abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 mei 2007 @ 22:46:31 #201
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_49346914
livelink, typisch... had hier ook kunnen gebeuren. *knuf*
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  maandag 14 mei 2007 @ 00:02:37 #202
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_49349457
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 21:16 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Geen behang, geen plaksel. Gewoon de deur achter mezelf dicht doen en beneden in de kamer stoom afblazen!!!

De afgelopen tijd is Kendahl aan het rommelen met eten. Hij wil niet, hij huilt, hij wil wel, maar toch niet. Drama, drama, drama! PV en Bels met handen in haren.

Op het aankleedkussen worstelen om de luier om te doen, terwijl Kendahl onder mijn handen zich steeds op zijn buik draait en wegkruipt. Grrrrrr.....

Ook op zijn buik in bed en dan van streek zijn omdat hij niet terug kan draaien. Feitelijk is het bed te smal voor zijn capriolen.

Ik wil het horen: het is toch een faaaaaaaaase? *smeek*
Kan hij nog niet terugdraaien of ligt het aan het bed? Niet vervelend bedoeld hoor, maar ik vraag het me gewoon af, want Dean draait nu met 3,5 maand al van buik naar rug en vice versa, is dat dan zo snel?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 14 mei 2007 @ 08:06:46 #203
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_49352657
ieder kind is anders Vivi.
Maxim draaide met 5 mnd alle kanten op.
Romijn draait wel op zn buik, maar ook nog niet terug op zn rug, hij legt zn arm altijd super onhandig en die ligt dan klem en kan dus niet terugdraaien en boos worden joh! en die word eind vd maand 1 jaar

en PV tis een faaaaaaaaaaaaaase ik weet nog met Maxim dat die dat ook deed, niet boos worden, engelengeduld bewaren en het waait weer over, echt!
  maandag 14 mei 2007 @ 08:43:23 #204
24188 Belana
kloon van belana
pi_49353020
livelink, ik snap precies hoe je je voelt. ik ben ook niet zo goed in opvoeden. of ten minste, dat lukt me allemaal wel, maar als er anderen bij zijn voel ik me altijd opgelaten.
ik zou de volgende keer ook je vriend overrulen hoor, gewoon vrolijk zeggen dat dat morgen wel komt. en er dan later met je vriend over praten. ik zou op deze manier ook heel boos zijn.
en als jij opruimen gewoon niet zo belangrijk vind heeft dat niks met consequent zijn te maken, als ze dat van jou niet hoeven, dan is dat toch simpel. dat geeft een stuk minder stress allemaal denk ik
stormy waters...
sailin'
  maandag 14 mei 2007 @ 09:40:21 #205
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_49354069
heb ik heel livelinks verhaal gemist

wat Bix zegt, volgende keer je vriend overrulen met de mededeling dat jij het straks wel opruimt als de kinderen in bed liggen.
en anders hem het ook op laten knappen als hij zo nodig wilt dat er opgeruimd word!
  maandag 14 mei 2007 @ 12:32:10 #206
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_49359181
quote:
Op maandag 14 mei 2007 08:06 schreef Martineke het volgende:
ieder kind is anders Vivi.
Dat begrijp ik, vandaar mijn vraag.
  donderdag 14 juni 2007 @ 20:38:28 #207
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_50463492
Mensen, ik heb het niet meer. Kendahl wil gewoon echt niet slapen, maar hij is echt moe. Hij brult nu in zijn bed. Net heb ik nog even bij hem zitten voorlezen, maar hij gaat steeds staan wanneer ik wegloop. Staand in zijn slaapzak kan hij niet meer gaan liggen. Op deze manier krijgt hij steeds mijn aandacht. Ik heb het echt gehad, maar ik moet consequent blijven toch?

Hij heeft wel last gehad van zijn tanden de afgelopen dagen, maar het houdt érgens op..
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  donderdag 14 juni 2007 @ 20:52:31 #208
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_50463947
Ach, ik vind consequent blijven niet altijd zaligmakend. Ik heb ook zo'n periode met Katja gehad dat ik maar gewoon met een goed boek me installeerde in een stoel in haar kamer totdat ze sliep. Ze was dan rustig omdat ik erbij zat en op een gegeven moment viel ze dan toch in slaap. Bij Job kon ik dat trouwens niet meer opbrengen om een of andere reden. Maar als jij dat wel kan opbrengen, zou ik lekker bij Kendahl blijven zitten.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 14 juni 2007 @ 21:06:18 #209
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_50464371
Gelukkig viel hij tien minuten na mijn vorige post in slaap, maar misschien moet ik er maar eens bij gaan zitten ja. Voor mij misschien ook wel weer een goede training: niet meteen ingaan op elke kick en het verschil leren tussen negatief aandacht vragen en echt zielig.
  donderdag 14 juni 2007 @ 21:44:47 #210
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_50465935
PV Twan deed dat ook weleens.... ik ging dan gewoon naar beneden en hem laten staan. Als ze moe zijn, gaan ze vanzelf wel liggen. Soms kunnen ze meer dan je denkt... Maar gelukkig viel ie toch snel in slaap.

Ik heb wat Twan betreft trouwens de laatste tijd geen behang en lijm meer nodig, gelukkig. Hij heeft af en toe zn nukkige momenten, maar wie heeft dat niet?
Make love, not war ☮
  vrijdag 15 juni 2007 @ 08:07:26 #211
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_50475910
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 21:44 schreef Diaan73 het volgende:
PV Twan deed dat ook weleens.... ik ging dan gewoon naar beneden en hem laten staan. Als ze moe zijn, gaan ze vanzelf wel liggen. Soms kunnen ze meer dan je denkt... Maar gelukkig viel ie toch snel in slaap.

Ik heb wat Twan betreft trouwens de laatste tijd geen behang en lijm meer nodig, gelukkig. Hij heeft af en toe zn nukkige momenten, maar wie heeft dat niet?
Ik ben een beetje bang dat hij heel hard omvalt... gisteren hoorde ik al een keer een harde klap en toen ik ging kijken, lag hij op te laden voor zijn kreet. Hij was paars en hij zweette enorm. Maar ik schijn dat vroeger ook te hebben gedaan, dus ik schrok niet echt. Ik kreeg zelf vroeger spontaan koorts van het brullen.

edit: ik heb hem al een poosje niet meer gemasseerd, dat ga ik vanavond weer even proberen.
pi_50514937
Kan iemand me even vertellen van die faaase ofzo?

Jongste zoontje is STRONTvervelend sinds hij naar school gaat. Brutaal, pest zijn babyzusje, spookt 's nachts rond, eet niet, praat niet, verpest alle leuke dingen die ik met hem wil doen, er kan serieus nog geen spelletje mee gedaan worden of ik blijf halverwege tandenknarsend met een berg troep achter. Goed gedrag belonen...welk goed gedrag

Iemand nog ideeën over dingen-te-doen-met-onwillige-kleuter?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zaterdag 16 juni 2007 @ 11:41:48 #213
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_50514975
Het is vast een faaaaaaaaaaase!
Vraag even hoe het op school gaat..
pi_50515033
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 11:41 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Het is vast een faaaaaaaaaaase!
Vraag even hoe het op school gaat..
Ja, daar doet hij het prima. Denk ook dat hij zich daar goedhoudt en dan hier alles eruit gooit ofzo...
Ach, het is ook wat voor m... eerst komt mama met de mededeling dat er een HEEL LEUK zusje bijkomt, vervolgens doet dat zusje helemaal niet mee met voetballen en schetenlaten enzo, zijn broer en co-sloper is het huis uit naar een woonvorm en vervolgens gaat mama "vrolijk" weer werken en hele lange dagen van huis weg.
Zou eerder raar zijn als het dan wel goed bleef gaan he...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zaterdag 16 juni 2007 @ 12:02:45 #215
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_50515457
Tja... hij moet wennen aan alle veranderingen achter elkaar. Dat neemt even tijd in beslag, ben ik bang. Misschien even in zijn soep laten gaarkoken en hem zelf naar je toe laten komen. Dat het initiatief van hem uit komt.
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 15:17:44 #216
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_54052367
Dus...... ik probeer mijn Wiscat voor te bereiden (reken en wiskunde-pabotoets). Op de achtergrond een jengelend kind dat niet wil eten, steeds zijn luier volschijt en een papa die leuk probeert te zijn in een poging mij op te vrolijken.... AaRGHGHhghghgh!
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 20:52:21 #217
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_54058126
Plak ze achter het begamg paradijs
  zondag 21 oktober 2007 @ 10:18:59 #218
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_54067672
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 20:52 schreef Rottdog het volgende:
Plak ze achter het begamg paradijs
Dat kan niet, jullie hebben bels nodig voor in MUZ. Dat kritische modje kunnen jullie niet missen
En ach Kendahl..... hij is gewoon écht zielig. Dat post ik wel in het dreumestopic.
pi_55076038
SUUG!

Hiero!
  donderdag 6 december 2007 @ 12:38:11 #220
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_55076142
Jaaaaaa, ik ben er!

Waarom
Slaapt
Mijn
Driftkikkervisje
Niet
NU
Terwijl
Hij
Heel
Honds-
Moe
MOET
Zijn?

Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_55076198
Waarschijnlijk
Omdat
Hij
Zo
Moe
Is...

ik herken het hoor, ik heb Emma met moeite in bed gekregen nadat ze eerst de hele boel bij elkaar geschreeeuwd had dat ze niet wilde slapen.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_55111334
quote:
Op donderdag 6 december 2007 12:38 schreef Sugar het volgende:
Jaaaaaa, ik ben er!

Waarom
Slaapt
Mijn
Driftkikkervisje
Niet
NU
Terwijl
Hij
Heel
Honds-
Moe
MOET
Zijn?

Vervang "hij" door "zij" en je beschrijft mijn avond
Het sleutelwoord is hier vooral "snottekopje" als oorzaak.
  vrijdag 7 december 2007 @ 21:27:02 #223
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55111430
Mwana, wil je eens wat vaker komen, en foto's posten!
pi_55113588
quote:
Op donderdag 6 december 2007 12:38 schreef Sugar het volgende:
Jaaaaaa, ik ben er!

Waarom
Slaapt
Mijn
Driftkikkervisje
Niet
NU
Terwijl
Hij
Heel
Honds-
Moe
MOET
Zijn?

dat is hier dus nu aan de gang en mama wil slapen

hoe is het verder gegaan vandaag sugar?
mama van 3 kids!
pi_55124931
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 21:27 schreef Vivi het volgende:
Mwana, wil je eens wat vaker komen, en foto's posten!
Ja, moet ik idd doen
Ik werk nu wat minder, vandaar dat ik hier nu weer opduik
  Jubileum moderator zaterdag 5 april 2008 @ 11:55:41 #226
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_57846815
Situatieschets: Manlief moet overwerken en dat is best vreemd op een zaterdag. Normaal gesproken komt er nu iemand spelen met Eva op zaterdagmorgen maar die heeft, lang geleden al, een vrije dag gevraagd.
Ik ben ziek, kan niet slikken en heb 40.1 en ben wat minder tolerant daardoor.

Eva staat al vanaf half 11 vanmorgen in de tuin op de uitkijktoren. Keihard gillend " papaaaaaaa kom je al???" onafgebroken gillend " paapaaaaaa ben je nou?"
Om de 10 minuten ofzo veranderd het in een zeer dwingend " Maaaaaaaaaaamaaaaaaa!!!!!" en dat gaat net zolang door tot ik naar buiten kom en reageer waarop ze op normale toon vraagt hoe lang het nog duurt tot papa thuis komt. (naar schattig is dat 13 uur).

Als ik nog 1 keer Maaaaaaaaaaamaaaaaaaaaaa hoor verbijt ik mijn ontzaglijke keelpijn en ga ik een potje meegillen

Zo!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 5 april 2008 @ 12:04:24 #227
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57846929
Lois...
Dan duurt het nog best lang tot 1 uur!
Sterkte!
  Jubileum moderator zaterdag 5 april 2008 @ 12:07:42 #228
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_57846967
Ik heb mezelf net vermand, en haar omgekocht met chocolade, en ze zit nu voor de tv. Niet pedagogisch verantwoord, wel goed voor mama
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 5 april 2008 @ 12:18:03 #229
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_57847117
Zieke mamma's die enigzins iets rust krijgen zijn belangrijker dan pedagogisch verantwoord zijn.

Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_57848281
Als het goed is is mannie nu thuis en kun jij je nest in
pi_57848418
Poeh Lois, ik hoop dat nu thuis is. Kan je eindelijk ff bijtanken.

* Webkim gooit een zakkie keelpastilles jouw kant op en hoopt dat je koorts snel zakt.

Hardloper.
IG @webkim
  zaterdag 5 april 2008 @ 14:17:40 #232
11682 Moonah
Jolie femme
pi_57849110
Ik vind het ook wel weer heel schattig van Eva.
Beterschap Lois!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_57849440
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 13:26 schreef Mwanatabu het volgende:
Als het goed is is mannie nu thuis en kun jij je nest in
zijn die 13 uur al voorbij dan?
  zaterdag 5 april 2008 @ 17:33:14 #234
45621 Suzanna
Mama van...
pi_57852085
Ik heb vanmiddag een potje zitten huilen omdat ik zoooo boos ben geworden op Noa, ze is al dagenlang strontvervelend en dat is echt een aanslag op je geduld moet ik zeggen. Maar goed, zo boos worden is dus ook niet de oplossing, ik word daar zelf ook verdrietig van. Alleen....we zijn een beetje aan het eind van ons latijn wat betreft de driftbuien van Noa, af en toe krijg ik er echt een punthoofd van.

Hoe gaat het nu met jou en Eva, Lois? Beterschap voor jou, zo'n hoge koorts en dan zo'n dag...
  Jubileum moderator zaterdag 5 april 2008 @ 19:57:24 #235
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_57854770
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 14:39 schreef bixister het volgende:

[..]

zijn die 13 uur al voorbij dan?
Het was om 13.00 uur maar die om was weggevallen
Eva heeft welgeteld 10 minuten binnen gezeten, om haar chocolade-ei naar binnen te werken, en heeft daarna weer volop staan roepen op de toren, tot Jeroen thuis kwam om kwart voor 1. Ze is wel van de volhouden zeg maar
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † dinsdag 8 april 2008 @ 12:24:13 #236
7074 moussy
kuttekop
pi_57907732
Eva ze maakt mn stoomafblaasmoment weer goed

Er zit er 1 met zn brood in de gang, met zn bord tegen de deur te rammen, maar ik negeer!!
Je zou er haast een boek over schrijven!
  maandag 2 juni 2008 @ 19:12:30 #237
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_59075822
Gratis af te halen, twee kinderen in het bezit van een verschrikkelijk stomme moeder, aangekondigd met een niet nader te noemen aantal decibellen.

Wie het eerst komt, wie het eerst maalt, gebruiksaanwijzing niet aanwezig.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  maandag 2 juni 2008 @ 19:41:49 #238
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_59076417
ha, ha, onweer in de lucht?

Je mag ze ruilen voor de mijne, ik vrees alleen dat je er qua decibellen niet op vooruit gaat
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_59077422
quote:
Op maandag 2 juni 2008 19:12 schreef Leah het volgende:
Gratis af te halen, twee kinderen in het bezit van een verschrikkelijk stomme moeder, aangekondigd met een niet nader te noemen aantal decibellen.

Wie het eerst komt, wie het eerst maalt, gebruiksaanwijzing niet aanwezig.
Speciale combi-aanbieding!!!
Ik leg op elk bod een mooi, keurig ingeënt kind toe in bezit van uitstekende stembanden en longen
  maandag 2 juni 2008 @ 22:03:22 #240
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_59077844
hihihihi....

sorry, ik mag niet lachen.
mwana, hoe is het met je? ik zie je niet zo vaak. of kijk ik niet goed?
  maandag 2 juni 2008 @ 23:12:46 #241
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_59079744

Wat dan wel weer leuk is , een half uur na dit spektakel hoor ik een zielig huiltje boven aan de trap. De jongste. "Jiij bent toch niet echt een stomme rotmoeder, Mama?"

Nee hoor schat, je hebt nog een jaar of drie voordat je dat ook gaat vinden
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_59081409
als je ze nou op ebay zet komt de kinderbescherming ze vast ophalen
http://www.spitsnieuws.nl/archives/tech/2008/05/baby_op_ebay.html
  dinsdag 15 juli 2008 @ 18:40:04 #243
156412 hestria
erg gastvrij
pi_60126396
Na zo'n dag als vandaag maar weer eens stoom afblazen.

het begon vanochtend vroeg al goed,
Michelle werd boos omdat dennis in bad zat, dus duwt ze dennis lomp aan de kant.
Dennis natuurlijk brullen en mies ook omdat ze op haar kop heeft gekegen.
S'middags heeft ze onze net nieuwe tv met een schroevendraaier bewerkt, de maxi cosi gesloopt en gerommelt met een tube zinkzalf(heel hoog in de kast)
Het avond eten gaat precies hetzelfde en nu zit ze met haar bord op schoot in de hoek.
En na het eten mag ze gelijk naar bed.

Dennis haalt gelukkig nog niks uit maar zet het wel elke keer op een brullen als michelle op haar kop krijgt, dus die kan ik dan ook weer gaan troosten.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_60127970
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:03 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
hihihihi....

sorry, ik mag niet lachen.
mwana, hoe is het met je? ik zie je niet zo vaak. of kijk ik niet goed?
Hoi (nu al, ja nu al) Paradijsvogeltje. Ik ben hier idd spaarzaam maar ik lurk wel
Alles is goed hier, en met de jouwe?
pi_60128457
Hestria pfff klinkt zwaar.

Kim was vanmorgen heel vervelend. Alles doen wat niet mag, heel veel zeuren om een klaasje. (chocola) Broodje, drinken etc. En dan was niks goed. Toen ze met een glas van mij gooide was de maat vol. En ging ze naar bed. Tot mijn verbazing ging ze na een kwartiertje bonken toch slapen.

Vanavond 17.15 nog ff met zn allen naar de winkels geweest. Kim lopend mee. Terug wilde ze door de achterdeur. Ik ok, maar dan wel meteen naar huis. Natuurlijk rende ze supersnel weg naar de speeltuin. Die zit een straat achter ons. Zie dr dan nog maar eens mee te krijgen! Pfff, een schoppend en schreeuwend kind mee naar huis gekregen. Onderweg kwam Djeez het van me overnemen. Dat is wel vaker een drama, daarom haat ik de speeltuin.

Eindelijk thuis heeft ze bijna alles opgegeten. En was ze ineens weer haar normale, lieve zelf.
  zaterdag 19 juli 2008 @ 11:55:54 #246
218802 bigger-than-others
pregnant for the first time
pi_60205377
ik heb een vriendin met een streng eetregime voor haar kindjes. Ik ben zelf nog geen moeder maar ze zweert erbij. Ze bleven eten, resultaat: vriend als een dolle in de keuken bezig, kindjes stonden er HONGER HONGER naast te huilen, want de rijst was nog niet gaar en daardoor aten we ipv 18.00 om 18.20 en ze huilden al om 17.45.... En ik mocht ze GEEN cracker geven om allerlei redenen. Hun laatste maaltijd was de (late) lunch en ik mocht ook geen tussendoortje geven, had lollige koekjes maar die waren met teveel suiker ofzo en iets anders zoals een appel mocht ook niet.
Daarna bleven ze uit hun doen en wij voelden ons de slechtste mensen ooit...Ze hebben wel heel veel gegeten, dat wel.
  zaterdag 19 juli 2008 @ 20:27:33 #247
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_60214038
livelink, ik ben daar idd ook wat makkelijker in dan mijn man.

Demi haalde vandaag het bloed onder mijn nagels vandaan, constant piepen om niks, geen antwoord geven als je iets vraagd, als ik ze waarschuwde toch gewoon doorgaan enz. enz.
Vanacht heb ik slecht geslapen, had flinke koppijn en dan kan ik al minder hebben, leek wel of ze het erom deed en mijn man moest weg helaas.

Gelukkig zei ze wel dat ze me heel lief vind voor ze naar bed toe ging, dus met een dikke knuffel en kus toch nog een prettig einde van een vermoeide dag.
  zaterdag 19 juli 2008 @ 20:32:51 #248
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_60214129
Wat heerlijk als je ze dan op bed kan leggen he KD?

Hier ook al zo'n slecht luisterend jongetje. Normaal speelt hij veel buiten, maar door het slechte weer ging dat vandaag niet. Op de 1 of andere manier moet die energie er dan toch uit bij hem, en wat is dan leuker om lekker dwars te zijn?

M'n broertje kwam met het idee om morgen naar Ballorig te gaan, dus mocht het slecht weer zijn dan heb ik in ieder geval weer een mak kind!
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_60225317
Offe offe zo'n buurkind dat gedumpt wordt door dr moeder bij je van "dan kunnen ze lekker samenspelen" alleen is het een geniepig verwend kind dat thuis overal mee wegkomt en het eeuwige slachtoffer is en dat mijn kind slaat en koeioneert en als ze m aan het janken heeft dan snel iets roept van "nu moet ik naar huis hoor".
Niet dat die van mij zo heilig is ( ), maar ik word er zo gallisch van dat als hij eens van zich afmept, het meisje in kwestie zich wenend gelijk mater dolorosa in de armen van haar gewillige ouders stort.
Ze is ook maar 4 enzo en die ouders verpesten r en ze heeft inmiddels wel door dat ze bij mij niet wegkomt met die shit en ze gedraagt zich al beter daardoor, maar soms op die regenachtige dagen als ik haar hoofdje zie verschijnen boven het tuinhek, dan ruik ik die behanglijm al, vat u hem?
  † In Memoriam † zondag 20 juli 2008 @ 17:19:47 #250
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_60228019
quote:
Op zondag 20 juli 2008 14:48 schreef Mwanatabu het volgende:
Ze is ook maar 4 enzo en die ouders verpesten r en ze heeft inmiddels wel door dat ze bij mij niet wegkomt met die shit en ze gedraagt zich al beter daardoor, maar soms op die regenachtige dagen als ik haar hoofdje zie verschijnen boven het tuinhek, dan ruik ik die behanglijm al, vat u hem?
Die ouders hebben dat waarschijnlijk ook door. Stuur ze eens een rekening voor geleverde pedagogische diensten (incl. onkostenvergoeding voor het behang)
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')