Inderdaad, deze wedstrijd komt denk ik wel in de top 3 van meest waardeloze vertoningen die ik de afgelopen 18 jaar in het stadion heb gezien.quote:Op woensdag 6 december 2006 13:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het was een schoffering van het stadion publiek!

Ronald heeft naar z'n broer Erwin geluisterdquote:Op woensdag 6 december 2006 10:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:

Leuk als je dan Arsenal, Man U, Celtic of Chelsea lootquote:Op woensdag 6 december 2006 13:15 schreef rubbereend het volgende:
zag ik dat nou gisteren goed, bestaat er een kans dat we de volgende ronde thuis spelen op de dinsdag van Carnaval?

ik moest terugdenken aan die keer dat arsenal ons oproldequote:Op woensdag 6 december 2006 13:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Inderdaad, deze wedstrijd komt denk ik wel in de top 3 van meest waardeloze vertoningen die ik de afgelopen 18 jaar in het stadion heb gezien.

komt Eindhoven dan niet enorm in de knoop met de politie inzet enzo? Ik denk dat het bijna onmogelijk is om die dinsdag te spelen. En het zou me ook bijzonder slecht uitkomen!quote:Op woensdag 6 december 2006 13:31 schreef PyTh het volgende:
[..]
Leuk als je dan Arsenal, Man U, Celtic of Chelsea loot

Ja, die wedstrijd heb ik niet in het stadion gezien. Ik kon die periode naast een seizoenskaart CL-kaartjes niet betalen.quote:Op woensdag 6 december 2006 13:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik moest terugdenken aan die keer dat arsenal ons oprolde

Yep, maar ik denk dat er bijzonder weinig aan te veranderen valt om heel eerlijk te zijn.......quote:Op woensdag 6 december 2006 13:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
komt Eindhoven dan niet enorm in de knoop met de politie inzet enzo? Ik denk dat het bijna onmogelijk is om die dinsdag te spelen. En het zou me ook bijzonder slecht uitkomen!

De tweede helft viel wel weer mee op zich, heeft Bordeaux toen nog een kans gehad? Als je op die manier de hele wedstrijd speelt win je gewoon.quote:Op woensdag 6 december 2006 13:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Inderdaad, deze wedstrijd komt denk ik wel in de top 3 van meest waardeloze vertoningen die ik de afgelopen 18 jaar in het stadion heb gezien.

idd, ze moeten ons wel hebben, spelen op 4 mei, 5 december en nu misschien Carnavalquote:Op woensdag 6 december 2006 13:38 schreef PyTh het volgende:
[..]
Yep, maar ik denk dat er bijzonder weinig aan te veranderen valt om heel eerlijk te zijn.......

De tweede helft was inderdaad stukken beter. Bordeaux is toen volgens mij maar 1 keer bij Gomes geweest.quote:Op woensdag 6 december 2006 13:39 schreef IJzeren_Rinus het volgende:
[..]
De tweede helft viel wel weer mee op zich, heeft Bordeaux toen nog een kans gehad? Als je op die manier de hele wedstrijd speelt win je gewoon.

Bordeaux hoeft natuurlijk ook niet meer zo nodig als ze met 0-3 voorstaanquote:Op woensdag 6 december 2006 13:39 schreef IJzeren_Rinus het volgende:
[..]
De tweede helft viel wel weer mee op zich, heeft Bordeaux toen nog een kans gehad? Als je op die manier de hele wedstrijd speelt win je gewoon.

Naah, zie ik niet zo zitten eigenlijk temeer ook omdat ik PSV weinig tot geen kans toedicht tegen Valencia.quote:Op woensdag 6 december 2006 13:46 schreef the_hunter het volgende:
Leuk reisje naar Valencia toch PyTh?

Komt omdat ze niet echt wilden. DIe laslandes , na 70 minuten kon die ook op geen enkele bal meer lopen of normaal afspelen. De rest had het wel gezien.quote:Op woensdag 6 december 2006 13:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De tweede helft was inderdaad stukken beter. Bordeaux is toen volgens mij maar 1 keer bij Gomes geweest.

Dat is natuurlijk wel zo. Maar goed, ik kijk qua loting van Ajax altijd eerst naar de reisjes en de bereikbaarheid. Daarna ga ik pas kijken of we wel een kans makenquote:Op woensdag 6 december 2006 13:50 schreef PyTh het volgende:
[..]
Naah, zie ik niet zo zitten eigenlijk temeer ook omdat ik PSV weinig tot geen kans toedicht tegen Valencia.

Dat had PSV al voor het beginsignaal...quote:Op woensdag 6 december 2006 13:52 schreef Chadi het volgende:
[..]
Komt omdat ze niet echt wilden. DIe laslandes , na 70 minuten kon die ook op geen enkele bal meer lopen of normaal afspelen. De rest had het wel gezien.

Meer kans dan tegen een Valencia denk ik ja.quote:Op woensdag 6 december 2006 13:53 schreef the_hunter het volgende:
Geef je psv wel een kans dan tegen chelsea?

dat zou zo ongeveer de zwaarste loting zijn jaquote:Op woensdag 6 december 2006 14:07 schreef cultheld het volgende:
Zo lang we Lyon maar niet loten.

quote:Het Champions League-seizoen lijkt voor PSV financieel zeer lucratief te worden. Dat komt door de bijdrage uit de zogeheten marketingpot, waarin de opbrengsten uit sponsoring en tv-rechten zitten. Omdat Ajax zich niet kwalificeerde, gaat de volledige bijdrage voor Nederlandse deelnemers naar PSV. Anders was 55 procent naar de kampioen uit Eindhoven gegaan en 45 procent naar de Amsterdamse club.
Extra voordeel voor PSV is dat het te verdelen bedrag uit sponsoring en tv-gelden dit seizoen een stuk hoger is: 270,4 miljoen. Clubs uit de grootste competities (Italië, Engeland, Spanje) delen daarbij wel aanzienlijk royaler mee dan die uit kleinere landen zoals Nederland. Dat is PSV al jaren een doorn in het oog.
Los van deze bijdragen, winstpremies en recettes van de thuiswedstrijden, verdient PSV aan de eerste ronde 4,4 miljoen euro aan presentiegeld alleen. De vier punten uit de eerste twee pouleduels leverden daarnaast al negen ton op. (Bron: AD Sport)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |