abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44078507
14:00 nieuws is voorbij niets gehoord.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_44078580
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 14:03 schreef znarch het volgende:
14:00 nieuws is voorbij niets gehoord.
Idd. teleurstellend.

Dat stomme kutsport is natuurlijk weer veel belangrijker.
  zaterdag 2 december 2006 @ 14:09:44 #28
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_44078636
dit is inderdaad echt een vreselijke gebeurtenis..ik geloof niet zo in stille tochten ik denk dat iemand die zo'n kronkel in zn geest heeft zich helemaal niet aangesproken voelt door een stille tocht. Ik benw el heel benieuwd of er een motief duidelijk wordt, hoewel ik denk dat dit pure random is, t had net zo goed n ander kind kunnen zijn

op zulke momenten denk ik toch aan die doodstraf he..
pi_44078675
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 13:33 schreef schatje het volgende:
Om 14:00 dus een persconferentie?

Misschien heeft het wel te maken met voodoo ofzo aangezien het een Antilliaan betreft.
waar heb je dat gelezen, dat het een antilliaan is?
pi_44078691
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 14:09 schreef scrub_nurse het volgende:

Dat zou je dan geen haar beter maken dan de moordenaar...,
maar ik begrijp je wel.
pi_44078698
quote:
dit is inderdaad echt een vreselijke gebeurtenis..ik geloof niet zo in stille tochten ik denk dat iemand die zo'n kronkel in zn geest heeft zich helemaal niet aangesproken voelt door een stille tocht. Ik benw el heel benieuwd of er een motief duidelijk wordt, hoewel ik denk dat dit pure random is, t had net zo goed n ander kind kunnen zijn

dan nog kan hij een ( verknip gestoord etc) motief hebben, ook al was het jochie zelf willekeur.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zaterdag 2 december 2006 @ 14:13:26 #32
3542 Gia
User under construction
pi_44078709
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 13:28 schreef Disorder het volgende:
Rotte appels worden elke dag weer geboren.
Rotte appels worden niet geboren, ze worden gemaakt. Een kind is in beginsel niet slecht. Daar geloof ik echt in. Een kind wordt slecht door een slechte opvoeding, een traumatische jeugd, armoe, whatever. Geen van allen excuus om een kind te vermoorden, ieg.
  zaterdag 2 december 2006 @ 14:14:10 #33
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_44078723
ja daarom ben ik daar ook erg nieuwsgierig naar, juist omdat t kind wrs toevallig op de verkeerde plek was. waarom was die vent daar?
  zaterdag 2 december 2006 @ 14:16:37 #34
3542 Gia
User under construction
pi_44078762
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 13:40 schreef Oblivion het volgende:
Swetsenegger, de sympathie van mede ouders heb je misschien wel, maar wellicht dat je zwaarder wordt berecht.
In de gevallen waar de ouders het recht in eigen hand hebben genomen is geen van de ouders de gevangenis in gemoeten.
pi_44078763
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 14:11 schreef ellos het volgende:

[..]

waar heb je dat gelezen, dat het een antilliaan is?
quote:
Onderzoek van deze krant maakt duidelijk dat de verdachte oorspronkelijk uit Den Haag komt, langere tijd in Bergen op Zoom heeft gewoond en nu in de gemeente Woensdrecht verbleef. Hij is van Antilliaanse afkomst. Hij zou naar de school in Hoogerheide zijn gegaan om een broertje of ander familielid te zien.
bron
pi_44078781
quote:

Dit lijkt wel idd at random....

eerst maar eens afwachten of er en zo ja wat het motief is.......Het kan ook een zwaar geesteszieke zijn......

Wat het overigens niet minder erg maakt allemaal...
  zaterdag 2 december 2006 @ 14:18:03 #37
3542 Gia
User under construction
pi_44078787
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 13:53 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Dus al de dader levenslang zou krijgen is voor jou de kous af?
(Even kort door de bocht...)

Ik ben het absoluut met je eens, dat de straffen hier in Nederland niks zeggen....
Heb daar niet eens woorden voor...
Ik zou de dader ook niet eerder willen doden dan na zijn straf. Zit hij de rest van zijn leven, dan leeft hij nog lang en hopelijk heel ongelukkig.
  zaterdag 2 december 2006 @ 14:19:32 #38
3542 Gia
User under construction
pi_44078810
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 14:17 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

eerst maar eens afwachten of er en zo ja wat het motief is.......Het kan ook een zwaar geesteszieke zijn......

Wat het overigens niet minder erg maakt allemaal...
Nee, niet minder erg, maar een reden te meer om hem voor de rest van zijn leven op te sluiten.
pi_44078811
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 14:16 schreef Gia het volgende:

[..]

In de gevallen waar de ouders het recht in eigen hand hebben genomen is geen van de ouders de gevangenis in gemoeten.
Hier in Nederland?
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  zaterdag 2 december 2006 @ 14:22:09 #40
3542 Gia
User under construction
pi_44078860
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 14:19 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Hier in Nederland?
Google effe zelf, heb ik geen zin in en nu geen tijd voor. Was laatst wel iets in het nieuws van een vrouw die na jarenlange mishandeling haar man had vermoord. Niet geheel hetzelfde, maar toch vergelijkbaar in de zin van recht in eigen hand nemen. Ze had haar man in zijn slaap vermoord, dus van zelfverdediging is dan geen sprake. Weet alleen niet of dat in Nederland was. Verder heeft iemand het hier al gehad over een vergelijkbaar iets in Duitsland.
  zaterdag 2 december 2006 @ 14:22:17 #41
158876 deTovenaar
...in opleiding.
pi_44078866
Meer dan het woord "triest" maak ik er niet aan vuil.
De werkelijkheid van je ervaring is een spiegel van je verwachtingen.
Als je elke dag hetzelfde beeld projecteert, is je werkelijkheid elke dag hetzelfde.
pi_44078921
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 14:22 schreef Gia het volgende:

Google effe zelf, heb ik geen zin in en nu geen tijd voor. Was laatst wel iets in het nieuws van een vrouw die na jarenlange mishandeling haar man had vermoord. Niet geheel hetzelfde, maar toch vergelijkbaar in de zin van recht in eigen hand nemen. Ze had haar man in zijn slaap vermoord, dus van zelfverdediging is dan geen sprake. Weet alleen niet of dat in Nederland was. Verder heeft iemand het hier al gehad over een vergelijkbaar iets in Duitsland.
Niets vergelijkbaar dus.
Kan wel zelf gaan googlen, maar elke zaak is uniek.
Ben er verder wel klaar mee.
  zaterdag 2 december 2006 @ 14:25:18 #43
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_44078927
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 14:19 schreef Gia het volgende:

[..]

Nee, niet minder erg, maar een reden te meer om hem voor de rest van zijn leven op te sluiten.
Ze hebben geen mes ,
ze hebben geen verklaring .

Zal wel in de richting gaan van ******-juut je heb helemaal niks
Geef me eerst maar eens een sigaret en over twee dagen mag je me tog niet meer vasthouden.

Gezien de blunders afgelopen tijd denk ik niet dat ze sterk (durven) staan.
Klaar?
Ik niet!
pi_44078987
Ik ben er ook achtergekomen dat de verdachte niet is van wie ik de naam heb gehoord....De straatnaam is genoemd, maar kan er nog niet iemand bijplaatsen...
And so the lion fell in love with the lamb
pi_44079038
quote:
Verdachte moord maandag voor rechter-commissaris
HOOGERHEIDE - De 22-jarige man die verdacht wordt van de moord op de 8-jarige scholier Jesse Dingemans in Hoogerheide wordt waarschijnlijk maandag aan de rechter-commissaris voorgeleid.

De uit Hoogerheide afkomstige verdachte die vrijdag werd gearresteerd, is door een hulpofficier van justitie in verzekering gesteld. Zaterdag wordt hij volgens de politie nader verhoord in een speciaal daartoe ingerichte verhoorruimte.

bron
pi_44079057
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 14:28 schreef Bamba het volgende:
Ik ben er ook achtergekomen dat de verdachte niet is van wie ik de naam heb gehoord....De straatnaam is genoemd, maar kan er nog niet iemand bijplaatsen...
ook niet als het een Antilliaan is.......Ik denk dat het daar niet van stikt in zo'n klein plaatsje....
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 2 december 2006 @ 14:32:11 #47
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_44079065
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 13:53 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Dus al de dader levenslang zou krijgen is voor jou de kous af?
(Even kort door de bocht...)
Kort door de bocht. Ja ik denk dat langer straffen geen enkel effect heeft op de rehabilitatie van de dader, maar wel degelijk op het rechtsvaardigheids gevoel van het slachtoffer of zijn/haar relaties
pi_44079092
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 14:32 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Kort door de bocht. Ja ik denk dat langer straffen geen enkel effect heeft op de rehabilitatie van de dader, maar wel degelijk op het rechtsvaardigheids gevoel van het slachtoffer of zijn/haar relaties
Het strafrechtstelsel heeft een weeledig doel.....

-
pi_44079093
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 14:31 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

ook niet als het een Antilliaan is.......Ik denk dat het daar niet van stikt in zo'n klein plaatsje....
ik ken eerlijk gezegd geen antillianen hier in het dorp...
And so the lion fell in love with the lamb
pi_44079100
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 14:32 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Zijn we het eens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')