Waarbij we natuurlijk dan gelijk kunnen discussieren over jouw capaciteiten om te stemmen...quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:20 schreef LXIV het volgende:
[..]
$&*)#$*)%... Nu zal ik vorige week toch niet per ongeluk SP gestemd hebben!![]()
Vergissen is menselijk. Vrouwen vergissen zich trouwens nooit.quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:23 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Waarbij we natuurlijk dan gelijk kunnen discussieren over jouw capaciteiten om te stemmen...
Ja, maar ik ben een man. Dat maakt het automatisch goed.quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:23 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Waarbij we natuurlijk dan gelijk kunnen discussieren over jouw capaciteiten om te stemmen...
Er stond eerst een mooie zelfgemaakte tekening.. maar die ben ik kwijt helaasquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:25 schreef LXIV het volgende:
Je bent trouwens wel scherp, Maerycke. Dat is goed. En je laat je niet op de kast jagen. Dat is nog beter!![]()
Nu ga ik in je FB kijken.
Alwaar ik geen foto aantrof.![]()
Joh.quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:23 schreef Wojworshebn het volgende:
Mijn vriendin heeft op Marijnissen gestemt omdat die er "aardig" uitzag, ze weet niet eens het programma van de SP![]()
We kunnen beter een lijst maken met de dingen die ze wél kunnen. Dan zijn we tenminste nog voor middernacht klaar.quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:35 schreef gelly het volgende:
Natuurlijk niet, en autorijden kunnen zo ook al niet. Kaartlezen, voetballen, etc. De lijst gaat maar door.
No pun-intended, je bent een coole gozerquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:28 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zelfkennis, toch? Of vind jij mij een gevoelsmens?
quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:42 schreef Xith het volgende:
[..]
No pun-intended, je bent een coole gozer,
Ja, da's waar ookquote:maar toen ik je bericht las dacht ik bij mezelf dat ik jou juist als tegenovergestelde zag. Je kan je heel emotioneel laten meeslepen.
- Kokenquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
We kunnen beter een lijst maken met de dingen die ze wél kunnen. Dan zijn we tenminste nog voor middernacht klaar.![]()
Dat zegt ook meteen genoeg over jouquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:23 schreef Wojworshebn het volgende:
Mijn vriendin heeft op Marijnissen gestemt omdat die er "aardig" uitzag, ze weet niet eens het programma van de SP![]()
En niet te vergeten kinderen baren. Jammer eigenlijk, dat jouw moeder dat ook konquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:44 schreef Maerycke het volgende:
[..]
- Koken
- Zeuren
- Geld uitgeven van de man
- Schoonmaken (als het mee zit)
Moet ik het echt gaan voorzeggen? Nou vooruit dan...quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:59 schreef FuifDuif het volgende:
Ik ben het natuurlijk ook eens met het punt dat LXIV heeft gemaakt. Vrouwen op hoge posities is not done. Wat doet een vrouw in de Tweede Kamer? Wat doet een vrouw in de OR of als manager? Wat doet een vrouw op de universiteit?
Hey Fuif! Here kiddie, kiddie, kiddie...quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:59 schreef FuifDuif het volgende:
Wat doet een vrouw in de OR of als manager?
Wat een KUL! Vrouwen zijn lang niet zo consequent qua beslissingen als Mannen. Zoiezo een man weet wanneer hij een knoop moet doorhakken, vrouwen twijfelen over het algemeen veel meer over zo'n zaak. Een man kan veel harder zijn dan een vrouw, vandaar dat mannen beter manager kunnen zijn dan vrouwen. Zoiezo, als ik een vrouw als manager boven me had nam ik die echt niet serieusquote:Op maandag 4 december 2006 20:29 schreef Serendips het volgende:
[..]
Hey Fuif! Here kiddie, kiddie, kiddie...
Vanwege deze reden zijn vrouwen goede managers.
Dat zegt meer over jou dan over vrouwen.quote:Op maandag 4 december 2006 21:19 schreef sitting_elfling het volgende:
Zoiezo, als ik een vrouw als manager boven me had nam ik die echt niet serieus![]()
![]()
Dat doet er niet toe! Vrouwen zijn vaak sneller van vertrouwen dan mannen. Das nu eenmaal waarquote:Op maandag 4 december 2006 21:20 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou dan over vrouwen.
Cijfers? Bronnen?quote:Op maandag 4 december 2006 21:19 schreef sitting_elfling het volgende:
Wat een KUL! Vrouwen zijn lang niet zo consequent qua beslissingen als Mannen. Zoiezo een man weet wanneer hij een knoop moet doorhakken, vrouwen twijfelen over het algemeen veel meer over zo'n zaak.
Sowieso, waarom zou men jou dan serieus moeten nemen?quote:Een man kan veel harder zijn dan een vrouw, vandaar dat mannen beter manager kunnen zijn dan vrouwen. Zoiezo, als ik een vrouw als manager boven me had nam ik die echt niet serieus![]()
![]()
Ik zal ff opzoeken, stond laatst in psychologie magazine.quote:Op maandag 4 december 2006 21:29 schreef Serendips het volgende:
[..]
Cijfers? Bronnen?
[..]
Sowieso, waarom zou men jou dan serieus moeten nemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |