Beterschapquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:14 schreef NanKing het volgende:
Ik kom niet, ben ontzettend ziek.
check je PMquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:42 schreef kLowJow het volgende:
Ik ga zo eerst mn oma helpen met verhuizen. Als ik (enigszins) op tijd klaar ben kom ik richting restaurant, maar dan wil ik wel graag weten dat ik niet voor niets kom..
wij komen wel gewoon enzo.quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:42 schreef kLowJow het volgende:
Ik ga zo eerst mn oma helpen met verhuizen. Als ik (enigszins) op tijd klaar ben kom ik richting restaurant, maar dan wil ik wel graag weten dat ik niet voor niets kom..
Zij wel.quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mja, het is zo'n beetje afgelast, zijn jullie ervan op de hoogte?
goede timing zeg dat aflassen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mja, het is zo'n beetje afgelast, zijn jullie ervan op de hoogte?
Zou je even willen vragen of ze op msn komt?quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:19 schreef Brechtje het volgende:
[..]
goede timing zeg dat aflassen.
![]()
Ik ga het wel tegen mijn moeder zeggen, ze zit niet achter de pc.
Heb je de Sultan afgebeld?quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:22 schreef Triggershot het volgende:
Voor alle duidelijkheid heb ik iedereen een PM verzonden, leek dus beter om te verzetten, maar mochten mensen er alsnog zin in hebben, kunnen ze alsnog gaan lijkt me.
Van afstel komt uitstel ofzoot, Emel heeft eik nooit toegezegd dat ze zou komen, NK is ziekquote:Op zaterdag 2 december 2006 13:22 schreef Triggershot het volgende:
Voor alle duidelijkheid heb ik iedereen een PM verzonden, leek dus beter om te verzetten, maar mochten mensen er alsnog zin in hebben, kunnen ze alsnog gaan lijkt me.
Ik ben niet verhinderd ik ben gewoon zo dom geweest om mijn planning niet goed te doenquote:Op zaterdag 2 december 2006 14:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Van afstel komt uitstel ofzoot, Emel heeft eik nooit toegezegd dat ze zou komen, NK is ziek, en Trigger is verhinderd, bleven er imho nog zat over om te gaan eten.
Hoe dan ook, ik heb honger, ik heb me erop verheugd, Brechtje heeft me een nieuwe outfit afgetroggeld, dus.... we gaan![]()
Dan ben je toch verhinderd en ene sukkelquote:Op zaterdag 2 december 2006 14:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ben niet verhinderd ik ben gewoon zo dom geweest om mijn planning niet goed te doen![]()
no commentquote:Op zaterdag 2 december 2006 14:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan ben je toch verhinderd en ene sukkel![]()
Wow, dan vind ik het een nóg kuttere smoes. Dus je hebt gewoon echt dingen dubbel gepland enzo terwijl jíj de datum hebt gekozen?quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ben niet verhinderd ik ben gewoon zo dom geweest om mijn planning niet goed te doen![]()
Ik heb niet rekening gehouden met het feit dat werk me alsnog kan inroosteren al ben ik dat niet en dat ik dus 2 weken van te voren vrij moet vragen voor dagen waarop ik beschikbaar ben om te werken.quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wow, dan vind ik het een nóg kuttere smoes. Dus je hebt gewoon echt dingen dubbel gepland enzo terwijl jíj de datum hebt gekozen?
quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:48 schreef izzypizzy het volgende:
hate to say i told you so....
hmm no i don't hahahahahahahahahahahahahahahahaa![]()
Ik heb iig geen idee wie er nog komtquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:10 schreef cikolata het volgende:
het gaat wel dooor
alleen een paar mensen komen niet
Hehe, best triest eigenlijk.quote:
Life is ok.quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:31 schreef stukovich het volgende:
[..]
Hehe, best triest eigenlijk.
Anyway, how's life![]()
Ben gestopt man. Heb een baanaanbod gekregen dat ik niet kon weigeren (goed salaris, auto etc.). Ik ga ook werken en duaal verder studeren...quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:32 schreef IHVK het volgende:
[..]
Life is ok.![]()
Heb werk nu. En het alles is ok.![]()
Hoe gaat het met je studie?
quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:33 schreef stukovich het volgende:
[..]
Ben gestopt man. Heb een baanaanbod gekregen dat ik niet kon weigeren (goed salaris, auto etc.). Ik ga ook werken en duaal verder studeren...![]()
Zeker man, maar ik ben de stad in. Spreek je later !quote:
En als zeyster er is, ben ik natuurlijk ook weer gewoon van de partij!!quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:19 schreef Zeyster het volgende:
Maar er gingen dus alsnog mensen naar Sultan.
Ik vind het allemaal een beetje raar hoor. Waarom dan mensen PM-en dat het is afgelast. En waarom dan niet iederéén PM-en.![]()
Wat jammer,volgende keer ben ik er hoor!
Cikolata zou jou op hoogte brengenquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:19 schreef Zeyster het volgende:
Maar er gingen dus alsnog mensen naar Sultan.
Ik vind het allemaal een beetje raar hoor. Waarom dan mensen PM-en dat het is afgelast. En waarom dan niet iederéén PM-en.![]()
Wat jammer,volgende keer ben ik er hoor!
Ja, mensen wouden alsnog gaan.quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:22 schreef kLowJow het volgende:
Dus.. het is uiteindelijk wel doorgegaan....
Ik was zelfs nog op zuidplein rond die tijd!quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, mensen wouden alsnog gaan.
Mja, kwam dan ook voornamelijk door mijn geklootquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:28 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik was zelfs nog op zuidplein rond die tijd!.
Hangjongerenquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:28 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik was zelfs nog op zuidplein rond die tijd!.
als god het wil/met gods zegenquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:30 schreef tonks het volgende:
Trigger wat is insallah ofzo
De wil van God.quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:30 schreef tonks het volgende:
Trigger wat is insallah ofzo
Ach, shit happens.quote:
Work happensquote:Op zondag 3 december 2006 00:01 schreef stukovich het volgende:
[..]
Ach, shit happens.
Alles goed voor de rest
wie ben jij?quote:
ik ken je nietquote:
ik was erquote:Op zondag 3 december 2006 00:21 schreef tonks het volgende:
Wie waren er nog brechtje?
Allemaal.quote:Op zondag 3 december 2006 00:21 schreef Triggershot het volgende:
wie waren er allemaal?
je bent aardig!quote:Op zondag 3 december 2006 00:25 schreef Litso het volgende:
Ik ook.
Jij was ook wel tof, maar wil je niet meer met eten gooien als ik naast je zitquote:
quote:
hehe, ik pestte je een beetjequote:Op zondag 3 december 2006 00:26 schreef Litso het volgende:
[..]
Jij was ook wel tof, maar wil je niet meer met eten gooien als ik naast je zit
Beterschap, hoe ging het shoppen?quote:Op zondag 3 december 2006 00:28 schreef NanKing het volgende:
[..]
Spontaan ineens ja, het is een miracel.
Oh nee, ik ijl nog van de koorts![]()
Moeizaam, heel moeizaamquote:Op zondag 3 december 2006 00:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Beterschap, hoe ging het shoppen?
dat was erg!! was helemaal nat...het plakte zoquote:Op zondag 3 december 2006 00:28 schreef Litso het volgende:
Ach, ik heb je teruggepakt met dat glas cola
quote:Op zondag 3 december 2006 00:29 schreef Emel het volgende:
[..]
dat was erg!! was helemaal nat...het plakte zo![]()
ik pak je nog terug jongemanmet taart!!!!!!
Top je eens te ontmoeten!quote:
quote:
ja!!quote:
Mutant zou een restaurant regelen nu .quote:
mooi!!quote:Op zondag 3 december 2006 00:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mutant zou een restaurant regelen nu .
Wijquote:
Ja was leuk!quote:Op zondag 3 december 2006 00:41 schreef Djep het volgende:
typisch iets voor jou...
was t leuk?
Kom je de zestiende nou ook nog???
Jij hebt het ook overal naar je zin hè!quote:Op zondag 3 december 2006 00:47 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja was leuk!
Eh de 16e, ik weet het nog niet, je hoort het nog van me.
How is the make-up?quote:Op zondag 3 december 2006 11:17 schreef Alicey het volgende:
Ik had nog niet eens een tvp gemaakt in dit topic.
Bedrijf de christelijke liefde met Finder_elf_towns.quote:Op zondag 3 december 2006 20:25 schreef Mutant01 het volgende:
stelletje mongolen die niet kwamen opdagen, mongolesmoesjes!
Hey, niet zo boos, gewoon verkeerde planning enzo, kan toch een paar keer gebeuren?quote:Op zondag 3 december 2006 20:25 schreef Mutant01 het volgende:
stelletje mongolen die niet kwamen opdagen, mongolesmoesjes!
verkeerde planning?! hahahahahaaquote:Op zondag 3 december 2006 21:14 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hey, niet zo boos, gewoon verkeerde planning enzo, kan toch een paar keer gebeuren?
Er staat bij jou iets op je netvlies...quote:Op zondag 3 december 2006 21:40 schreef Mutant01 het volgende:
Maar ik heb geweldig genoten heur.
Peuk in uitgedrukt?quote:Op zondag 3 december 2006 21:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er staat bij jou iets op je netvlies...![]()
Neequote:
Moet je me er nou aan herinnerenquote:Op zondag 3 december 2006 21:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vertel!quote:Op zondag 3 december 2006 21:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
dichterbijquote:
relatiebureauquote:Op maandag 4 december 2006 10:05 schreef Brechtje het volgende:
Ohja kLowJow weetje waar we het over hebben gehad?
Alicey vind jou best een leuke vent, en alicey is ookal opzoek naar iemand..
Dus wouden we voor haar ook een topic maken met 'help Alicey de winter door'
Maar als jullie allebei iemand zoeken, kunnen jullie samen toch ook een keertje op date gaan?.
ik zat eerder te denken aan mezelf en Slayagequote:Op maandag 4 december 2006 11:38 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Misschien wordt het wel een mooie relatie.
jaquote:Op maandag 4 december 2006 11:41 schreef Emel het volgende:
[..]
ik zat eerder te denken aan mezelf en Slayagedat wordt pas een mooie relatie
![]()
Niet! Ik wilde iets anders doen! Maar dat ging niet! Een sterke hand dwong me!quote:
wil jij mn minnaar zijn?quote:Op maandag 4 december 2006 11:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Leuk, mag ik jullie getuige worden?
toch wil je mequote:
ontkenning is eerste stapquote:
Je imaginery vriend?quote:Op maandag 4 december 2006 11:51 schreef Emel het volgende:
[..]
ontkenning is eerste stap![]()
wie zei gisteren "neee hang de telefoon niet op...praat met me"![]()
jijquote:
Dat was ik.quote:Op maandag 4 december 2006 11:51 schreef Emel het volgende:
[..]
ontkenning is eerste stap![]()
wie zei gisteren "neee hang de telefoon niet op...praat met me"![]()
je hebt mn nummer niet eensquote:
Oh ja hoor, ga maar weer liegen... Je schaamt je voor me he.quote:Op maandag 4 december 2006 11:54 schreef Emel het volgende:
[..]
je hebt mn nummer niet eenstrigger wel
![]()
112quote:Op maandag 4 december 2006 11:54 schreef Emel het volgende:
[..]
je hebt mn nummer niet eenstrigger wel
![]()
ik ben van triggerquote:Op maandag 4 december 2006 11:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oh ja hoor, ga maar weer liegen... Je schaamt je voor me he.
Wie is trigger, die ken ik niet.quote:Op maandag 4 december 2006 11:56 schreef Emel het volgende:
[..]
ik ben van triggerje zit toch niet achter het liefje van een vriend aan?
![]()
zie je! onze koppelpogingen zijn gelukt.quote:
precies trigger!quote:
Hoe dat zo?quote:Op maandag 4 december 2006 14:30 schreef Emel het volgende:
hey als jullie niets van me horen, ben ik vermoord door Trigger![]()
Hoequote:Op maandag 4 december 2006 14:25 schreef Emel het volgende:
[..]
zie je! onze koppelpogingen zijn gelukt.
Trigger en Alicey
jullie moeten gauw daten![]()
Het klinkt ook zo lief. Trigger en Alicey.quote:Op maandag 4 december 2006 14:25 schreef Emel het volgende:
[..]
zie je! onze koppelpogingen zijn gelukt.
Trigger en Alicey
jullie moeten gauw daten![]()
huh waarom?quote:Op maandag 4 december 2006 14:30 schreef Emel het volgende:
hey als jullie niets van me horen, ben ik vermoord door Trigger![]()
Hoe vind je Triggy en Liesje dan klinken?quote:Op maandag 4 december 2006 15:30 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Het klinkt ook zo lief. Trigger en Alicey.
Of een FOK-huwelijk..quote:Ik zie een verloving aankomen![]()
Trigger is geweldigquote:
kan ik niet zeggenquote:
ik ookquote:Op maandag 4 december 2006 15:30 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Het klinkt ook zo lief. Trigger en Alicey.
Wat romantisch
Ik zie een verloving aankomen![]()
privequote:
ja hequote:Op maandag 4 december 2006 15:36 schreef Mutant01 het volgende:
Dat zou echt tof zijn, jullie zijn voor elkaar gemaakt.
moet je zeker doen! tis dat ik bindingsangst heb, anders had ik zelf werk van gemaaktquote:Op maandag 4 december 2006 15:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het wordt dan maar eens tijd dat ik dat zelf kom te beoordelen.
preciesquote:Op maandag 4 december 2006 15:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Want dan weet je zeker dat hij de daad bij het woord voegt?
en een grote familiequote:Op maandag 4 december 2006 15:36 schreef Mutant01 het volgende:
Dat zou echt tof zijn, jullie zijn voor elkaar gemaakt.
dan begrijp je mequote:
Zou je dat willen Alicey, met triggyquote:Op maandag 4 december 2006 15:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me, meerdere kindjes.
Natuurlijk! Een gezellig groot gezin met minstens 10 kinderen enzo..quote:Op maandag 4 december 2006 15:45 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Zou je dat willen Alicey, met triggy
trigger wil veel kindjes!!quote:Op maandag 4 december 2006 15:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Natuurlijk! Een gezellig groot gezin met minstens 10 kinderen enzo..Maar een stuk of 4 is toch best leuk?
Nou stuur triggy dan een PM voor een date ofzo.quote:Op maandag 4 december 2006 15:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Natuurlijk! Een gezellig groot gezin met minstens 10 kinderen enzo..Maar een stuk of 4 is toch best leuk?
inderdaadquote:Op maandag 4 december 2006 15:51 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Nou stuur triggy dan een PM voor een date ofzo.
Jullie klinken alsof jullie voor elkaar geschapen zijn.
Maar....quote:Op maandag 4 december 2006 16:10 schreef Mutant01 het volgende:
Inderdaad, komop een beetje initiatief tonen alicey
niets maarquote:
dat zou ook goed kunnen!quote:Op maandag 4 december 2006 16:49 schreef Brechtje het volgende:
Misschien is hij al bezig met alicey, weet jij veel.
quote:
quote:
quote:
trouwen? (en denk erom he??)quote:Op maandag 4 december 2006 19:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja zo kunnen we wel ff doorgaan
quote:Op maandag 4 december 2006 19:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Neuh, jij koppelde me aan een ander![]()
Jij ookquote:
Neequote:Op maandag 4 december 2006 19:14 schreef kLowJow het volgende:
Hier kan inmiddels wel een slotje op hè?
Dat al helemaal!quote:
Alleen omdat jij buiten was, toen je weg ging werd het kouder.quote:Op maandag 4 december 2006 20:08 schreef yvonne het volgende:
Het was 13 graden buiten man!
Geen Hallal food, niet dat ik vandaag Hallal heb gegetenquote:Op maandag 4 december 2006 20:24 schreef yvonne het volgende:
Nee, maar zullen we de volgende ramadan-meet bij de Mac doen?
Zo verblind was je nouquote:Op maandag 4 december 2006 20:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geen Hallal food, niet dat ik vandaag Hallal heb gegeten
Omdat ik altijd alleen kaas bestelquote:
quote:Op maandag 4 december 2006 20:57 schreef Mutant01 het volgende:
Hebben jullie een secret meet gehad ofzo.
quote:Op maandag 4 december 2006 20:57 schreef Mutant01 het volgende:
Zo secret dat het op fok stondquote:Op maandag 4 december 2006 20:57 schreef Mutant01 het volgende:
Ramadan meet nummer zoveelquote:Op woensdag 6 december 2006 16:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ow, nou dan kan je hem vast wel linken.![]()
hihiquote:Op woensdag 6 december 2006 16:15 schreef Brechtje het volgende:
hihi
Blokkerquote:Op woensdag 6 december 2006 16:15 schreef Brechtje het volgende:
hihi
moet alweer wegquote:Op woensdag 6 december 2006 16:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat doet neit ter zake. Je blijft.
ik ga mijn haar laten groeienquote:Op woensdag 6 december 2006 16:49 schreef kLowJow het volgende:
Perfecte vrouw is brunette en verpleegster..
tot mijn schoudersquote:
Dat was de dealquote:
Ik beloof nietsquote:Op donderdag 7 december 2006 20:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je moet mee zelfs. Desnoods aan het handje van Liesje, maar meekomen ga je doen deze keer.
True!quote:
quote:Op donderdag 7 december 2006 20:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik beloof niets
Meets met Yvonne zijn![]()
Leuk filmpje was een keer eerder gepost op m.nlquote:Op vrijdag 8 december 2006 02:12 schreef kLowJow het volgende:
Deze had ik nog niet gezien:Turkse Chick !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |