abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 december 2006 @ 11:13:04 #76
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_44098087
Dat was niet best. Maar het kan niet altijd goed zijn.
Ik ben wel benieuwd naar dinsdag. Het gaat nergens meer over, maar ik hoop dat ze wel lekker gaan voetballen. Anders zit ik daar zo
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_44098285
quote:
Op zondag 3 december 2006 09:00 schreef Morrigun99 het volgende:

[..]

Gomes geeft voortdurend aan het enorm naar zijn zin te hebben bij PSV. Ik zie Gomes daarom best eens een lange tijd blijven. Ik vond Waterreus ook erg goed en die is vervolgens ook zo'n 25 jaar gebleven (zoiets toch? )
Oi, Waterreus mag de schoenen van Gomes nog niet poetsen... Als je Gomes de afgelopen seizoenen bezig hebt gezien realiseer je je pas wat een middelmatige keeper Waterreus was. Hij was wel goed, maar zeker geen topkeeper. Van al die seizoenen die hij gekeept heeft was hij misschien anderhalf seizoen echt "top". Dat bleek echter een toevallige uitschieter naar boven te zijn.

Waterreus pakte gewoon te weinig punten voor de club. Tegen de kleintjes zag het er allemaal leuk uit omdat hij erg goed mee kon voetballen en weinig tot niks te doen kreeg. Zodra we echter eens wat meer tegenstand kregen en onder druk stonden kwam het maar zelden voor dat hij ons er doorheen sleepte. In Europa was dat helemaal goed te zien en dan heb ik het nog niet eens over de rode kaarten en penalties die hij tegen kreeg. Dat kan je een keer gebeuren en als je het per situatie bekijkt zeg je al snel "ach, hij moest iets doen en het liep toevallig slecht af", maar als je al die situaties bij elkaar legt zie je dat het gewoon te vaak slecht af liep. Een echte topkeeper overkomt dat niet.

Waterreus was een aardige keeper en een prima clubman, een topper is hij nooit geweest. Het is natuurlijk niet toevallig dat hij zo lang bij PSV bleef. PSV was zijn plafond, Gomes zijn plafond ligt bij één van de absolute topclubs in Europa.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_44098646
Nou, ik heb net de samenvatting gekregen en ik vond het allemaal wel meevallen eerlijk gezegd. Na de media-aandacht en de reacties in onder meer dit topic had ik het idee dat Vitesse PSV weggespeeld had in de laatste 20 minuten en de bal minstens 5 keer van de lijn was gehaald.

Dat is niet bepaald het beeld dat blijft hangen na de samenvatting moet ik zeggen. PSV heeft genoeg gevaarlijke momenten gehad en had de wedstrijd in de 2e helft gewoon moeten beslissen. Het slotoffensief van Vitesse levert eigenlijk ook maar bar weinig op. Gomes pakt een paar keer een balletje goed, ballen die geenszins onhoudbaar waren. Wat mij het meeste opviel was de commentator die wel erg graag leek te willen dat PSV punten zou verspelen .

Verdiende overwinning, punt (3 zelfs ) .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 3 december 2006 @ 12:55:53 #79
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_44100246
Zaterdag 20:00:
FC Groningen - PSV

Das wel lastig...
pi_44100533
quote:
Op zondag 3 december 2006 12:55 schreef jorienvdherik het volgende:
Zaterdag 20:00:
FC Groningen - PSV

Das wel lastig...
Dat is het zeker. Ik zie PSV ook liever geen uitwedstrijden spelen op zaterdagavond, heb altijd het gevoel dat het dan moeilijker is...
  zondag 3 december 2006 @ 13:10:50 #81
147235 Bombardier
The artillery man
pi_44100584
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 23:46 schreef vitessezuid113 het volgende:
Benieuwd hoelang Gomes nog voor PSV en voor het Nederlands voetbal behouden kan worden , wat een keepertje ( gewoon de beste van Nederland )
Ik durf wel verder te denken dan dat. Ik denk dat er wereldwijd ongeveer 5 topkeers zijn. In dat rijtje past Gomes. En dit om de simpele reden dat Gomes eigenlijk géén zwakke punten heeft. Op de lijn goed, in de 16 goed, atletisch, scherp, voetbalt goed mee, maakt een zekere indruk, coacht goed. Daarnaast is hij nog ontzettend jong, dus de beste jaren zullen nog moeten komen zelfs.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
  zondag 3 december 2006 @ 13:12:09 #82
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_44100628
quote:
Op zondag 3 december 2006 13:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat is het zeker. Ik zie PSV ook liever geen uitwedstrijden spelen op zaterdagavond, heb altijd het gevoel dat het dan moeilijker is...
En een lange busreis
  zondag 3 december 2006 @ 13:17:04 #83
11102 knep
Mountainfreak
pi_44100737
quote:
Op zondag 3 december 2006 13:10 schreef Bombardier het volgende:

[..]

Ik durf wel verder te denken dan dat. Ik denk dat er wereldwijd ongeveer 5 topkeers zijn. In dat rijtje past Gomes. En dit om de simpele reden dat Gomes eigenlijk géén zwakke punten heeft. Op de lijn goed, in de 16 goed, atletisch, scherp, voetbalt goed mee, maakt een zekere indruk, coacht goed. Daarnaast is hij nog ontzettend jong, dus de beste jaren zullen nog moeten komen zelfs.
Vergeet zijn slingerworp niet
pi_44101073
quote:
Op zondag 3 december 2006 13:17 schreef knep het volgende:

[..]

Vergeet zijn slingerworp niet
Ik zie hem nog best 2 á 3 jaar blijven .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_44101306
quote:
Op zondag 3 december 2006 09:59 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Grapjas

En gaat Waterreus echt naar AZ??
als Amerika niet doorgaat zit dat er wel in ja
pi_44101391
quote:
Op zondag 3 december 2006 13:10 schreef Bombardier het volgende:

[..]

Dat meevoetballen heeft hij echt sterk verbeterd. Toen hij net in Eindhoven was gingen er nogal eens balletjes over de zijlijn. Zeker in vergelijking met Waterreus.
pi_44101969
quote:
Op zondag 3 december 2006 13:39 schreef pascalheister het volgende:

[..]

Volgens mij ging reus juist wel naar AZ als hij naar armerika ging omdat hij dan op conditie kon blijven want de competitie in de VS begind pas in januari
pi_44102020
quote:
Op zondag 3 december 2006 13:39 schreef pascalheister het volgende:

[..]

Juist niet.

Als Amerika doorgaat, gaat hij eerst nog enkele weken naar AZ.
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_44102785
quote:
Op zondag 3 december 2006 11:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Oi, Waterreus mag de schoenen van Gomes nog niet poetsen... Als je Gomes de afgelopen seizoenen bezig hebt gezien realiseer je je pas wat een middelmatige keeper Waterreus was. Hij was wel goed, maar zeker geen topkeeper. Van al die seizoenen die hij gekeept heeft was hij misschien anderhalf seizoen echt "top". Dat bleek echter een toevallige uitschieter naar boven te zijn.

Waterreus pakte gewoon te weinig punten voor de club. Tegen de kleintjes zag het er allemaal leuk uit omdat hij erg goed mee kon voetballen en weinig tot niks te doen kreeg. Zodra we echter eens wat meer tegenstand kregen en onder druk stonden kwam het maar zelden voor dat hij ons er doorheen sleepte. In Europa was dat helemaal goed te zien en dan heb ik het nog niet eens over de rode kaarten en penalties die hij tegen kreeg. Dat kan je een keer gebeuren en als je het per situatie bekijkt zeg je al snel "ach, hij moest iets doen en het liep toevallig slecht af", maar als je al die situaties bij elkaar legt zie je dat het gewoon te vaak slecht af liep. Een echte topkeeper overkomt dat niet.

Waterreus was een aardige keeper en een prima clubman, een topper is hij nooit geweest. Het is natuurlijk niet toevallig dat hij zo lang bij PSV bleef. PSV was zijn plafond, Gomes zijn plafond ligt bij één van de absolute topclubs in Europa.
Heb je gelijk in ja. Onder Waterreus zijn we Europees toch seizoenenlang niet in de 2e ronde geweest?
pi_44102855
quote:
Op zondag 3 december 2006 14:29 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:

[..]

Heb je gelijk in ja. Onder Waterreus zijn we Europees toch seizoenenlang niet in de 2e ronde geweest?
Dat wil ik niet alleen aan Waterreus ophangen natuurlijk maar met een echte topkeeper gaat zoiets natuurlijk toch net iets makkelijker.
pi_44103228
quote:
Op zondag 3 december 2006 14:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat wil ik niet alleen aan Waterreus ophangen natuurlijk maar met een echte topkeeper gaat zoiets natuurlijk toch net iets makkelijker.
Doe ik ook niet, maar het was wel een belangrijke factor.
pi_44103329
quote:
Op zondag 3 december 2006 14:03 schreef dndiek het volgende:

[..]

Juist niet.

Als Amerika doorgaat, gaat hij eerst nog enkele weken naar AZ.
wat voor nut heeft dat dan voor die paar weken keepen bij az
pi_44103481
quote:
Op zondag 3 december 2006 14:47 schreef pascalheister het volgende:

[..]

wat voor nut heeft dat dan voor die paar weken keepen bij az
Wedstrijdritme?
pi_44103544
quote:
Op zondag 3 december 2006 11:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

schitterend getyped, helemaal mee eens
Nothing to see here, carry on
pi_44105689
quote:
Op zondag 3 december 2006 13:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Er zijn ergere momenten voor Groningen uit. Ze zijn niet bepaald in goede vorm de laatste tijd, zelfs thuis niet. Als PSV niet zo dramatisch speelt als gisteren winnen ze daar wel hoor
Patat Friet
pi_44106580
Ik hoop dat we AC Milan loten; Wat een zaadploeg is dat dit jaar zeg .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_44107019
quote:
Op zondag 3 december 2006 16:24 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop dat we AC Milan loten; Wat een zaadploeg is dat dit jaar zeg .
Ik hoop het niet, maar meer omdat we ze al genoeg hebben gezien afgelopen seizoenen. Maar we moeten ze wel kunnen hebben zoals je nu leest over ze in Italie.
pi_44108176
Normaal gesproken zou ik ook liever niet Milan hebben. Maar ik zie PSV wel erg graag in de kwartfinale. Dan liever Milan dan de meeste andere nr. 1.

15e is de loting trouwens.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_44108347
TT is niet gelukt helaasch

Komt volgende week wel
Patat Friet
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 3 december 2006 @ 17:49:46 #100
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_44108759
gewonnen van vitas
quote:
Op zondag 3 december 2006 03:28 schreef Garlic_Sauce het volgende:

[..]

Bordeaux verloor dit weekend met 3-0...
PSV is toe aan de (non-existent) winterstop? grapje neem ik aan?
Zo niet, waarom... omdat ze 1 wedstrijd op 70% spelen, en toch winnen?
er is toch gewoon een winterstop dit jaar?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')