En kennen wij elkaar of nietquote:Op zondag 3 december 2006 14:18 schreef Productvandemaatschappij het volgende:
ja, maar ik heb sinterklaas(A)
Omdat het andere alternatief Lindenbergh isquote:Op zondag 3 december 2006 14:19 schreef Productvandemaatschappij het volgende:
Urby komt goed tot zijn rechts al middenvelder, dan geef je hem wat meer vrijheid. Vertongen krijgt gewoon een beloning voor zijn goede verdiensten. Alleen maduro snap ik dan niet maar daar zal wel weer een logische rede achter zitten.
ja klopt maar dat vond ik ook weer zo debiel. Hij ging toen Heitinga weer doorschuiven ofzo, en dan Jan V. naar achteren. Maar gelukkig staat het vandaag wel beter. Jan is een betere middenvelder dan Heitinga...quote:Op zondag 3 december 2006 14:19 schreef keijz het volgende:
[..]
Maar donderdag speelde hij centraal achterin toch?
Alleen die commentator kon ik wel kapot schieten het leek net of hij klaar kwam als Jantje de bal aanraaktequote:Op zondag 3 december 2006 14:16 schreef Productvandemaatschappij het volgende:
vertonghen speelde zeer goed donderdag! was nog de gevaarlijkste van allemaal ook!
Ik had het wel aangedurft met een 3-4-3 en dan Vermaelen of Hetinga achterin weg halen..en roger voor de verdediging om het spel te maken...en dan een 10 erbij en 2 man op de flanken...quote:Op zondag 3 december 2006 14:20 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Omdat het andere alternatief Lindenbergh isOf Roger... Maar die is verdedigend niet beter.
Zonder schorsingen kun je spelen met Sneijder of Perez op 10 met daarachter Urby en Verthongen of Gabriquote:Op zondag 3 december 2006 14:21 schreef Productvandemaatschappij het volgende:
BadRabbit: Dat is een hele goeie reden, om een nieuwe middenvelder te kopen!
op voetbalstreaming.cautela.nl ?quote:Op zondag 3 december 2006 14:31 schreef Sethje het volgende:
Godverdomme heb ik eindelijk beeld, gaan ze de kakkerlakken uitzenden!
jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |