abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44181791
quote:
Op woensdag 6 december 2006 00:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dan raad ik je toch aan hier eens de 0-1 te downloaden en nog eens goed te kijken naar de rol van Cocu daarin....
Ja oke, hij stond idd te slapen, maar hoe Alex (en de andere verdediger) daarna staan te slapen en de bal opeens het net in rolt kan natuurlijk ook niet.
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  woensdag 6 december 2006 @ 00:19:44 #252
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_44181820
quote:
Op woensdag 6 december 2006 00:17 schreef febster het volgende:

[..]

Serieus waarom dan? Was echt niks aan de hand, was wat klein vuurwerk, gevolgd door een hele minuut stilte om Frits Philips te herdenken en daarna wat liedjes. Natuurlijk met de gebruikelijke gemoedelijke sfeer, en de 2 agenten die toekeken hebben iig niks gedaan.
Ik zat in die friet/shoarma tent op de hoek (kom maar met die reacties....) en op het moment dat het vuurwerk begon kwamen er verschillende stillebusjes aan maar de platte pet gaf aan dat ze het beter konden laten gaan.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_44181912
quote:
Op woensdag 6 december 2006 00:19 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Ik zat in die friet/shoarma tent op de hoek (kom maar met die reacties....) en op het moment dat het vuurwerk begon kwamen er verschillende stillebusjes aan maar de platte pet gaf aan dat ze het beter konden laten gaan.
Die zag ik later toen ik nog even naar de markt liep idd. Vond er overigens erg veel politie rondlopen. Uit Bordeaux waren wel 20 fans gekomen, en toch stonden overal (station, markt, stratum) erg veel agenten
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  woensdag 6 december 2006 @ 00:25:06 #254
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_44181951
quote:
Op woensdag 6 december 2006 00:23 schreef febster het volgende:

Uit Bordeaux waren wel 20 fans gekomen,
Maar die hebben geen seconde hun mond gehouden, respect wat dat betrefd.

Met hun 20en een betere sfeer dan 30.000 PSV supporters, ook al voor de 0-1 trouwens.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_44181988
quote:
Op woensdag 6 december 2006 00:25 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Maar die hebben geen seconde hun mond gehouden, respect wat dat betrefd.

Met hun 20en een betere sfeer dan 30.000 PSV supporters, ook al voor de 0-1 trouwens.
Ja ik zou ook zoveel lawaai maken als je ploeg al snel met 3-0 voorstaat . Het was ook beschamend om onder het vak te moeten doorlopen en ze nog horen door feesten na de wedsrijd .
  woensdag 6 december 2006 @ 00:27:56 #256
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_44182036
quote:
Op woensdag 6 december 2006 00:26 schreef febster het volgende:

[..]

Ja ik zou ook zoveel lawaai maken als je ploeg al snel met 3-0 voorstaat .
Buiten dat, ik heb zelden een supportersgroep meegemaakt die daadwerkelijk 90 minuten lang sfeer heeft gemaakt.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_44182088
quote:
Op woensdag 6 december 2006 00:27 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Buiten dat, ik heb zelden een supportersgroep meegemaakt die daadwerkelijk 90 minuten lang sfeer heeft gemaakt.
True . Het enige jammere was (wat er van kon verstaan) dat ze maar 3 nummers hadden. 1 nummer met Gyrondais erin, eentje met Bordeaux erin, en eentje met wat meer tekst waar het franse woord voor zingen (chante?) in voorkomt.
pi_44182337
quote:
Op woensdag 6 december 2006 00:18 schreef febster het volgende:

[..]

Ja oke, hij stond idd te slapen, maar hoe Alex (en de andere verdediger) daarna staan te slapen en de bal opeens het net in rolt kan natuurlijk ook niet.
Klopt, maar het ging hier ff over Cocu en bij hem begint de nederlaag.

Reiziger, Alex, Gomes en ik geloof Simons zien er ook niet al te best uit bij de 0-1. Dan heb je dus al meteen het halve elftal gehad wat nog maar eens aangeeft hoe groot het collectief falen vanavond was. Gelukkig heb ik vernomen dat dat "professioneel" is als er niks meer op het spel staat ...

Edit: Je zou zelfs nog kunnen stellen dat de eerst genoemde 4 minder blaam treft omdat ze gewoon verrast worden door de knullige manier waarop er balverlies wordt geleden. Maar eerlijk gezegd denk ik dat ik ze dan toch iets teveel de hand boven het hoofd houd...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_44182406
quote:
Op woensdag 6 december 2006 00:23 schreef febster het volgende:

[..]

Die zag ik later toen ik nog even naar de markt liep idd. Vond er overigens erg veel politie rondlopen. Uit Bordeaux waren wel 20 fans gekomen, en toch stonden overal (station, markt, stratum) erg veel agenten
Ik vond eigenlijk dat er amper wat stond. Vorige keer tegen Galatasaray stond de ME me op het perron al op te wachten toen ik uit de trein stapte

Wedstrijd snel vergeten. Het bevestigt nogmaals wat ik al dacht, dat we bij blessures genaaid zijn
pi_44182528
Die bal van Alex ging weer aardig hard
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 6 december 2006 @ 01:07:15 #261
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_44182713
Genant..... dat is het enige wat de lading dekt voor de eerste helft
niks werkte; slappe inzet. Alleen Aisatti vond ik redelijk goed spelen toen!

Addo was het gebruikelijke drama. rent hij voorbij de goal terijwl als hij netjes was gestopt op de doellijn hij een doelpunt had kunnen voorkomen. Veel dekkingsfouten

2e helft draaide het wel redleijk maar geen voorzet kwam aan, alle kopduels in de 16 gingen verloren maar ondertussen wel proberen de hoge bal naar voren te pompen

snel vergeten

de herdenking van meneer Frits was wel indrukwekkend!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 6 december 2006 @ 01:08:54 #262
35903 Garlic_Sauce
Hell, it's about time...
pi_44182740
Bah, ik had er effe de pest in... maar nu bedenk ik maar, als we dan toch EEN wedstrijd moeten verliezen dit jaar, dan deze maar
-=( PSV Eindhoven )=- Fan of Roy Beerens, our local hero...
pi_44182766
quote:
Op woensdag 6 december 2006 01:07 schreef rubbereend het volgende:
Genant..... dat is het enige wat de lading dekt voor de eerste helft
niks werkte; slappe inzet. Alleen Aisatti vond ik redelijk goed spelen toen!

Addo was het gebruikelijke drama. rent hij voorbij de goal terijwl als hij netjes was gestopt op de doellijn hij een doelpunt had kunnen voorkomen. Veel dekkingsfouten

2e helft draaide het wel redleijk maar geen voorzet kwam aan, alle kopduels in de 16 gingen verloren maar ondertussen wel proberen de hoge bal naar voren te pompen

snel vergeten

de herdenking van meneer Frits was wel indrukwekkend!
Hebben ze nou nog de naam Philips vermeden?
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 6 december 2006 @ 01:14:34 #264
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_44182822
quote:
Op woensdag 6 december 2006 01:10 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Hebben ze nou nog de naam Philips vermeden?
Schuitema begon over Meneer Frits maar uiteindelijk ging hij toch over op Frits Philips, prachtig wat één van zn zonen zei "Als Frits hier gestaan had had hij gezegd dat de jongens een flink beter hun best moeten doen!"
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_44184031
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 23:58 schreef koningdavid het volgende:
Waarom is PSV altijd zo dramatisch als het zeker is dat ze doorgaan.

Ik kan me iets herinneren van vorig seizoen in Athene ofzo?
simpel omdat het nergens meer om gaat...
  woensdag 6 december 2006 @ 07:30:24 #266
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_44184089
quote:
Op woensdag 6 december 2006 07:13 schreef pascalheister het volgende:

[..]

Ja maar dat praat nog steeds niks goed vind ik.
Je hebt een stadion voor supporters... en mensen die thuis kijken, je wilt toch ook wat laten zien.
Maar wat ik gisteren heb gezien was echt een dikke drama.
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  woensdag 6 december 2006 @ 08:14:48 #267
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_44184303
quote:
Op woensdag 6 december 2006 01:14 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Schuitema begon over Meneer Frits maar uiteindelijk ging hij toch over op Frits Philips, prachtig wat één van zn zonen zei "Als Frits hier gestaan had had hij gezegd dat de jongens een flink beter hun best moeten doen!"
Dat weet ik wel zeker ja. Legendary quote: "Als jullie zo blijven spelen worden we geen kampioen!" *Publiek helemaal gek* Die toespraken van Frits Philips waren altijd erg lollig om naar te luisteren..
pi_44184443
quote:
Op woensdag 6 december 2006 07:13 schreef pascalheister het volgende:

[..]

Voor Bordeaux ging het ook nergens meer om.

Ik snap het wel, het niveau verschil tussen de clubs is erg klein en het verschil tussen 100% inzet en 98% inzet merk je meteen. Jammer voor de supporters natuurlijk.
pi_44185914
quote:
Op woensdag 6 december 2006 08:14 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Dat weet ik wel zeker ja. Legendary quote: "Als jullie zo blijven spelen worden we geen kampioen!" *Publiek helemaal gek* Die toespraken van Frits Philips waren altijd erg lollig om naar te luisteren..
Volgens mij zei hij: "Als ze zo blijven spelen verdienen ze het kampioenschap NIET!". Was iig erg grappig .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_44186123
quote:
Koeman: dit is geen incident
Ronald Koeman sprak direct na afloop over een 'PSV-onwaardige' eerste helft. De ploeg begon te slap aan de wedstrijd zonder scherpte en agressiviteit. Dat kon het vervolgens niet meer rechtzetten. De PSV coach dwong daarom in de rust af dat er een op een gespeeld ging worden door 3-4-3 te gaan spelen en Addo te wisselen voor Kluivert. Dat leverde wel een beter PSV op, maar nog niet goed genoeg voor Koeman.

Volgens Koeman is dit geen incident. Ook in de competitie heeft hij dit al enkele malen gezien, maar werd het niet afgestraft. Volgens Koeman is dit elftal alleen goed als iedereen top is en optimaal geconcentreerd. Als er een paar verzaken komt het tekort.

'Er zitten toch 30.000 mensen en nog wel op Sinterklaasavond. Dan mag je een wedstrijd niet zo beginnen.'
Alles wat hij hier zegt is 100% waar.

Wat me nog wel het meeste verontrust is het feit dat weer eens pijnlijk duidelijk werd hoe smal onze selectie is. We hebben de vaste 11 die allemaal op topniveau in de eredivisie mee kunnen. Dan hebben we een hele tijd niks en dan komen onze bankzitters pas.... Alleen op het middenveld hebben we met Vayrinen, Aissati en in mindere mate Culina redlijke vervangers.
  woensdag 6 december 2006 @ 11:08:51 #271
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_44187263
Wedstrijd van gisteren en vooral de eerste helft was inderdaad redelijk triest en treurig maar om er nou weer een compleet drama van te maken zoals jij nu doet Grrrrr is ook niet nodig denk ik.

Gisteren wel eens temeer bewezen dat jongens als Addo en ook Reiziger niet (meer) mee kunnen komen op dit niveau. Maar ook Cocu en Alex vond ik in de eerste helft zeer matig en er bij 2 van de 3 doelpunten debet aan.

Op naar Zaterdag wanneer we weer in de ideale opstelling ten strijde kunnen trekken!
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  woensdag 6 december 2006 @ 11:29:48 #272
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_44187847
quote:
Op woensdag 6 december 2006 11:08 schreef PyTh het volgende:
Wedstrijd van gisteren en vooral de eerste helft was inderdaad redelijk triest en treurig maar om er nou weer een compleet drama van te maken zoals jij nu doet Grrrrr is ook niet nodig denk ik.

Gisteren wel eens temeer bewezen dat jongens als Addo en ook Reiziger niet (meer) mee kunnen komen op dit niveau. Maar ook Cocu en Alex vond ik in de eerste helft zeer matig en er bij 2 van de 3 doelpunten debet aan.

Op naar Zaterdag wanneer we weer in de ideale opstelling ten strijde kunnen trekken!
Ach ja, hoe vaak zijn Cocu en Alex wel niet onze redders geweest? Een slechte dag moet kunnen. Liever nu dan in de competitie of in het begin van de CL poulefase.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 6 december 2006 @ 13:15:54 #273
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_44190675
zag ik dat nou gisteren goed, bestaat er een kans dat we de volgende ronde thuis spelen op de dinsdag van Carnaval?
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 6 december 2006 @ 13:19:14 #274
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_44190776
quote:
Op woensdag 6 december 2006 07:30 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Ja maar dat praat nog steeds niks goed vind ik.
Je hebt een stadion voor supporters... en mensen die thuis kijken, je wilt toch ook wat laten zien.
Maar wat ik gisteren heb gezien was echt een dikke drama.
het was een schoffering van het stadion publiek!
DeLuna vindt me dik ;(
pi_44190925
quote:
Op woensdag 6 december 2006 13:15 schreef rubbereend het volgende:
zag ik dat nou gisteren goed, bestaat er een kans dat we de volgende ronde thuis spelen op de dinsdag van Carnaval?
20 - 21 februari wedstrijd 1

6 - 7 maart wedstrijd 2

Carnaval is inderdaad rond 20 februari
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')