Ja oke, hij stond idd te slapen, maar hoe Alex (en de andere verdediger) daarna staan te slapen en de bal opeens het net in rolt kan natuurlijk ook niet.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan raad ik je toch aan hier eens de 0-1 te downloaden en nog eens goed te kijken naar de rol van Cocu daarin....

Ik zat in die friet/shoarma tent op de hoek (kom maar met die reacties....) en op het moment dat het vuurwerk begon kwamen er verschillende stillebusjes aan maar de platte pet gaf aan dat ze het beter konden laten gaan.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:17 schreef febster het volgende:
[..]
Serieus waarom dan? Was echt niks aan de hand, was wat klein vuurwerk, gevolgd door een hele minuut stilte om Frits Philips te herdenken en daarna wat liedjes. Natuurlijk met de gebruikelijke gemoedelijke sfeer, en de 2 agenten die toekeken hebben iig niks gedaan.

Die zag ik later toen ik nog even naar de markt liep idd. Vond er overigens erg veel politie rondlopen. Uit Bordeaux waren wel 20 fans gekomen, en toch stonden overal (station, markt, stratum) erg veel agentenquote:Op woensdag 6 december 2006 00:19 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik zat in die friet/shoarma tent op de hoek (kom maar met die reacties....) en op het moment dat het vuurwerk begon kwamen er verschillende stillebusjes aan maar de platte pet gaf aan dat ze het beter konden laten gaan.

Maar die hebben geen seconde hun mond gehouden, respect wat dat betrefd.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:23 schreef febster het volgende:
Uit Bordeaux waren wel 20 fans gekomen,

Ja ik zou ook zoveel lawaai maken als je ploeg al snel met 3-0 voorstaatquote:Op woensdag 6 december 2006 00:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar die hebben geen seconde hun mond gehouden, respect wat dat betrefd.
Met hun 20en een betere sfeer dan 30.000 PSV supporters, ook al voor de 0-1 trouwens.

Buiten dat, ik heb zelden een supportersgroep meegemaakt die daadwerkelijk 90 minuten lang sfeer heeft gemaakt.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:26 schreef febster het volgende:
[..]
Ja ik zou ook zoveel lawaai maken als je ploeg al snel met 3-0 voorstaat.

Truequote:Op woensdag 6 december 2006 00:27 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Buiten dat, ik heb zelden een supportersgroep meegemaakt die daadwerkelijk 90 minuten lang sfeer heeft gemaakt.

Klopt, maar het ging hier ff over Cocu en bij hem begint de nederlaag.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:18 schreef febster het volgende:
[..]
Ja oke, hij stond idd te slapen, maar hoe Alex (en de andere verdediger) daarna staan te slapen en de bal opeens het net in rolt kan natuurlijk ook niet.

Ik vond eigenlijk dat er amper wat stond. Vorige keer tegen Galatasaray stond de ME me op het perron al op te wachten toen ik uit de trein staptequote:Op woensdag 6 december 2006 00:23 schreef febster het volgende:
[..]
Die zag ik later toen ik nog even naar de markt liep idd. Vond er overigens erg veel politie rondlopen. Uit Bordeaux waren wel 20 fans gekomen, en toch stonden overal (station, markt, stratum) erg veel agenten

Hebben ze nou nog de naam Philips vermeden?quote:Op woensdag 6 december 2006 01:07 schreef rubbereend het volgende:
Genant..... dat is het enige wat de lading dekt voor de eerste helft
niks werkte; slappe inzet. Alleen Aisatti vond ik redelijk goed spelen toen!
Addo was het gebruikelijke drama. rent hij voorbij de goal terijwl als hij netjes was gestopt op de doellijn hij een doelpunt had kunnen voorkomen. Veel dekkingsfouten
2e helft draaide het wel redleijk maar geen voorzet kwam aan, alle kopduels in de 16 gingen verloren maar ondertussen wel proberen de hoge bal naar voren te pompen
snel vergeten
de herdenking van meneer Frits was wel indrukwekkend!

Schuitema begon over Meneer Frits maar uiteindelijk ging hij toch over op Frits Philips, prachtig wat één van zn zonen zeiquote:Op woensdag 6 december 2006 01:10 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Hebben ze nou nog de naam Philips vermeden?

simpel omdat het nergens meer om gaat...quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:58 schreef koningdavid het volgende:
Waarom is PSV altijd zo dramatisch als het zeker is dat ze doorgaan.
Ik kan me iets herinneren van vorig seizoen in Athene ofzo?

Ja maar dat praat nog steeds niks goed vind ik.quote:Op woensdag 6 december 2006 07:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
simpel omdat het nergens meer om gaat...

Dat weet ik wel zeker ja. Legendary quote: "Als jullie zo blijven spelen worden we geen kampioen!" *Publiek helemaal gek*quote:Op woensdag 6 december 2006 01:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Schuitema begon over Meneer Frits maar uiteindelijk ging hij toch over op Frits Philips, prachtig wat één van zn zonen zei"Als Frits hier gestaan had had hij gezegd dat de jongens een flink beter hun best moeten doen!"

Voor Bordeaux ging het ook nergens meer om.quote:Op woensdag 6 december 2006 07:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
simpel omdat het nergens meer om gaat...

Volgens mij zei hij: "Als ze zo blijven spelen verdienen ze het kampioenschap NIET!". Was iig erg grappigquote:Op woensdag 6 december 2006 08:14 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker ja. Legendary quote: "Als jullie zo blijven spelen worden we geen kampioen!" *Publiek helemaal gek*Die toespraken van Frits Philips waren altijd erg lollig om naar te luisteren..

Alles wat hij hier zegt is 100% waar.quote:Koeman: dit is geen incident
Ronald Koeman sprak direct na afloop over een 'PSV-onwaardige' eerste helft. De ploeg begon te slap aan de wedstrijd zonder scherpte en agressiviteit. Dat kon het vervolgens niet meer rechtzetten. De PSV coach dwong daarom in de rust af dat er een op een gespeeld ging worden door 3-4-3 te gaan spelen en Addo te wisselen voor Kluivert. Dat leverde wel een beter PSV op, maar nog niet goed genoeg voor Koeman.
Volgens Koeman is dit geen incident. Ook in de competitie heeft hij dit al enkele malen gezien, maar werd het niet afgestraft. Volgens Koeman is dit elftal alleen goed als iedereen top is en optimaal geconcentreerd. Als er een paar verzaken komt het tekort.
'Er zitten toch 30.000 mensen en nog wel op Sinterklaasavond. Dan mag je een wedstrijd niet zo beginnen.'

Ach ja, hoe vaak zijn Cocu en Alex wel niet onze redders geweest? Een slechte dag moet kunnen. Liever nu dan in de competitie of in het begin van de CL poulefase.quote:Op woensdag 6 december 2006 11:08 schreef PyTh het volgende:
Wedstrijd van gisteren en vooral de eerste helft was inderdaad redelijk triest en treurig maar om er nou weer een compleet drama van te maken zoals jij nu doet Grrrrr is ook niet nodig denk ik.
Gisteren wel eens temeer bewezen dat jongens als Addo en ook Reiziger niet (meer) mee kunnen komen op dit niveau. Maar ook Cocu en Alex vond ik in de eerste helft zeer matig en er bij 2 van de 3 doelpunten debet aan.
Op naar Zaterdag wanneer we weer in de ideale opstelling ten strijde kunnen trekken!

het was een schoffering van het stadion publiek!quote:Op woensdag 6 december 2006 07:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja maar dat praat nog steeds niks goed vind ik.
Je hebt een stadion voor supporters... en mensen die thuis kijken, je wilt toch ook wat laten zien.
Maar wat ik gisteren heb gezien was echt een dikke drama.

20 - 21 februari wedstrijd 1quote:Op woensdag 6 december 2006 13:15 schreef rubbereend het volgende:
zag ik dat nou gisteren goed, bestaat er een kans dat we de volgende ronde thuis spelen op de dinsdag van Carnaval?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |