abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 augustus 2008 @ 09:36:39 #251
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_60725750
Mijn dag?
- Compromissen sluiten, aan 1 stuk door. Onderhandelingstactiek dient verbetert te worden.
- Afsprakenlijst bijhouden. Zodat onderhandelingspositie niet onderuit gehaald kan worden door bijdehandje.
- Einde maken aan onderhandelfase!!!!
- Zorgen dat huishoudelijke taken niet eindigen in nog meer huishoudelijkheden. (Terwijl ik de kleding in de kast leg worden de sokken op vakkundige wijze door 2 dames door huis verspreid.)
- ALLES HARDOP DOEN! Zorgen dat ik niet tot waanzin gedreven word doordat ALLES wat ik doe benoemt moet worden. Indien vergeten? Peuter die mij daar op vakkundige wijze aan helpt herinneren. DE HELE DAG!
- Schreidsrechter spelen. Continue opletten wie waarmee aan het spelen is zodat niet het verkeerde kind op haar oren krijgt.

Soms ben ik het even he-le-maal beu.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_60726699
lishe hoe herkenbaar.
mama van 3 kids!
  maandag 11 augustus 2008 @ 13:42:44 #253
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_60731599
Lishe, volgens mij ligt het aan het weer.
Ik heb vandaag zo'n ontzettende mot met Cas, wat een etter is dat soms zeg!
Ja dat zeg ik over mijn eigen kind.
Momenteel ligt hij in zijn bed te krijsen, al zeker een kwartier.
Hij doet maar mooi zijn best. Ik doe gewoon even niet meer, heb het helemaal gehad met die peuterpuber.
(Het is een faaaaaaaase.....)
Als je niet lacht, ben je dood.
  maandag 11 augustus 2008 @ 15:33:37 #254
24188 Belana
kloon van belana
pi_60734395
Lishe en dutch
soms is het echt niet leuk he

ik zeg het heel zachtjes, voordat ze het horen, maar hier gaat het goed, al een hele tijd....ssssssssttt
stormy waters...
sailin'
pi_60737484
Het is welzeker het weer dames. Mijn middelste had zijn kamer verbouwd tot een impressie van Zuid-Ossetië heden ten dage en is met veel gekrijs een gejank ("Ik ben veel te moe en klein en ziehiehielig om op te ruimen, zie je dat niet?!?" ) aan het puinruimen en ik zit hier de stress van me af te fokken.

Faaaase sure hij is vijf en het is vanaf anderhalf al zo soms
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  maandag 11 augustus 2008 @ 19:29:53 #256
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_60740065
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 17:41 schreef Mwanatabu het volgende:
Het is welzeker het weer dames. Mijn middelste had zijn kamer verbouwd tot een impressie van Zuid-Ossetië heden ten dage en is met veel gekrijs een gejank ("Ik ben veel te moe en klein en ziehiehielig om op te ruimen, zie je dat niet?!?" ) aan het puinruimen en ik zit hier de stress van me af te fokken.

Faaaase sure hij is vijf en het is vanaf anderhalf al zo soms
Mwana, dit willen wij helemaal niet horen. Het is gewoon een fase.
Wel opvallend trouwens dat deze buien zich ophouden in de omgeving Zwolle.
Kunnen we hier spreken van een plaatselijke bui?
Morgen gaat het vast beter.
pi_60740154
Oh wat een drama Lish en dutch!
Hier gaat het gelukkig nog steeds goed..hoewel jongste meneer vanmorgen een vuistslag op z`n oog kreeg van oudste
Saartje
pi_60741932
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 19:29 schreef dutchie het volgende:

[..]

Mwana, dit willen wij helemaal niet horen. Het is gewoon een fase.
Wel opvallend trouwens dat deze buien zich ophouden in de omgeving Zwolle.
Kunnen we hier spreken van een plaatselijke bui?
Morgen gaat het vast beter.
nee hoor geen plaatselijke bui, hier is er een aan het krijsen die wil niet meer slapen

tomaten van de kast plukken en laten springen,alle bananen open maken, alle aardbeien over de grond laten rollen, op vensterbanken klimmen en liggen, gillen, mensen na praten, mensen vervelen die komen kijken voor iets enz enz. en dat voor een dreumes voor 19 maanden, dat word nog wat.
mama van 3 kids!
  maandag 11 augustus 2008 @ 20:31:06 #259
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_60742084
dan is het overgetrokken! Halverwege de namiddag klaarde het hier weer op! Fijn dat het herkenbaar is...
Dutch, we zetten ze snel bij elkaar, ik bericht morgen!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_60742169
Ik doe mee, kind wil niet slapen en huilt de hele boel bij elkaar...
En dat allemaal sinds ze in het grote bed slaapt, nog even en ik leg (kwak) haar weer in het ledikant.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_60743247
Kim had er vanmiddag last van toen ze moest slapen, maar niet wilde. Krijsen als een gek. Tegen de deur schoppen, slaan, tegen de muur etc. Kastje verslepen. En maar roepen Kimme kan niette slapen. Kimme neden toe. Kimme boos! Uiteindelijk er maar weer uitgehaald en toen was ze poeslief.
  maandag 11 augustus 2008 @ 21:05:45 #262
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_60743311
Ik had drie vermoeide kids op het kdv vandaag. Maar ze waren eigenlijk heel lief en rustig en knuffelig. Komen jullie ze de volgende keer brengen? Dan heb ik wat uitdaging!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_60744774
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 20:26 schreef Popples het volgende:
...

tomaten van de kast plukken en laten springen,alle bananen open maken, alle aardbeien over de grond laten rollen,...
Een van mijn grootste irritaties: je fruit laten wassen/schillen/snijden en het dan na 1 hap op de grond flikkeren (bij voorkeur ergens waar een ander er later overheen loopt/uitglijdt/de smurrie verder door het huis loopt) of verklaren: ik heb er toch geen zin in mama.....
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_60744857
ow maar dit doet ze niet omdat ze iets wil eten hoor dit is gewoon omdat ik de jongste de fles aan het geven ben en ze dan alle vrijheid heeft. totdat er overmorgen een mooit traphekje komt.
mama van 3 kids!
  maandag 11 augustus 2008 @ 23:23:37 #265
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60748492
Hier is het ook al een paar dagen ENORM gezellig!

Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_60748680
Ze sliep uiteindelijk om 22.10. Na 'mamadrinken'. pffff
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  maandag 11 augustus 2008 @ 23:29:41 #267
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60748691
Er wordt achter me gezegd 'het is veel erger als ze dat in een supermarkt doen'.

Ik vind hem eigenlijk wel schattig hoor!
pi_60748765
Nee zeggen en dan toch komen ahhhh
Saartje
  maandag 11 augustus 2008 @ 23:33:00 #269
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60748795
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 23:29 schreef Brighteyes het volgende:
Er wordt achter me gezegd 'het is veel erger als ze dat in een supermarkt doen'.

Ik vind hem eigenlijk wel schattig hoor!
Oh, daar doet ie het ook hoor .

Ik dacht dat dit gedrag pas met 2 begon..

Ik moet er ook wel om lachen hoor (als ik het op film zie ).
  maandag 11 augustus 2008 @ 23:36:10 #270
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60748876
Dat is jouw vleugje 'Vivi' die je hem mee gegeven hebt.
  maandag 11 augustus 2008 @ 23:39:14 #271
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_60748966
Hahaha Viev . Heel erg herkenbaar.

Het goede nieuws is dat je je door dit gedrag automatisch iets minder gaat focussen op de moederliefde .
Wat ik bedoel, ik lees en hoor veel moeders die zich niet voor kunnen stellen dat je je kind uiteindelijk vrij relaxt los gaat laten. Dat komt omdat ze zich zo gaan gedragen, dat je het zelf wel doet
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  maandag 11 augustus 2008 @ 23:44:36 #272
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60749101
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 23:36 schreef Brighteyes het volgende:
Dat is jouw vleugje 'Vivi' die je hem mee gegeven hebt.
Nou zeg
  maandag 11 augustus 2008 @ 23:45:18 #273
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60749115
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 23:39 schreef Leah het volgende:
Hahaha Viev . Heel erg herkenbaar.

Het goede nieuws is dat je je door dit gedrag automatisch iets minder gaat focussen op de moederliefde .
Wat ik bedoel, ik lees en hoor veel moeders die zich niet voor kunnen stellen dat je je kind uiteindelijk vrij relaxt los gaat laten. Dat komt omdat ze zich zo gaan gedragen, dat je het zelf wel doet
Da's ook een goeie uitleg ja!
  maandag 11 augustus 2008 @ 23:56:44 #274
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_60749430
Heel even vanwege de voorgaande discussie

Een peuter en een blikje Purol.

[ Bericht 42% gewijzigd door Leah op 12-08-2008 00:13:30 ]
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 00:01:15 #275
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60749546
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 00:05:11 #276
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60749629
Agos..het is toch ook enorm vertederend hoe ze dan doen he
pi_60749634
achgos Wat zal kindje een mooi huidje hebben gehad
Saartje
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 00:11:29 #278
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_60749757
Even voor de goede orde, het was Purol ,en het net nieuwe blikje was leeg . Kind was nčt twee toen.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 07:18:42 #279
24188 Belana
kloon van belana
pi_60752934
Dean
maar ik weet hoe het voelt viev
Nou moet ik zeggen dat ik Ezra, ondanks dit soort buien, vergeleken bij Liam enorm relaxed vind die was echt 10 keer erger
stormy waters...
sailin'
pi_60753038
Anna heeft het filmpje van Dean al 3 keer gekeken en wil nog eens.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 08:43:58 #281
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60753621
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 07:39 schreef YPPY het volgende:
Anna heeft het filmpje van Dean al 3 keer gekeken en wil nog eens.
Wat een raar kind heb jij Yp! .
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 08:51:05 #282
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_60753735
Ik vind Dean nog heel relaxed.. Zachtjes huilen, beetje nee roepen en dan toch komen..

Ik mis het betere gooi- en smijtwerk, het schoppen, slaan en slopen van alles wat in je buurt is, dit alles overgoten met een keihard gekrijs/gegil voor zo lang als de bui duurt..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 08:54:51 #283
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60753786
Misschien is dit de warming up voor als ie echt twee is?
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 08:58:45 #284
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_60753828
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 08:54 schreef Vivi het volgende:
Misschien is dit de warming up voor als ie echt twee is?
ik vermoed een wat gematigder karakter
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_60754757
Hehe, als dat een driftbui is, is hij idd erg gematigd.
pi_60754763
O jee wat staat me nog allemaal te wachten....

Linde gaat nu al met speelgoed of eten gooien smijten en gillen als het niet helemaal naar haar zin gaat en die is pas net 1
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 10:42:22 #287
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_60755925
Leah , Vief

E.T. ik vind het rot voor je, maar ik vind het fijn dat ik niet de enige ben die dit meemaakt.
Maar goed, het was me het dagje wel weer zeg.
Ben blij dat ze vandaag weer naar school/kdv zijn. Even weer wat routine erin, want het is ook wel een puinhoop geweest deze vakantie.
Achteraf weet je ook wel dat het niet alleen maar aan het kind ligt, maar een groot deel bij jezelf.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 12 augustus 2008 @ 11:01:52 #288
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_60756396
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 23:56 schreef Leah het volgende:
Heel even vanwege de voorgaande discussie

Een peuter en een blikje Purol.
Ah, dat was waarschijnlijk net zoiets als Christan toen twee en een pot vaseline?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_60771657
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 10:42 schreef dutchie het volgende:
Leah , Vief

E.T. ik vind het rot voor je, maar ik vind het fijn dat ik niet de enige ben die dit meemaakt.
Maar goed, het was me het dagje wel weer zeg.
Ben blij dat ze vandaag weer naar school/kdv zijn. Even weer wat routine erin, want het is ook wel een puinhoop geweest deze vakantie.
Achteraf weet je ook wel dat het niet alleen maar aan het kind ligt, maar een groot deel bij jezelf.
Hahaaaaah jaaaaah!!!!
Da's ook de reden van deze prutdagen met middelste denk ik, hij moet weer wennen aan school.
Vandaag: niet eten, tot 3 keer toe wegsprinten naar buiten toen hij naar bed moest, gillend naar boven, jankend in bad en ik hoorde hem net nog: "Stomme mama!".
En Nune reageert daar ook zo heerlijk op natuurlijk.
pi_61201818
Nou en het vervolg van die fase van "och hij is net weer met school begonnen dit gaat wel over". De oogst van vandaag:

Mama komt hongerig thuis, tafel staat klaar edoch er mist een kind, dat bij navraag blijkt buiten te spelen. Mama loopt voor Jan Piet Hein Snot een kwartier de hele buurt af te zoeken ("Je moet het wel zeggen als je ergens anders heen gaat he?" -"Jahaaaa mam. Dat wéét ik toch"). Mama loopt net tandenknarsend naar huis als het kind opduikt uit een huis. Kind sprint naar een speeltoestel, klimt erop en beweert "dat hij van papa niet hoefde te zeggen als hij ergens naar binnen ging". Mama reageert nog steeds ijzig beheerst waarop het volgende gesprek zich ontspint:

-"Okay, volgende keer wel even zeggen he. En nu gaan we naar huis."
-"Nee."
-"Wat nee?"
-"Ik kom niet."
-"We gaan eten"
-"Ik heb geen honger"
-"Kom nu naar beneden"
-"Nee"

Optie A: mezelf het toestel inwurmen via de glijbaan zodat de halve buurt ziet hoe ik met mijn kont eruit stekend een kind naar beneden sleur.
Optie B: het kind mededelen dat hij het maar uitzoekt en dat de deur niet opengaat zolang we aan tafel zitten (vuistregel bij ons thuis, heb er een gruwelijke hekel aan om collectanten of telefoons te beantwoorden of om andere redenen de hele tijd van tafel te moeten)

Enfin, zonder kind naar huis. Koud een paar happen naar binnen: DING DONG. De bel. De draak is gearriveerd en staat voor het raam te gesticuleren dat hij naar binnen wil. Ik gebaar terug dat hij moet wachten.
Draak begint vuur te spugen, krijst, stampvoet. Ik schud mijn hoofd en negeer het gedrocht verder. Draak begint hierop nog harder te loeien (passerende mensen op de fiets draaien hun hoofd om, de buurman komt naar buiten). Ik proef mijn eten niet meer en knarsetand me door de happen heen.
RINKELDEKINKEL. En nu hebben we dus ipv een ruit in de voordeur een stuk hardboard, ligt er een draak voor straf in bed sinds 17:30 te janken dat ie toch heus wel hohohonger heeft.
Raad eens wie er de komende week niet buitenspeelt?

Jubileum moderator donderdag 28 augustus 2008 @ 20:20:52 #291
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_61201874
Wow......
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_61201898
Oeh godver....
Die zocht wel heel ver een grens.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_61202043
Mwana...
Je vertelt het wel weer lekker hilarisch!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dč ôk wir.
pi_61202052
Oh wel even erbij: hij brak de ruit niet bewust, hij wou er "alleen maar" op slaan en ik liep echt krijsend naar die deur toe bij het idee dat ie zich opengehaald had (niks dus gelukkig).
pi_61202148
Wat erg... Het is wel ontzettend grappig lezen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 28 augustus 2008 @ 20:30:30 #296
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61202149
Oef!
Idd behoorlijk uit de bocht gevlogen!
Oh men!
pi_61202192
OMG
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 28 augustus 2008 @ 20:42:42 #298
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_61202418
Oi .

Sorry Mwana, ik heb krom gelegen van het lachen . Gaat het weer een beetje?
pi_61202539
Jezus Kon je hem niet wurgen toen je eenmaal zag dat hij niets mankeerde? Gewoon alsnog ff, zeg maar
Saartje
pi_61203136
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 20:48 schreef Maneki.Neko het volgende:
Jezus Kon je hem niet wurgen toen je eenmaal zag dat hij niets mankeerde? Gewoon alsnog ff, zeg maar

Ik heb m in zn kraag gegrepen, naar de trap gesleept zodat zijn lieve kleine kleuterteentjes de grond bijkans niet raakten en meteen naar boven geschreeuwd om hem uit mn buurt te hebben want ik kon m echt wel wat doen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')