Ergens stond ook da hij al eerer in aanraking geweest was met de politie/Justitie vanwege een geweldadige roofoverval, zegt wel wat over de aard van het beestje (en mischien dan toch een verslaving of schuldenproblematiek waardoor hij boos en verward was...zijdleings zou je dan ook nog de Rabobank kunnen meenemen in het verhaal en je hebt een mogelijk scenario. Raar eigenlijk at je blijft speculeren over de aanleiding .quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Het wordt een probleem door de manier waarop gereageerd wordt. Ik vind het verder niet zo'n punt maar ik vind het ook niet relevant en zeker niet niet net zo relevant als zijn leeftijd.
Wat echt relevant is: is hij een dorpsbewoner en is hij familie van het slachtoffer.
Ja, hij is de hoofdverdachte, dat wisten we al. Maar het gaat om het signalement van de dader - naar ik begrijp is daar ook een signalement van uitgegaan. Stond er in het signalement dat het om iemand met een donkere huidskleur ging? Dan is het een stuk relevanter.quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:56 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Nee bij de arrestatie. Waarvan ze vandaag door de politie een bevestiging hebben gekregen dat hij de hoofdverdachte is.
Flikker nou eens op met die onzin.quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:58 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Maarja... het blijft informatie die SCH (als journalist zijnde) waarschijnlijk nooit in zijn stukken zal gebruiken omdat het simpelweg niet politiek correct is. Terwijl het wel degelijk relevant is! En ook al bewijs je dat het relevant is, zal SCH angstvallig feiten weg proberen te drukken om maar zo politiek correct mogelijk te blijven.
Er komt maar weinig nieuws los.....quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:58 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ergens stond ook da hij al eerer in aanraking geweest was met de politie/Justitie vanwege een geweldadige roofoverval, zegt wel wat over de aard van het beestje (en mischien dan toch een verslaving of schuldenproblematiek waardoor hij boos en verward was...zijdlings zou je dan ook nog de Rabobank kunnen meenemen in het verhaal en je hebt een mogelijk scenario. Raar eigenlijk at je blijft speculeren over de aanleiding .
Mwah... ik kan niet zoveel met die informatie. Vind het net zo relevant als bijvoorbeeld leeftijd geslacht en uiterlijke kenmerken.quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Familierelatie kan op een motief wijzen en andere bekendheid of relatie slachtoffer-verdachte/dader ook.
Je snapt de term "uiterlijke kenmerken" toch wel? Want je vergelijking met de Beatles en gehaktballen met satesaus (jammie) laat zien dat je er echt werkelijk niks van snapt.quote:Dat de verdachte Antilliaan is, of van de Beatles houdt of van gehaktballen met satesaus, lijkt me een stuk minder relevant.
Signalement komt volgens mij van ouders die de bebloede verdachte weg hebben zien rennen.quote:Het is pas interessant als het officiele signalement dit soort kenmerken van de mogelijke dader beschrijft. Is dat signalement bekend?
Waarom wil je dan angstvallig tegengaan dat deze informatie gebruikt wordt?quote:
Voor de stats (waar Nederland nu eenmaal zo gek op is sedert het gebleken succes daarvan) is het wel belangrijk.quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Familierelatie kan op een motief wijzen en andere bekendheid of relatie slachtoffer-verdachte/dader ook. Dat de verdachte Antilliaan is, of van de Beatles houdt of van gehaktballen met satesaus, lijkt me een stuk minder relevant.
Nee, ben ook benieuwd of ze de goede hebben. Is ergens wel te hopen want anders wordt het nog een hele klus.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:01 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Er komt maar weinig nieuws los.....
Eea denk ik dat de zaak nog niet helemaal rond mbt de verdachte. Ik meen dat de verdachte nog steeds niet heeft bekend.
Omdat ik de relevantie niet zie behalve dan dat jij je racistische onderbuik hier leeg kan poepen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:02 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Waarom wil je dan angstvallig tegengaan dat deze informatie gebruikt wordt?
Waarom zet je je niet met dezelfde inspanning in tegen het gebruik van andere informatie zoals zijn leeftijd of geslacht?
Je druft niet eens toe te geven dat je gewoon eng politiek correct wilt doen
Ik weet niks over een signalement. Alleen over de arrestatie.quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, hij is de hoofdverdachte, dat wisten we al. Maar het gaat om het signalement van de dader - naar ik begrijp is daar ook een signalement van uitgegaan. Stond er in het signalement dat het om iemand met een donkere huidskleur ging? Dan is het een stuk relevanter.
Op het nieuws was gisteren dat de politie een signalement had en dat op basis daarvan iemand is gearresteerd. Maar dat klopt misschien niet?quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:04 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik weet niks over een signalement. Alleen over de arrestatie.
Hou op... Ik dacht dat ik gisterenavond iemand hoorde gillen en ik kreeg bijna een hartverzakking. Het idee dat hij hier nog rond kan lopen is misselijkmakend.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, ben ook benieuwd of ze de goede hebben. Is ergens wel te hopen want anders wordt het nog een hele klus.
JIJ ziet de relevant niet?quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Omdat ik de relevantie niet zie behalve dan dat jij je racistische onderbuik hier leeg kan poepen.
Dat zou ik eigenlijk niet weten.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Op het nieuws was gisteren dat de politie een signalement had en dat op basis daarvan iemand is gearresteerd. Maar dat klopt misschien niet?
Op welke gronden zou deze verdachte dan gearresteerd zijn?
quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, ben ook benieuwd of ze de goede hebben. Is ergens wel te hopen want anders wordt het nog een hele klus.
Ik koppel het niet, ik lees het hier helaas terugquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:06 schreef Refragmental het volgende:
Dat jij het melden van afkomst/huidskleur meteen koppelt aan racisme is ook erg tekenend voor je extreme politieke correctheid.
Zwarte Piet ?quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:04 schreef Kanjer het volgende:
Het zou natuurlijk kunnen dat dat jochie hem op de verkeerde manier aankeek, met te weinig respect ofzo.
En dat ie zich daardoor aangetast voelde in zijn eer en goede naam en daardoor dus in een vlaag van verstandsverbijsering handelde...
De kans dat ze meteen de goede dader hebben, is wel groot. Anders hebben ze veel tijd verspild. Ik ben vooral benieuwd op basis waarvan ze hem hebben gearresteerd. Wat is jouw ouders opgevallen bij de arrestatie?quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:06 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Hou op... Ik dacht dat ik gisterenavond iemand hoorde gillen en ik kreeg bijna een hartverzakking. Het idee dat hij hier nog rond kan lopen is misselijkmakend.
Waar lees je het terug?quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik koppel het niet, ik lees het hier helaas terug![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |