .
Idem hier. Vooral sms en msn, maar toch. Hij wist dat ik een vriend had (heb) en was er half van overtuigd dat 'dat wel mis zou gaan ooit'. Nou, niet door hem iig.
pi_44106050
quote:
Op zondag 3 december 2006 15:16 schreef -Angelus- het volgende:
Nou wie is wel eens stelselmatig lastiggevallen door een persoon ... en hoe heb je dat opgelost?
Hele tijd geleden alweer, maar was een engerd in de tram die vieze praatjes had en me steeds achtervolgde. Op het laatst stond hij voor de deur van mijn werk me op te wachten. Dit gebeurde regelmatig en ik werd best wel bang van hem. Hij reed dan altijd mee met de tram, waardoor ik er niet uit durfde daar waar ik woonde. Stapte dan een paar haltes eerder uit en ging dan maar boodschappen doen en de straat op en neer lopen net zo lang dat ik hem niet meer zag. De oplossing kwam toen ik verkering kreeg met wat nu mijn man is. Hij heeft hem een keer in elkaar getimmerd, en toen was het over. Eigen rechter spelen is niet goed, maar wel effectief in dit geval
pi_44118585
Dat lijkt me echt dood eng als ze je achtervolgen tot je huis! Ik ben op de middelbare school wel gestalked door een meisje die ik niet kende. Eerst belde ze me op met een raar stemmetje en toen ze dat niet meer deed ging ze ook rare sexboeken bestellen enzo. Toen heb ik een keer een soort kidnap brief gemaakt met van die lettertjes en daar had ik in gezet 'Brand in de hel Daphne M.)' en naar haar opgestuurd. Toen was het blijkbaar niet leuk meer omdat ik er via een vriendin achter kwam wie ze was.
pi_44118885
Lol, ik ben wel eens gestalked door een meisje, das opzich geen probleem. Ik krijg wel de kriebels als dat bij een kerel was. Gewoon paar vrienden gebeld. Toen was het over
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_44119166
Een ex ik had het met hem uitgemaakt omdat hij zich totaal anders voordeed dan dat hij was. Dat pikte hij niet en bleef me lastigvallen tot hij op gegeven moment mijn vader aan de telefoon kreeg, toen een aantal weken rust en het begon weer tot ik hem een maand of 2 geleden heb opgebeld met het verzoek er mee te kappen omdat ik anders aangifte zou doen, niets meer van gehoord.
pi_44141880
het begon met een vaag smsje... daarna mailtjes en op msn
regelmatig rare telefoontjes zonder nummer waarvan ik vermoed dat hij het was....

ik wist niet wie het was, maar hij wist wel vanalles over me te vertellen..
duidelijk dus dat het een goede bekende was...
ben nooit bang geweest maar vond het wel een erg raar idee dat iemand die ik goed ken op zo'n debiele manier met me bezig was... heb ook een aantal mensen ten onrechte verdacht...

na 1,5 jaar was ik er zo zat van dat ik het spelletje heb meegespeeld... heb m zelfs voor de cam gekregen... en natuurlijk screenshotjes gemaakt
het was wel schrikken dat het de vader van een vriendin bleek te zijn

op dat moment had ik met die vriendin al bijna geen contact meer... en die familie kennende zou ik mezelf alleen maar meer problemen bezorgen als ik ermee naar zijn vrouw en/of dochter zou stappen...
(behoorlijk verknipte zooi daar )

dus ik heb er nooit iets mee gedaan... maar heb nog wel alle prints van logs en screenshotjes ergens in een laatje liggen
There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!
pi_44151845
Mijn exvriend begon vervelend te doen nadat ik een punt achter onze relatie had gezet.
2 dagen later werd om 5 uur in de ochtend een paar keer snel achter elkaar aan de deurbel gebeld, ik kon vanuit mijn slaapkamer raam naar de voordeur kijken en zag mijn exvriend ijsberen voor de deur. Ook pakte hij een paar keer zijn telefoon en keek dan naar mijn slaapkamerraam Ik had mijn telefoon uitgezet omdat hij al een paar nachten me wakker belde en zei dat hij graag even wilde afspreken en wilde praten.

Ik ben naar beneden gegaan en heb even met hem gepraat, hij ging kapot zonder mij vertelde hij.
2.5 jr waren we samen, ik kon het niet opbrengen hem te zeggen dat hij terug naar huis moest lopen terwijl hij zo aan het huilen was.
(Hij was 1 uur te voet naar mij gekomen midden in de winter)
Of ik alsjeblieft..alsjeblieft even met hem wilde praten. Ik stond in mijn pyama en had het koud dus zei dat ik iets aan ging doen en dan wel even wilde praten. Ik heb snel wat aangedaan en toen ik beneden kwam zag ik hem nergens meer, ik heb even gewacht en net toen ik me om wilde draaien riep hij me vanuit een paadje bij de overburen.
We hebben bij een veldje op een bankje gepraat en daar afscheid genomen.
Het voelde goed dat hij gewoon weg liep na gedag gezegd te hebben.
Ik woonde toen nog thuis en was veel weg naar vrienden waar ik in de weekenden regelmatig bleef slapen.
Een paar dagen later kwam ik thuis en lag er een brief op mijn bed, niemand weet hoe mijn ex die daar heeft kunnen leggen. Er was continue iemand thuis geweest. Mijn zus zei opeens, die ex van jou..
Waar denkt hij mee bezig te zijn? En omdat ik net die brief gelezen had naast haar nam ik aan dat het daarover ging.
Toen begon ze te vertellen dat hij de hele middag onder het afdakje in een tuinstoel gezeten heeft.
Ze heeft hem gevraagt wat ie daar deed en hij zei dat ie op mij zat te wachten.

Het bleef een paar dagen rustig en ik ging verder met mijn leven, totdat ik s'avonds rond 10 a 11 het pad inliep richting onze poort van de tuin. Opeens hoorde ik iemand mijn naam zeggen en ik schrok mij kapot.
Daar zat hij weer, op een balk. Waar ik vandaan kwam, ik vertelde dat ik bij vrienden geweest was en opeens sloeg zijn stemming om. Of ik een ander had

Ik werd kwaad en hem gezegd dat het hem geen zak aanging wat ik nu met mijn leven deed en ben naar binnen gelopen. Een week later liep ik in de stad met een vriend van mij, deze jongen ken ik al vanaf dat ik 4 jr oud ben.
Dit was ooit een gezamelijke vriend van ons. Ik zag mijn ex op een afstand op een bankje zitten, ik wilde nog omdraaien maar die vriend zei dat ik gewoon door moest lopen en me niet gek moest laten maken. Mijn ex stond op, liep op ons af en stak zijn hand uit naar die vriend. Op datzelfde moment, in een paar seconde greep hij hem bij zn kleding en bleef op zijn gezich slaan met een vuist
Toen die vriend los kwam draaide mijn ex zich richting mij en stond met wilde ogen boven me uit met een vuist in de lucht.. hij bedacht zich en draaide zich om. We zijn aangifte gaan doen tegen hem, weer een paar dagen later kreeg ik telefoon van deze vriend. Hij had een brief gekregen van mijn ex, althans.. daar moest het op lijken.
Ik heb die brief later gezien, en dit was duidelijk zijn handschrift niet. Later bleek dat dit door zijn vader (!!) geschreven was, in de hoop dat de aanklacht ingetrokken zou worden. Later heeft mijn ex 3 zelfmoordpogingen gedaan, 2 keer belde hij me zelf op in tranen.. hij lag weer in het ziekenhuis.
De laatste keer belde zijn moeder mij, hij had de hele medicijnkast van zijn ouders leeggehaald en ze wisten niet wat hij nou ingenomen had. Of ik misschien kon vertellen waar hij was..
Tot op de dag van vandaag word ik nog steeds lastig gevallen door hem.
Als ik hem tegen kom tijdens uitgaan zit hij me op een afstandje te bekijken met een enge blik in zijn ogen.
Ik ga dan meestal weg uit dat cafe of ga een heel stuk verderop zitten zodat hij me niet kan zien.
Ik heb dit jaar voor de 4e keer een nieuw nummer aan moeten vragen omdat ik telkens anoniem gebeld werd op de meest vreemde tijden. Ik weet dat hij dit is, dit heeft hij doodleuk toegegeven
Van mensen die wij beide kennen hoor ik regelmatig dat hij naar me vraagt, hoe het met me gaat.. maar vooral hoe het met mijn relatie gaat. Zij reageren hier zo min mogelijk op.
Maar toch.. ik kan niet begrijpen dat iemand dit blijft doen..
Hij heeft in de tussentijd 1 relatie gehad, en in die relatie is zijn vriendin 'jaloers' geworden omdat hij veel over me sprak.
Van haar heb ik email gekregen, maar ook telefoontjes.
Ik heb haar godzijdank nooit ontmoet, en ze weet alleen uit verhalen hoe ik uitzie.
Toch vraagt ze soms aan mensen die wij beide kennen, is dat Angela?
Als ze iemand tegenover zich heeft die volgens de beschrijving op mij zou kunnen lijken..

Wat erg opvallend is, deze jongen is altijd heel rustig en stabiel is overgekomen op mij.
Doodnormaal, en heel zachtaardig..
Zijn veel mensen met stomheid geslagen door zijn gedrag zo plotseling..
Volgens hem heb ik zijn hart gebroken, en hem kapot gemaakt..

Ik weet beter..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')