Alliance of Horde?quote:Op woensdag 6 december 2006 15:33 schreef Leonos het volgende:
Kort filmpje
Bijmij blijft ie hangen nadat ik ingelogd ben, poppetje gekozen, blauwe balke vol.
En dan gebeurt er niks
Realm: Chromaggus // Leonos // Lvl 60 // Mage
(Verkapte-ik-wil-in-de-OP-post)
De Titan plugin die er tussen staat is die up to date met de laatste patch?quote:Op woensdag 6 december 2006 14:05 schreef Gloeidoos het volgende:
Zo ff al mn addons geupdate, http://wow.curse-gaming.com/en/files/3/world-of-warcraft-2-0-0/ <-- is erg handig.
Van morgen om 8 uur aan gezet met downloaden en naar me werk gegaanquote:Op woensdag 6 december 2006 15:34 schreef _Draven_ het volgende:
Iemand een mirror van de patch?
Blizzard downloader is zo traag als....
quote:Op woensdag 6 december 2006 15:50 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Van morgen om 8 uur aan gezet met downloaden en naar me werk gegaan. Zal nu wel klaar en gepatched zijn denk ik
. Maar hier deze moet het doen: http://ftp.snt.utwente.nl(...)2.0.1-engb-patch.zip
Ja bij mij ook, alleen is Burning Legion nog down, en doet bij mijn Alt de titan plug in het niet, maar goed.quote:Op woensdag 6 december 2006 15:56 schreef Ionesco het volgende:
Patch was al helemaal compleet gedownload met background downloader bij mij.. hoefrde m alleen te patchen.
Op de plek waar je eerst je marks kon inleveren. (Waarschijnlijk het drukste plekjequote:Op woensdag 6 december 2006 16:03 schreef Leonos het volgende:
Waar vind ik die goblins voor die PVP battles?
bedanktquote:Op woensdag 6 december 2006 16:31 schreef _evenstar_ het volgende:
zquing sunstrider is down voor extra maintenance tot 17:00
denk dat eonar ook volgt![]()
![]()
kan iemand me hiermee MISSCHIEN helpen?quote:Op woensdag 6 december 2006 17:27 schreef Sjibble het volgende:
Die kutpatch blijft bij mij op 99% hangennet als miljoenen anderen. En dan nog de crashes in wow zoals dat ze de chars niet kunnen laden.. bah
de mirror die iets omhoog staat gebruiken ?quote:Op woensdag 6 december 2006 17:35 schreef Sjibble het volgende:
[..]
kan iemand me hiermee MISSCHIEN helpen?(zelfquote.. ikweets)
Ik word er dus ziek van![]()
die dus ....quote:Op woensdag 6 december 2006 15:50 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Van morgen om 8 uur aan gezet met downloaden en naar me werk gegaan. Zal nu wel klaar en gepatched zijn denk ik
. Maar hier deze moet het doen: http://ftp.snt.utwente.nl(...)2.0.1-engb-patch.zip
ik zal het proberen! Thx!quote:
QFT.quote:
de offhand gaan ze dan toch nerfen. Zowieso zal je offhand maar 50% schade uitdelen en dan nog 20% hit penalty. Dus daar gaat je Windfury bruutheidquote:Op woensdag 6 december 2006 18:09 schreef Killjoy het volgende:
download was vlot binnen, alleen het installeren duurt zo lang
Ik las dat de Shaman kon Dual Wielden nu trouwens (met de juiste talents), dat is wel bruut met dan 2x WF
maar de mages lopen wel te slapen... dr is niks dat een goede fire mage outdpsd atm.. tenminste niet op emerald dream server.quote:Op maandag 4 december 2006 08:37 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ja ik vind dat niet zo gek dat je als tweede staat op de damagelist.
Een SP doet zo ongelooflijk veel damage in lang gevechten. Alleen moet je zo goed uitkijken wat je doet.
Bij ons zit er ook zoeen. Een SP. Die doet insane dps en is een aggrowhore over the top!!
Maar goed, Vamperic Embrace FTW ^^
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |