20, en die bril is van Hugo Bossquote:
quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:16 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Zeg dat dan meteen, nu heb ik er intens veel begrip voor.
Dan kun je die makkelijk zelf betalen.quote:
Wat hij zegt!quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:20 schreef doemaardrie het volgende:
[..]
Dan kun je die makkelijk zelf betalen.
En zeg maar tegen die gekke familie van je dat als alle rokers zouden stoppen zij flink meer belasting moeten betalen
*rookt z'n laatste pakje op en koopt straks (gewone) kauwgom *quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:20 schreef doemaardrie het volgende:
[..]
Dan kun je die makkelijk zelf betalen.
En zeg maar tegen die gekke familie van je dat als alle rokers zouden stoppen zij flink meer belasting moeten betalen
Of ik het wel trek zonder sigaretquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:23 schreef Kluupkluup het volgende:
Je ouders bewijzen je in feite 2 gunsten.. Wat is je probleem?
1 - Ze ruiken 't als ik wel rook en 't geeft wel een kick, eindelijk een goed brilmontuur, bespaart mij weer geldquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:25 schreef PietjePuk2 het volgende:
Als je eigenlijk niet wilt stoppen met roken lukt het je toch niet.
Onwijs.quote:
2 t/m 4 zijn niet genoeg om je over te halen, en nu #1 erbij komt ben je ineens wel overtuigd? Mallootquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:29 schreef Ludger het volgende:
[..]
1 - Ze ruiken 't als ik wel rook en 't geeft wel een kick, eindelijk een goed brilmontuur, bespaart mij weer geld![]()
2 - Het is gezonder voor me om niet te roken![]()
3 - Hoef geen asbak meer te legen (mocht wel roken thuis )
4 - Meer geld voor gezonde dingen
5 - Beter voor m'n gebit
Het moet dan toch maar![]()
Pas wel gelukt (in niet rokers -gezelschapquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:30 schreef Arjann87 het volgende:
[..]
Onwijs.
Stoppen met roken gaat je niet lukken. Denk maar is na: Uitgaan en dan niet roken. Dat lukt je niet!
6. Geen gekanker meer in niet rokers gezelschap of je even naar buiten wilquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:31 schreef MouseOver het volgende:
[..]
2 t/m 4 zijn niet genoeg om je over te halen, en nu #1 erbij komt ben je ineens wel overtuigd? Malloot
Heb ook geen zin meer.. (ook nadat m'n pakje op is, hoop ikquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:40 schreef beelz het volgende:
Ik rook door en zal door blijven paffen tot ik dood ga of zelf geen zin meer heb in roken.
Leukquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:47 schreef nlboy het volgende:
Ik kreeg mijn rijbewijs van mijn vader als ik niet rook tot 18 jr. en ik rook nog steeds niet en heb een rijbewijs in mijn pocket.
Ik kreeg géén schop onder m'n kont als ik voor m'n 18e niet rookte. En ik rook nog steeds nietquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:44 schreef T42 het volgende:
ik kreeg 1000 gulden als ik niet rookte tot me 18eheb ik toen heel deel van me rijbewijs mee betaald
maar rook nog steeds nie
Merk bril...uhm....een goed merk bril is bijvoorbeeld een Lafont. Monturen van Hubo Boss is niks meer dan design, ook leuk, maar niet kwaliteitief goed...en Lafont combineerd beide....Tevens is zo'n Hugo Boss montuur vaak niet meer dan 150 euro, niet een prijs waarvoor je echte kwaliteit bij een bril verwachtquote:
quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:49 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik kreeg géén schop onder m'n kont als ik voor m'n 18e niet rookte. En ik rook nog steeds niet
quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:28 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
B_boy staat dat voor Batty Boy?![]()
Roken is (helaas) nog steeds zeer hip.quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:13 schreef DOGMAN het volgende:
je hebt een bril én je rookt?
je kan er veel hobbies op na houden zo zonder seksleven
Ik heb het voornamelijk gemerkt aan mijn gebit. Sinds dat ik ben gestopt geen gaatjes meer gehad. (vier jaar geleden). Stoppen is niet zo moeilijk hoor, gewoon een weekje doorzetten dan heb je het zwaarste gehad.quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:29 schreef Ludger het volgende:
[..]
1 - Ze ruiken 't als ik wel rook en 't geeft wel een kick, eindelijk een goed brilmontuur, bespaart mij weer geld![]()
5 - Beter voor m'n gebit
6 - Representatiever bij de familie.quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:29 schreef Ludger het volgende:
[..]
5 - Beter voor m'n gebit
En ik rookte wel.quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:49 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik kreeg géén schop onder m'n kont als ik voor m'n 18e niet rookte.
Step right up!quote:
(sommige) brillen zijn erg sexy, maar roken is gewoon smerigquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:00 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Roken is (helaas) nog steeds zeer hip.
Een bril kan idd niet
Nietquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:02 schreef LuieSurinamer het volgende:
snap niet dat je je ouders probeert te chanteren.
stoppen met roken is iets dat je zelf zou moeten willen, en die bril wil je ook zelf.
dus je bent eigenlijk gewoon egiotisch bezig
konde ze moeilijk hun rooke zelf wel namelijk en ik zou terug geschupt hebbenquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:49 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik kreeg géén schop onder m'n kont als ik voor m'n 18e niet rookte. En ik rook nog steeds niet
Nieuwe bril is onverwachte uitgavequote:Op zondag 3 december 2006 17:04 schreef Noud_ het volgende:
Hoe oud ben je? Zou je niet eens zelf je eigen spullen gaan betalen?
Ik denk dat hij dat na mijn verhaal niet meer durft te zeggenquote:Op zondag 3 december 2006 17:24 schreef Ingridh007 het volgende:
Hoe duur was ie nou?
Ik gok 200 euro gezien de sterkte (op de foto in zijn fotoboekquote:Op zondag 3 december 2006 17:41 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik denk echt dat t om een prutsbedrag gaat namelijk
Die ik echt mooi vind, is 259 euro, exclusief glazenquote:Op zondag 3 december 2006 17:24 schreef Ingridh007 het volgende:
Hoe duur was ie nou?
Mien jong toch...met glazen word dat dan ongeveer 320 euro. (gezien het glas wat jij nodig hebtquote:Op zondag 3 december 2006 18:18 schreef Ludger het volgende:
[..]
Die ik echt mooi vind, is 259 euro, exclusief glazen(niet bij Pearl maar kleinere dure zaak..)
Dat werd mij ook beloofd maar die motherfuckers zijn de afspraak niet nagekomen dus nu paf ik lekker een eind weg tralalalalaquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:47 schreef nlboy het volgende:
Ik kreeg mijn rijbewijs van mijn vader als ik niet rook tot 18 jr. en ik rook nog steeds niet en heb een rijbewijs in mijn pocket.
Whehe mijnens welquote:Op zondag 3 december 2006 21:30 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat werd mij ook beloofd maar die motherfuckers zijn de afspraak niet nagekomen dus nu paf ik lekker een eind weg tralalalala![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |