Ik denk dat hij dat na mijn verhaal niet meer durft te zeggenquote:Op zondag 3 december 2006 17:24 schreef Ingridh007 het volgende:
Hoe duur was ie nou?
Ik gok 200 euro gezien de sterkte (op de foto in zijn fotoboekquote:Op zondag 3 december 2006 17:41 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik denk echt dat t om een prutsbedrag gaat namelijk
Die ik echt mooi vind, is 259 euro, exclusief glazenquote:Op zondag 3 december 2006 17:24 schreef Ingridh007 het volgende:
Hoe duur was ie nou?
Mien jong toch...met glazen word dat dan ongeveer 320 euro. (gezien het glas wat jij nodig hebtquote:Op zondag 3 december 2006 18:18 schreef Ludger het volgende:
[..]
Die ik echt mooi vind, is 259 euro, exclusief glazen(niet bij Pearl maar kleinere dure zaak..)
Dat werd mij ook beloofd maar die motherfuckers zijn de afspraak niet nagekomen dus nu paf ik lekker een eind weg tralalalalaquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:47 schreef nlboy het volgende:
Ik kreeg mijn rijbewijs van mijn vader als ik niet rook tot 18 jr. en ik rook nog steeds niet en heb een rijbewijs in mijn pocket.
Whehe mijnens welquote:Op zondag 3 december 2006 21:30 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat werd mij ook beloofd maar die motherfuckers zijn de afspraak niet nagekomen dus nu paf ik lekker een eind weg tralalalala![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |