abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44073773
Nadat ik zojuist las dat een geestelijk gehandicapte de deur was gewezen toen hij wilde stemmen begon ik mij af te vragen of het wel zo'n verstandige ontwikkeling was toen de vrouwen voor het eerst mochten stemmen. Onder de noemer van gelijkwaardigheid en emancipatie zijn we dat gaan toestaan, maar soms moet je ook gaan inzien dat gemaakte keuzes achteraf verkeerde keuzes blijken te zijn.
pi_44073784
Genoeg mensen die eigenlijk niet zouden moeten stemmen. Geslacht heeft daar verder geen ruk mee te maken.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_44073788
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 09:31 schreef LintuxCx het volgende:
Genoeg mensen die eigenlijk niet zouden moeten stemmen. Geslacht heeft daar verder geen ruk mee te maken.
Als je op basis van geslacht de vrouw uitsluit van stemmen, heb je, schat ik, al zo'n 70% van de incapabele kiezers te pakken.
  zaterdag 2 december 2006 @ 09:33:11 #4
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_44073793

eens.. onderzoek heeft aangetoond dat vrouwen stemmen uit emotie en niet uit ratio. Door dit soort gedrag is eerst de LPF en nu de SP zo groot geworden
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_44073799
En daarom heb ik dus maar niet gestemd.
pi_44073808
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 09:33 schreef Isegrim het volgende:
En daarom heb ik dus maar niet gestemd.
Ik waardeer je zelfkennis, ik ben blij te lezen wanneer een vrouw weet wat haar positie is .
pi_44073816
Je kunt ook gewoon aanmoedigen dat vrouwen hetzelfde stemmen als het mannelijke gezinshoofd, dan komt het toch nog goed.
pi_44073826
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 09:35 schreef Isegrim het volgende:
Je kunt ook gewoon aanmoedigen dat vrouwen hetzelfde stemmen als het mannelijke gezinshoofd, dan komt het toch nog goed.
Zou je kunnen proberen, maar de ervaring leert dat een vrouw met te veel vrijheden haar eigen lijn neigt te volgen en overtuigd lijkt te raken van het idee dat ze haar eigen keuzes maakt en kan maken. Dwang en verbod zijn de enige instrumenten om vrouwen in het gareel te krijgen.
pi_44073839
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 09:33 schreef teamlead het volgende:
eens.. onderzoek heeft aangetoond dat vrouwen stemmen uit emotie en niet uit ratio.
Bedoel je nou onderzoek of die opmerkelijke conclusie van Ferry Mingelen?
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_44073846
Tuurlijk niet, ik heb SP gestemd. Zie je nou wel?
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 09:30 schreef FuifDuif het volgende:
Nadat ik zojuist las dat een geestelijk gehandicapte de deur was gewezen toen hij wilde stemmen begon ik mij af te vragen of het wel zo'n verstandige ontwikkeling was toen de vrouwen voor het eerst mochten stemmen. Onder de noemer van gelijkwaardigheid en emancipatie zijn we dat gaan toestaan, maar soms moet je ook gaan inzien dat gemaakte keuzes achteraf verkeerde keuzes blijken te zijn.
Het lijkt mij eerder dat de eerste keer mogelijk een probleem was omdat politiek tot dan toe geen issue voor vrouwen werd geacht en vrouwen daardoor slecht geinformeerd waren. Dat is echter een pure kwestie van ontwikkeling.
pi_44073853
quote:
SGP'ers bennen zo gek nog nie
pi_44073945
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 09:37 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Zou je kunnen proberen, maar de ervaring leert dat een vrouw met te veel vrijheden haar eigen lijn neigt te volgen en overtuigd lijkt te raken van het idee dat ze haar eigen keuzes maakt en kan maken. Dwang en verbod zijn de enige instrumenten om vrouwen in het gareel te krijgen.
Ow, okee.
  zaterdag 2 december 2006 @ 09:53:50 #13
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_44073950
quote:
kwestie van opvoeden idd

en zorgen dat je vrouw je machtigt om namens haar te stemmen voorkomt natuurlijk ook een hoop ellende
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
pi_44073952
Nee, dat zijn ze niet. Als ze er ook maar enig blijk van geven te willen stemmen, heb ik maar één tip: een flinke afranseling doet wonderen.
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
pi_44073991

[ Bericht 100% gewijzigd door Youssef op 04-12-2006 00:20:59 ]
  zaterdag 2 december 2006 @ 10:14:31 #16
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_44074134
Ben benieuwd hoeveel debielen hier weer serieus op in gaan , ik hoop een hele boel
  zaterdag 2 december 2006 @ 10:17:08 #17
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_44074161
quote:
muahahaha .

Jongens, luister niet naar hem, want hij meent er toch niks van .

Slotje!
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 2 december 2006 @ 10:17:58 #18
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_44074173
Oh ja, wil FD ook even beargumenteren waarom vrouwen niet naar de stembus zouden mogen? Wat maakt vrouwen incapabel?
Niet meer actief op Fok!
pi_44074222
Die Fuifduif....

Goed topic, jongen!
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
  zaterdag 2 december 2006 @ 10:26:29 #20
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_44074231
quote:
De SP is de nieuwe PvdA," zegt De Hond. "Veel vrouwen vertrouwen Marijnissen. Bos vinden ze minder authentiek." In de populariteit van de SP onder vrouwen ziet De Hond 'een vertaling van het zorgzame'."Vrouwen lijken wat meer op emotie te stemmen en mannen meer op ratio."
bron

vrouwen
pi_44074273
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 10:17 schreef Viking84 het volgende:
Oh ja, wil FD ook even beargumenteren waarom vrouwen niet naar de stembus zouden mogen? Wat maakt vrouwen incapabel?
Grote chaos in H&M door Viktor&Rolf-collectie
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
pi_44074287
Duifje, ik dacht dat jij wel wist dat de vrouwelijke stemmen niet eens meegeteld worden. We mogen zogenaamd meedoen, maar dat is maar voor spek en bonen, die stemmen worden er direct weer uitgefilterd
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 2 december 2006 @ 10:33:52 #23
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_44074315
pi_44074437
Ik neem aan dat Fuifduif het niet serieus bedoelt anders zou hem het stemrecht ook ontnomen moeten worden.
I.v.m. het eerder rijp zijn van meisjes zouden die wat mij betreft al mogen stemmen op hun 16e en jongens met 17 of 18 jaar. Wel ben ik er voor om alleen stemrecht te geven aan personen die zich hebben geregistreerd bij de gemeente (volgens mij naar Amerikaans model). Zo wordt de drempel om te gaan stemmen wat hoger voor steuntrekkende idioten die massaal op de SP stemmen.
pi_44074942
Vrouwen stemmen over het algemeen linkser dan mannen, dus het stemrecht voor vrouwen moeten we koesteren.

Laten we eerst maar eens gelovigen en voetballers het stemrecht ontnemen. Als dat bevalt kunnen we altijd nog kijken wie het stemrecht nog meer niet waard is.
  zaterdag 2 december 2006 @ 11:40:51 #26
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_44075349
De man kan toch gewoon voor de vrouw stemmen?
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 10:44 schreef buachaille het volgende:
I.v.m. het eerder rijp zijn van meisjes zouden die wat mij betreft al mogen stemmen op hun 16e en jongens met 17 of 18 jaar.
Dat vind ik altijd zo`n onzin. De gemiddelde vrouw van 21 is nog zo gek als een deur, itt de gemiddelde 21 jarige man. Op hun 16e is dat niet anders alleen meisjes hebben dan besloten om "volwassen te doen" . ODen alsof is nog niet gelijk aan zijn..
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 10:44 schreef buachaille het volgende:Wel ben ik er voor om alleen stemrecht te geven aan personen die zich hebben geregistreerd bij de gemeente (volgens mij naar Amerikaans model). Zo wordt de drempel om te gaan stemmen wat hoger voor steuntrekkende idioten die massaal op de SP stemmen.

Als je je niet inschrijft krijg je toch ook geen stemkaart?
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_44075365
Doe eens origineel.
pi_44075780
quote:
Onder de noemer van gelijkwaardigheid en emancipatie zijn we dat gaan toestaan, maar soms moet je ook gaan inzien dat gemaakte keuzes achteraf verkeerde keuzes blijken te zijn.
Heb je er nu al spijt van dat je op Femke Halsema hebt gestemd?
pi_44077289
quote:
Tja, dat is een interessante..

inderdaad. Vrouwen komen vaker tot andere keuzes dan mannen....Zijn mannen vaker rationeel; vrouwen kiezen vaker op basis van gevoel. De intuitie bij de vrouw is vaker beter ontwikkeld dan bij de man..

de vraag is: krijg je betere beslissingen als men keuzes maakt op louter ratio danwel gevoel. Ook daar zal menig onderzoek... naar zijn gedaan....

Ook in het bedrijfsleven zie je grote verschillen hoe vrouwen en mannen beslissen. Wat blijkt dat de beste topmensen vaker hun intuitie gebruiken om tot beslissingen te komen. En vaak blijken die nog het beste te zijn ook....

Ook vrouwen doen het VEEL BETER OP DE BEURS. Hun beslissingen tot aan- en verkoop leiden tot veel betere beslissingen op basis van intuitie en leidt tot veel beter resultaten....Ook onderzocht...

Ik ben ook een ratiomens. Maar steeds vaker laat ik mijngevoel in mijn beslissingen meenemen. Helaas hebben we tijden de evolutie het gevoel, intutie onterecht naar de achtergrond verdrongen..

Er is zoveel meer, het gevoel, empathie verdiend veel meer aandacht dan het nu krijgt. Een verschuiving is echter aan de gang..

Op grond van dit alles zeg ik dat vrouwen JUIST het stemrecht verdienen. Als een sexe het stemrecht moet verliezen, dan zouden de mannen als eerste ervoor in aanmerking moeten komen...

Maar er is hoop. Mannen emanciperen ook. Ze worden vrouwelijker. Ze geven hunzelf ook steeds meer ruimte voor gevoel.

Het komt dus gewoon geod. uiteindelijk kiezen ze straks evengoed...
pi_44077304
ik heb mijn dochtertje van 2,5 voor me laten stemmen
  zaterdag 2 december 2006 @ 13:09:40 #31
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_44077338
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 13:07 schreef EchtGaaf het volgende:

Ook vrouwen doen het VEEL BETER OP DE BEURS. Hun beslissingen tot aan- en verkoop keiden tot veel betere beslissingen op basis van intuitie en leidt tot veel beter resultaten....Ook onderzocht...
Bron?
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 13:07 schreef EchtGaaf het volgende:

Ik ben ook een ratiomens.
Bron?
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_44077366
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 13:09 schreef Napalm het volgende:

[..]

Bron?
[..]

Bron?
Kom ik strak ff op terug. Druk met ander topic.
  zaterdag 2 december 2006 @ 13:32:49 #33
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_44077791
Haha, dat was ik nog even vergeten. Fuifduif vraagt zich af of vrouwen capabel genoeg zijn om een stem uit te brengen en intussen stemt 'ie zelf op een vrouw! .

FD, you made my day .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 2 december 2006 @ 13:56:24 #34
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_44078345
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 13:32 schreef Viking84 het volgende:
Haha, dat was ik nog even vergeten. Fuifduif vraagt zich af of vrouwen capabel genoeg zijn om een stem uit te brengen en intussen stemt 'ie zelf op een vrouw! .

FD, you made my day .
Mannen alleen actief kiesrecht, vrouwen alleen passief natuurlijk.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_44078381
I am the Alpha and the Omega
pi_44078423
quote:
Pas maar op dat je moeder je niet hoort, wordt de komende weken geen unox rookworst bij je avondeten.
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 09:54 schreef Aurelianus het volgende:
Nee, dat zijn ze niet. Als ze er ook maar enig blijk van geven te willen stemmen, heb ik maar één tip: een flinke afranseling doet wonderen.
Vind het grappig dat het meestal de mannen zijn die regelmatig een tik met een deegroller krijgen, die buitenshuis het hardst dit soort dingen roepen
  zaterdag 2 december 2006 @ 14:01:08 #37
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_44078457
Fuifduif-topic

Gezien het feit dat ook ik links heb gestemd, heeft hij uiteraard helemaal gelijk
pi_44080032
quote:

Nadat Fuifduif leest over een geestelijk gehandicapte jongen. Hé denkt Fuifduif: vrouwen!
Na enige tijd keert zijn geest terug naar het onderwerp waar hij over las. Verkiezingen.
De vrouw zit nog stevig in zijn hoofd en plots vraag hij zich af het het wel zo'n verstandige ontwikkeling was toen de vrouwen voor het eerst mochten stemmen.
Hij denkt nog eens erover en ontdekt dan dat deze gedachte loos is. Een verstandige ontwikkeling toen vrouwen voor het eerst mochten stemmen. Dat is niks, er staat niks, het is lucht. Fuifduif ziet borsten en dijen voor zijn geestesoog deinen.
Ja! ja! ja! juicht Fuifduif. Een los synapsje geeft een zetje naar de gedachte dat Fuifduif iets is gaan toestaan. Waar was ik. Oh ja, stemrecht. Wij Fuifduif staan vrouwen toe. Stemmen. Zoetgevooisde stemmen. Een natte warme flats kletst ergens tegen een onderbroek. Hier is iets verkeerd. Dit hoort niet. Wat heb ik gedaan, maak het ongedaan, kies iets terug of tegen of doe iets. Help!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_44084284
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 13:09 schreef Napalm het volgende:

[..]

Bron?
Vrouwen beleggen beter dan mannen:

https://www.snsfundcoach.nl/ShowArticle.asp?navID=5402&intArticleId=487
quote:
Bron?
Zelfkennis, toch? Of vind jij mij een gevoelsmens?
  zaterdag 2 december 2006 @ 18:35:23 #40
130955 Floripas
Blast from the past
  zaterdag 2 december 2006 @ 20:13:43 #41
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_44087014
Ach, ik zeg altijd maar zo: zonder de vrouwelijke stemmen was Adolf Hitler nooit aan de macht gekomen. Dan reden we nu nog allemaal op 80 km wegen.

Waar ik wel op tegen ben is vrouwen op verantwoordelijke posities. Het is toch te gek dat een wezen dat onder invloed van allerhande hormonen minstens een week per maand de weg volkomen kwijt raakt mag beslissen over belangrijke zaken? Houd nu eens al die vrouwelijke ministers van de afgelopen jaren tegen het licht: het kost de mannen die hen opvolgen daarna jaren om de zaak weer recht te trekken.

Nee, wat dat betreft heeft de SPG volkomen gelijk: enkel passief kiesrecht.
The End Times are wild
  zaterdag 2 december 2006 @ 20:39:56 #42
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_44087824
Is Fuifduif capabel genoeg om te stemmen?
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_44088954
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 10:17 schreef Viking84 het volgende:
Het zijn vrouwen . Case closed.
  zaterdag 2 december 2006 @ 21:17:25 #44
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_44089009
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 20:13 schreef LXIV het volgende:

Nee, wat dat betreft heeft de SPG volkomen gelijk: enkel passief kiesrecht.
Leer jij nou maar eerst eens partijnamen juist spellen...
pi_44089089
Natuurlijk ben ik niet capabel genoeg om te stemmen.
Vandaar dat ik mijn stem ook altijd aan capabele mannen als fuif geef.
Vrouwen die denken een mening te kunnen vormen zijn een mythe .
ijs_beer fan!
  zaterdag 2 december 2006 @ 21:20:12 #46
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_44089117
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 21:17 schreef Maerycke het volgende:

[..]

$&*)#$*)%... Nu zal ik vorige week toch niet per ongeluk SP gestemd hebben!
The End Times are wild
  zaterdag 2 december 2006 @ 21:20:37 #47
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_44089126
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 21:17 schreef Maerycke het volgende:

[..]

SGP will ook dat vrouwen alleen actief kiesrecht krijgen niet passief.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  zaterdag 2 december 2006 @ 21:21:19 #48
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_44089142
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 21:19 schreef NanKing het volgende:

Haal dat een mening te kunnen vormen ook maar weg, meisje.
The End Times are wild
pi_44089152
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 21:19 schreef NanKing het volgende:
Natuurlijk ben ik niet capabel genoeg om te stemmen.
quote:
Vandaar dat ik mijn stem ook altijd aan capabele mannen als fuif geef.
quote:

[ Bericht 6% gewijzigd door Diederik_Duck op 02-12-2006 21:22:48 (met dank aan LXIV) ]
pi_44089171
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 21:21 schreef LXIV het volgende:

[..]

Haal dat een mening te kunnen vormen ook maar weg, meisje.
Zo, moest ik even hard lachen zeg.
ijs_beer fan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')