quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:33 schreef Guiduuuuw het volgende:
JAJA! Toe aan het derde deel! Breeeeezah blijft leuk
[afbeelding]
geweldigquote:Op zaterdag 2 december 2006 13:57 schreef FiXeR999 het volgende:
Zie deze lekkere breezah boii is:
[afbeelding]
Wat een lekker ding is het!
quote:
Whehe.quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:48 schreef Acryl het volgende:
[..]Ik dacht al, wat stinkt het hier naar vis.
Ik ruik niksquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:48 schreef Acryl het volgende:
[..]Ik dacht al, wat stinkt het hier naar vis.
Hahaha ik had zelf die hond nog niet eens gezien. Maar voor een link, gewoon naar sugababes staan. Ze staat op de homepage want ze is nummer 1 ofzo deze week? Ik weet het allemaal ook niet, ik vond het gewoon uiterst trieste foto's..quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:51 schreef toma het volgende:
[..]
die hond wel
waarom denk je dat ie zich onder de tafel verstopt
Jij wil zeker de VVD opblazen.quote:Op zondag 3 december 2006 06:52 schreef BaajGuardian het volgende:
Zou verdonk dit soort volk ook uitzetten? zoja stem ik volgende keer verdonk.
Lees het sprookje nog eens, de wolf ging zeker niet in de weer met rietjes.quote:Op zondag 3 december 2006 07:04 schreef BaajGuardian het volgende:
of bedoel je met mn mond, zoals de wolf deed met de geitjes?
rietjes?quote:Op zondag 3 december 2006 07:07 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Lees het sprookje nog eens, de wolf ging zeker niet in de weer met rietjes.
fotoshopquote:Op zondag 3 december 2006 12:45 schreef Gizmore het volgende:
http://www.xseno.nl/profile.php?u=*TAKKEWIJF
[afbeelding]
Dit woont/woonde bij mij in de straat
waar blijven de irl foto's?quote:
Geen idee, ik heb dr al tijden niet meer in het echt gezien gelukkigquote:
Nee, dat is een discotheek in Noordwijk waar nogal wat breezervolk rondlooptquote:Op zondag 3 december 2006 12:51 schreef postmortum het volgende:
Mijn place 2-B qua uitgaan: BOB CHAMP CAS , treedt zanger bob daarop?
Intelligentiequote:#. Mc Donalds is geen restaurant, zie jij ergens kaarslicht ?
Als die nu over d'r hoofd zit, zou het misschien nog wat kunnen wordenquote:#. Als ik een nieuwe outfit heb, wil ik graag dat je me daar een compliment over geeft. Anders zou het zo eens kunnen gebeuren dat ik volgende keer in een vuilniszak met armgaten op kom dagen.
Mouthfull facial! rih reh roh!1quote:Op zondag 3 december 2006 12:45 schreef Gizmore het volgende:
http://www.xseno.nl/profile.php?u=*TAKKEWIJF
[afbeelding]
Dit woont/woonde bij mij in de straat
wtf die herken ik volgens mijquote:
In dit geval wazi's.quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:09 schreef AffenStrudel het volgende:
Gabbers zijn altijd om je kapot te lachen:
[afbeelding]
[afbeelding]
de foto kan ook in Sittard genomen zijnquote:Op zondag 3 december 2006 15:59 schreef Gizmore het volgende:
[..]
[..]
Wat doe jij hier in Rijnsburg dan?
blond, blauwe ogen, breezertje in de hand en niet kunnen typen?quote:Op zondag 3 december 2006 16:03 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
wanneer leer je het nou eens, alle breezahs lijken op elkaar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
iddquote:Op zondag 3 december 2006 16:07 schreef postmortum het volgende:
[..]
blond, blauwe ogen, breezertje in de hand en niet kunnen typen?
dit vraag om een foto als vergelijkingsmateriaalquote:Op zondag 3 december 2006 16:33 schreef JufJoop het volgende:
HELP.. die meisjes zijn serieus echt zo oud als mijn zusje...
Gelukkig een wereld van verschil
Ik zeg toch dat ze gelukkig niet op die meisjes lijkt... dus... geen foto's online..quote:Op zondag 3 december 2006 16:38 schreef postmortum het volgende:
[..]
dit vraag om een foto als vergelijkingsmateriaal![]()
dat bepalen wij welquote:Op zondag 3 december 2006 16:42 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ze gelukkig niet op die meisjes lijkt... dus... geen foto's online..![]()
welke?quote:Op zondag 3 december 2006 16:49 schreef Smash-it het volgende:
[afbeelding]
Haha, deed me aan een andere foto denken die hier regelmatig langskomt..
Dat je dat niet wistquote:
wist ik wel hoorquote:
Stiekem masturbeer je je wel op die foto'squote:
Ze drinken nep breezah, namelijk loca.. hoe triest!quote:Op zondag 3 december 2006 16:53 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Ze drinken helemaal niets![]()
Maar stoer zijn ze zeker![]()
hmmm niet bepaald...quote:Op zondag 3 december 2006 16:53 schreef DjMoonlight het volgende:
[..]
Stiekem masturbeer je je wel op die foto's![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wel !quote:
NEUKENNNNquote:Op zondag 3 december 2006 16:09 schreef Yestuuur het volgende:
[afbeelding]
http://www.xseno.nl/profile_pics.php?u=playbunny_*
Aldi breezersquote:Op zondag 3 december 2006 16:54 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Ze drinken nep breezah, namelijk loca.. hoe triest!
Ik maak vandaag geen grappen.quote:Op zondag 3 december 2006 17:18 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Eigenlijk ben jij soms best grappig![]()
![]()
![]()
WTF,volgens mij zijn die nog geen 15.quote:
Verjaardagsfoto van yvonne van heel erg vroegah???quote:
Daar gaat het ook niet om (niet geheel althans bij deze), maar dat je jezelf zo fotografeert is al één. Dat je het dan ook nog op internet zet..quote:Op zondag 3 december 2006 20:53 schreef toma het volgende:
lelijk is ze niet hoor
zou t er best op kunnen
Dan vraag je er gewoon om dat de ad van de pnvd minister president word.quote:Op maandag 4 december 2006 07:56 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Daar gaat het ook niet om (niet geheel althans bij deze), maar dat je jezelf zo fotografeert is al één. Dat je het dan ook nog op internet zet..![]()
Nooit te brekenquote:Op maandag 4 december 2006 01:54 schreef Guiduuuuw het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |