Oi, Waterreus mag de schoenen van Gomes nog niet poetsen... Als je Gomes de afgelopen seizoenen bezig hebt gezien realiseer je je pas wat een middelmatige keeper Waterreus was. Hij was wel goed, maar zeker geen topkeeper. Van al die seizoenen die hij gekeept heeft was hij misschien anderhalf seizoen echt "top". Dat bleek echter een toevallige uitschieter naar boven te zijn.quote:Op zondag 3 december 2006 09:00 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Gomes geeft voortdurend aan het enorm naar zijn zin te hebben bij PSV. Ik zie Gomes daarom best eens een lange tijd blijven. Ik vond Waterreus ook erg goed en die is vervolgens ook zo'n 25 jaar gebleven (zoiets toch?)
Dat is het zeker. Ik zie PSV ook liever geen uitwedstrijden spelen op zaterdagavond, heb altijd het gevoel dat het dan moeilijker is...quote:Op zondag 3 december 2006 12:55 schreef jorienvdherik het volgende:
Zaterdag 20:00:
FC Groningen - PSV
Das wel lastig...
Ik durf wel verder te denken dan dat. Ik denk dat er wereldwijd ongeveer 5 topkeers zijn. In dat rijtje past Gomes. En dit om de simpele reden dat Gomes eigenlijk géén zwakke punten heeft. Op de lijn goed, in de 16 goed, atletisch, scherp, voetbalt goed mee, maakt een zekere indruk, coacht goed. Daarnaast is hij nog ontzettend jong, dus de beste jaren zullen nog moeten komen zelfs.quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:46 schreef vitessezuid113 het volgende:
Benieuwd hoelang Gomes nog voor PSV en voor het Nederlands voetbal behouden kan worden , wat een keepertje ( gewoon de beste van Nederland )
En een lange busreisquote:Op zondag 3 december 2006 13:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is het zeker. Ik zie PSV ook liever geen uitwedstrijden spelen op zaterdagavond, heb altijd het gevoel dat het dan moeilijker is...![]()
Vergeet zijn slingerworp nietquote:Op zondag 3 december 2006 13:10 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Ik durf wel verder te denken dan dat. Ik denk dat er wereldwijd ongeveer 5 topkeers zijn. In dat rijtje past Gomes. En dit om de simpele reden dat Gomes eigenlijk géén zwakke punten heeft. Op de lijn goed, in de 16 goed, atletisch, scherp, voetbalt goed mee, maakt een zekere indruk, coacht goed. Daarnaast is hij nog ontzettend jong, dus de beste jaren zullen nog moeten komen zelfs.
Ik zie hem nog best 2 á 3 jaar blijvenquote:
als Amerika niet doorgaat zit dat er wel in jaquote:Op zondag 3 december 2006 09:59 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Grapjas
En gaat Waterreus echt naar AZ??![]()
Dat meevoetballen heeft hij echt sterk verbeterd. Toen hij net in Eindhoven was gingen er nogal eens balletjes over de zijlijn. Zeker in vergelijking met Waterreus.quote:Op zondag 3 december 2006 13:10 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Ik durf wel verder te denken dan dat. Ik denk dat er wereldwijd ongeveer 5 topkeers zijn. In dat rijtje past Gomes. En dit om de simpele reden dat Gomes eigenlijk géén zwakke punten heeft. Op de lijn goed, in de 16 goed, atletisch, scherp, voetbalt goed mee, maakt een zekere indruk, coacht goed. Daarnaast is hij nog ontzettend jong, dus de beste jaren zullen nog moeten komen zelfs.
Volgens mij ging reus juist wel naar AZ als hij naar armerika ging omdat hij dan op conditie kon blijven want de competitie in de VS begind pas in januariquote:Op zondag 3 december 2006 13:39 schreef pascalheister het volgende:
[..]
als Amerika niet doorgaat zit dat er wel in ja
Juist niet.quote:Op zondag 3 december 2006 13:39 schreef pascalheister het volgende:
[..]
als Amerika niet doorgaat zit dat er wel in ja
Heb je gelijk in ja. Onder Waterreus zijn we Europees toch seizoenenlang niet in de 2e ronde geweest?quote:Op zondag 3 december 2006 11:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oi, Waterreus mag de schoenen van Gomes nog niet poetsen... Als je Gomes de afgelopen seizoenen bezig hebt gezien realiseer je je pas wat een middelmatige keeper Waterreus was. Hij was wel goed, maar zeker geen topkeeper. Van al die seizoenen die hij gekeept heeft was hij misschien anderhalf seizoen echt "top". Dat bleek echter een toevallige uitschieter naar boven te zijn.
Waterreus pakte gewoon te weinig punten voor de club. Tegen de kleintjes zag het er allemaal leuk uit omdat hij erg goed mee kon voetballen en weinig tot niks te doen kreeg. Zodra we echter eens wat meer tegenstand kregen en onder druk stonden kwam het maar zelden voor dat hij ons er doorheen sleepte. In Europa was dat helemaal goed te zien en dan heb ik het nog niet eens over de rode kaarten en penalties die hij tegen kreeg. Dat kan je een keer gebeuren en als je het per situatie bekijkt zeg je al snel "ach, hij moest iets doen en het liep toevallig slecht af", maar als je al die situaties bij elkaar legt zie je dat het gewoon te vaak slecht af liep. Een echte topkeeper overkomt dat niet.
Waterreus was een aardige keeper en een prima clubman, een topper is hij nooit geweest. Het is natuurlijk niet toevallig dat hij zo lang bij PSV bleef. PSV was zijn plafond, Gomes zijn plafond ligt bij één van de absolute topclubs in Europa.
Dat wil ik niet alleen aan Waterreus ophangen natuurlijk maar met een echte topkeeper gaat zoiets natuurlijk toch net iets makkelijker.quote:Op zondag 3 december 2006 14:29 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Heb je gelijk in ja. Onder Waterreus zijn we Europees toch seizoenenlang niet in de 2e ronde geweest?
Doe ik ook niet, maar het was wel een belangrijke factor.quote:Op zondag 3 december 2006 14:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat wil ik niet alleen aan Waterreus ophangen natuurlijk maar met een echte topkeeper gaat zoiets natuurlijk toch net iets makkelijker.
wat voor nut heeft dat dan voor die paar weken keepen bij azquote:Op zondag 3 december 2006 14:03 schreef dndiek het volgende:
[..]
Juist niet.
Als Amerika doorgaat, gaat hij eerst nog enkele weken naar AZ.
Wedstrijdritme?quote:Op zondag 3 december 2006 14:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wat voor nut heeft dat dan voor die paar weken keepen bij az
schitterend getyped, helemaal mee eensquote:Op zondag 3 december 2006 11:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oi, Waterreus mag de schoenen van Gomes nog niet poetsen... Als je Gomes de afgelopen seizoenen bezig hebt gezien realiseer je je pas wat een middelmatige keeper Waterreus was. Hij was wel goed, maar zeker geen topkeeper. Van al die seizoenen die hij gekeept heeft was hij misschien anderhalf seizoen echt "top". Dat bleek echter een toevallige uitschieter naar boven te zijn.
Waterreus pakte gewoon te weinig punten voor de club. Tegen de kleintjes zag het er allemaal leuk uit omdat hij erg goed mee kon voetballen en weinig tot niks te doen kreeg. Zodra we echter eens wat meer tegenstand kregen en onder druk stonden kwam het maar zelden voor dat hij ons er doorheen sleepte. In Europa was dat helemaal goed te zien en dan heb ik het nog niet eens over de rode kaarten en penalties die hij tegen kreeg. Dat kan je een keer gebeuren en als je het per situatie bekijkt zeg je al snel "ach, hij moest iets doen en het liep toevallig slecht af", maar als je al die situaties bij elkaar legt zie je dat het gewoon te vaak slecht af liep. Een echte topkeeper overkomt dat niet.
Waterreus was een aardige keeper en een prima clubman, een topper is hij nooit geweest. Het is natuurlijk niet toevallig dat hij zo lang bij PSV bleef. PSV was zijn plafond, Gomes zijn plafond ligt bij één van de absolute topclubs in Europa.
Er zijn ergere momenten voor Groningen uit. Ze zijn niet bepaald in goede vorm de laatste tijd, zelfs thuis niet. Als PSV niet zo dramatisch speelt als gisteren winnen ze daar wel hoorquote:Op zondag 3 december 2006 13:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is het zeker. Ik zie PSV ook liever geen uitwedstrijden spelen op zaterdagavond, heb altijd het gevoel dat het dan moeilijker is...![]()
Ik hoop het niet, maar meer omdat we ze al genoeg hebben gezien afgelopen seizoenen. Maar we moeten ze wel kunnen hebben zoals je nu leest over ze in Italie.quote:Op zondag 3 december 2006 16:24 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop dat we AC Milan loten; Wat een zaadploeg is dat dit jaar zeg.
er is toch gewoon een winterstop dit jaar?quote:Op zondag 3 december 2006 03:28 schreef Garlic_Sauce het volgende:
[..]
Bordeaux verloor dit weekend met 3-0...
PSV is toe aan de (non-existent) winterstop? grapje neem ik aan?
Zo niet, waarom... omdat ze 1 wedstrijd op 70% spelen, en toch winnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |