Bij mij 5.6. gigabyte op mijn 40 gig schijfjequote:Op woensdag 6 december 2006 21:46 schreef Eikelpiercing het volgende:
Net de patch gedownload... Moet ik 800 mb vrijmaken op mijn hardeschijfje (van 60 mb...) Kijk ik onder software. WoW neemt gewoon 6,334 gb in beslag! Das veel!
Maar ja, de patch is dus gedownload nu nog alleen maar installeren. Zit aan 36%. Om de een of andere reden doet de background downloader het hier dus niet hé.
outfitterquote:Op donderdag 7 december 2006 01:19 schreef Mazora het volgende:
Heeft er iemand ervaring met goede equipment-addons waarmee je je complete gearset kan switchen? Mijn vorige, wardrobe, wordt niet meer geupdate.
Itemrack!quote:Op donderdag 7 december 2006 01:19 schreef Mazora het volgende:
Heeft er iemand ervaring met goede equipment-addons waarmee je je complete gearset kan switchen? Mijn vorige, wardrobe, wordt niet meer geupdate.
Nou, niet op de feiten vooruitlopen hequote:Op donderdag 7 december 2006 01:31 schreef Mazora het volgende:
Nou maar hopen dat we weer gaan scalen met gear op lvl 70 =).
Uurtje online geweest en die vraag echt tientallen malen voorbij zien komen.quote:Op woensdag 6 december 2006 22:09 schreef YPrue het volgende:
Net in Orgrimmar de vraag in de general channel:
'Can you level up to 70 now?'
'No'
'But I have an XP bar'
En iedereen zit te klagen dat er nu niet meer in LFG gespamd kan worden.![]()
Fixed.quote:Op donderdag 7 december 2006 02:40 schreef Migwi het volgende:
Serieus, zoveel IQ-loze mensen die leven.
Met een beetje geluk heb ik een Hunter nu dood voor ie uberhaupt bij zijn Silencing Shot button kon komenquote:Op donderdag 7 december 2006 05:30 schreef Migwi het volgende:
Leuk, Hunter burst dmg, neem daarbij scatter, traps en silencing shot en die kut warlocks zijn eindelijk doable. Ook al ga ik dan nog dood door de dots
Dus, hoe dan ook altijd extra kosten ivm key?quote:Op donderdag 7 december 2006 09:57 schreef Zosk het volgende:
je maakt een account d.m.v. een key![]()
zonder key kun je _niks_.
Ja, inderdaad, je moet er een kopen. Twintig euro bij de FRS / Bart Smit.quote:Op donderdag 7 december 2006 09:53 schreef Snelkookbami het volgende:
Ik wil mijn account registreren zonder een key te gebruiken, kan dat?
Zo niet, moet ik dan een cd key extra gaan kopen of kan ik een trial key gebruiken en meteen upgraden met creditcard.
je koopt gewoon wow, zitten 4 cd's bij en een key. je gaat naar http://www.wow-europe.com klikt rechts ergens op account management en je maakt een account aan d.m.v. een username / wachtwoord en key in te vullen. en dat alles bij elkaar kost 20 euro + je hebt een maand extra. na deze maand zul je wel moeten gaan betalen ja.quote:Op donderdag 7 december 2006 09:59 schreef Snelkookbami het volgende:
[..]
Dus, hoe dan ook altijd extra kosten ivm key?
Als je dat nou eerder had gedaan was je misschien al lvl 60 geweestquote:Op donderdag 7 december 2006 10:34 schreef Snelkookbami het volgende:
Weet je, dynabyte (heel dicht bij mij) verkoopt ze ook voor 19 euries, ik ga maar gewoon via de makkelijke weg.![]()
quote:Op donderdag 7 december 2006 10:36 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Als je dat nou eerder had gedaan was je misschien al lvl 60 geweest
Geen idee, ik had geen zin om helemaal naar Ogri te gaan.quote:Op donderdag 7 december 2006 10:48 schreef Zosk het volgende:
AH deed het als het goed is overal niet![]()
ik hoef alleen:quote:Op donderdag 7 december 2006 14:09 schreef Necrodeath het volgende:
whehehehe![]()
Alle nieuwe addons een dag van te voren downloaden ownt![]()
Het is elke patchdag wel hetzelfde.
Als jullie nou zeggen welke je wilt hebben, misschien kan ik ze dan wel ff ergens uploaden zodra ik thuis ben.
Moet ik ook nog doen voor de guild (ben Priest officer, al die noobjes verwachten van mij natuurlijk weer dat ik de nieuwe priest addons heb en ook online zet voor ze)
Atlas heb ik nieuwe versie van (en Atlasloot Enhanced, kun je op de bosses klikken en de loot zien die dropt e.d.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:15 schreef Thrilled het volgende:
[..]
ik hoef alleen:
een addon voor coordinates (welke boeit me niet, zolang ik maar coords heb)
een addon waarmee al mijn bags 1 venster worden (voor de patch had ik OneBag)
een addon waarmee ik alle maps van instances/battlegrounds kan zien en met een optie dat ik onbezochte gebieden kan bekijken (vorige addon was atlas geloof ik, met een vinkje: "show unexplored area's"
die 3 zijn een must imho
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |