dat overzichtje met opmerkelijk-Ronnie-gedrag was ook interessant. Maar misschine haddeen ze die als eerder uitgezonden.quote:Op zondag 17 december 2006 22:53 schreef Clyde_Frog het volgende:
Geweldig, die samenvatting dat de BBC altijd uitzend tussen de midsession intervals. "What a cracker!"![]()
Ik had dat nog niet gezien, maar dat wil niets zeggenquote:Op zondag 17 december 2006 23:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat overzichtje met opmerkelijk-Ronnie-gedrag was ook interessant. Maar misschine haddeen ze die als eerder uitgezonden.
misschien nu dan de comeback?....quote:Op zondag 17 december 2006 23:06 schreef Jump het volgende:
Gefeliciteerd Ebdon. Ik denk niet dat Hendry nog terugkomt nuEn hij weet het zelf ook.
Je weet nooit, het is een eind terug. Maar zeg nooit nooit.quote:Op zondag 17 december 2006 23:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
misschien nu dan de comeback?....
hij pakt hem iddquote:Op zondag 17 december 2006 23:17 schreef Jump het volgende:
[..]
Je weet nooit, het is een eind terug. Maar zeg nooit nooit.
Ach ja, je moet ergens beginnenquote:Op zondag 17 december 2006 23:25 schreef Bruce117 het volgende:
8-5, maar om nou te zeggen dat ik geloof in een comeback van Stephen.
beetje jammer dat als het nog leuk wordt het automatisch ook laat wordt... maar ja, je moet er wat voor over hebbenquote:Op zondag 17 december 2006 23:27 schreef Bruce117 het volgende:
Ach, Ebdon is nu ook alles aan het missen.
Kan nog leuk (en laat) worden op deze manier.
en helemaal als je het met Hendry van 10 jaar geleden vergelijktquote:Op zondag 17 december 2006 23:29 schreef Friedel_Crafts het volgende:
Toch wel een groot nivoverschil, als je dit vergelijkt met hoe Hendry gisteren tegen Dott speelde.
ook wakker?quote:
redelijkquote:
doet 'ie nog aardig ook.....quote:Op maandag 18 december 2006 00:03 schreef Againzender het volgende:
Als Ebdon dit open krijgt moet 'ie er wel zijn.....
Maak daar maar "laatste frame" vanquote:Op maandag 18 december 2006 00:04 schreef Ambrosius het volgende:
Mooi op tijd thuis om de laatste frames nog even te kijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |