met 4 punten uit de komende 2 wedstrijden zou ik ruimschoot tevreden zijn.quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:01 schreef AminBen het volgende:
Wordt wat makkelijk over gedaan, maar ik zie Vitesse nog wel een puntje of meer halen idd![]()
Idemquote:Op zaterdag 2 december 2006 19:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb een slecht gevoel over vanavond....![]()
Ik ook. 1-5.quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb een slecht gevoel over vanavond....![]()
Aissatti kreeg ook nog een grote kans, na een aanval over veel schijven.quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:59 schreef WooZ het volgende:
Overigens twee grootste kansen bedenk ik me nu waren 1x in de eerste helft dat alex mee opkwam en de bal klaarlegde voor farfan die net naast schoot. En in de tweede helft counterde we met farfan en kone, waarna farfan tegen wapenaar aanschoot, als ie em af had gelegd op kone was het zo goed als zeker een goal geweest
maar ja, kansen tellen niet als het geen goals worden.quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:25 schreef leolinedance het volgende:
Vitesse had wel meer kansen volgens mij![]()
Heb je ook gelijk in (gelukkig maar)quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:27 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
maar ja, kansen tellen niet als het geen goals worden.
erg gelukkig als ik het zo hoor.quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:29 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heb je ook gelijk in (gelukkig maar)![]()
....maar wel 3 punten.quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:44 schreef ASSpirine het volgende:
geen leuke wedstrijd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |