Kan hij nog niet terugdraaien of ligt het aan het bed? Niet vervelend bedoeld hoor, maar ik vraag het me gewoon af, want Dean draait nu met 3,5 maand al van buik naar rug en vice versa, is dat dan zo snel?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:16 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Geen behang, geen plaksel. Gewoon de deur achter mezelf dicht doen en beneden in de kamer stoom afblazen!!!
De afgelopen tijd is Kendahl aan het rommelen met eten. Hij wil niet, hij huilt, hij wil wel, maar toch niet. Drama, drama, drama! PV en Bels met handen in haren.
Op het aankleedkussen worstelen om de luier om te doen, terwijl Kendahl onder mijn handen zich steeds op zijn buik draait en wegkruipt. Grrrrrr.....
Ook op zijn buik in bed en dan van streek zijn omdat hij niet terug kan draaien. Feitelijk is het bed te smal voor zijn capriolen.
Ik wil het horen: het is toch een faaaaaaaaase? *smeek*
Dat begrijp ik, vandaar mijn vraag.quote:Op maandag 14 mei 2007 08:06 schreef Martineke het volgende:
ieder kind is anders Vivi.
Ik ben een beetje bang dat hij heel hard omvalt... gisteren hoorde ik al een keer een harde klap en toen ik ging kijken, lag hij op te laden voor zijn kreet. Hij was paars en hij zweette enorm. Maar ik schijn dat vroeger ook te hebben gedaan, dus ik schrok niet echt. Ik kreeg zelf vroeger spontaan koorts van het brullen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:44 schreef Diaan73 het volgende:
PV Twan deed dat ook weleens.... ik ging dan gewoon naar beneden en hem laten staan. Als ze moe zijn, gaan ze vanzelf wel liggen. Soms kunnen ze meer dan je denkt... Maar gelukkig viel ie toch snel in slaap.
Ik heb wat Twan betreft trouwens de laatste tijd geen behang en lijm meer nodig, gelukkig. Hij heeft af en toe zn nukkige momenten, maar wie heeft dat niet?
Ja, daar doet hij het prima. Denk ook dat hij zich daar goedhoudt en dan hier alles eruit gooit ofzo...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:41 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Het is vast een faaaaaaaaaaase!
Vraag even hoe het op school gaat..
Dat kan niet, jullie hebben bels nodig voor in MUZ. Dat kritische modje kunnen jullie niet missenquote:
Vervang "hij" door "zij" en je beschrijft mijn avondquote:Op donderdag 6 december 2007 12:38 schreef Sugar het volgende:
Jaaaaaa, ik ben er!
![]()
![]()
![]()
Waarom
Slaapt
Mijn
Driftkikkervisje
Niet
NU
Terwijl
Hij
Heel
Honds-
Moe
MOET
Zijn?
![]()
![]()
dat is hier dus nu aan de gangquote:Op donderdag 6 december 2007 12:38 schreef Sugar het volgende:
Jaaaaaa, ik ben er!
![]()
![]()
![]()
Waarom
Slaapt
Mijn
Driftkikkervisje
Niet
NU
Terwijl
Hij
Heel
Honds-
Moe
MOET
Zijn?
![]()
![]()
Ja, moet ik idd doenquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:27 schreef Vivi het volgende:
Mwana, wil je eens wat vaker komen, en foto's posten!
zijn die 13 uur al voorbij dan?quote:Op zaterdag 5 april 2008 13:26 schreef Mwanatabu het volgende:
Als het goed is is mannie nu thuis en kun jij je nest in
Het was om 13.00 uur maar die om was weggevallenquote:
Speciale combi-aanbieding!!!quote:Op maandag 2 juni 2008 19:12 schreef Leah het volgende:
Gratis af te halen, twee kinderen in het bezit van een verschrikkelijk stomme moeder, aangekondigd met een niet nader te noemen aantal decibellen.
Wie het eerst komt, wie het eerst maalt, gebruiksaanwijzing niet aanwezig.
Hoi (nu al, ja nu al) Paradijsvogeltje. Ik ben hier idd spaarzaam maar ik lurk welquote:Op maandag 2 juni 2008 22:03 schreef Paradijsvogeltje het volgende:hihihihi....
sorry, ik mag niet lachen.
mwana, hoe is het met je? ik zie je niet zo vaak. of kijk ik niet goed?
Die ouders hebben dat waarschijnlijk ook door. Stuur ze eens een rekening voor geleverde pedagogische diensten (incl. onkostenvergoeding voor het behang)quote:Op zondag 20 juli 2008 14:48 schreef Mwanatabu het volgende:
Ze is ook maar 4 enzo en die ouders verpesten r en ze heeft inmiddels wel door dat ze bij mij niet wegkomt met die shit en ze gedraagt zich al beter daardoor, maar soms op die regenachtige dagen als ik haar hoofdje zie verschijnen boven het tuinhek, dan ruik ik die behanglijm al, vat u hem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |