abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 december 2006 @ 11:43:27 #26
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44075398
* twi klikt op [wijzig]

zaterdag 2 december 2006 @ 11:47:18 #27
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_44075473
Kunnen we feest vieren in Topic 500 of wordt het koffie met cake?
pi_44075687
Als ie met een middenveld van Maduro, Heitinga, Roger gaat spelen is ie echt een debiel hoor .
  zaterdag 2 december 2006 @ 12:10:31 #29
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44075975
Ach, 7 verdedigend ingestelde spelers heeft ook z'n charme Als je Roger, potentieel zelfs linksback genoemd, als aanvallende speler ziet

Ik vrees trouwens dat er niet heel veel andere opties zijn, met Sneijder, Perez en Gabri geschorst
pi_44075989
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 11:43 schreef twi het volgende:
* twi] klikt op [wijzig

.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zaterdag 2 december 2006 @ 12:12:55 #31
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_44076027
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 11:47 schreef DeTolk het volgende:
Kunnen we feest vieren in Topic 500 of wordt het koffie met cake?
huilen met de pet op ook een optie ?
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_44076045
we kunnen net zo goed 7 - 0 -3 spelen
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_44076061
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 12:10 schreef twi het volgende:
Ach, 7 verdedigend ingestelde spelers heeft ook z'n charme Als je Roger, potentieel zelfs linksback genoemd, als aanvallende speler ziet
Dat heet gecontroleerd aanvallen twi.

Er moeten vleugelspitsen komen of Ajax moet stoppen met 4-3-3. Het blijft een slecht systeem als je geen goede buitenspelers hebt.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_44076113
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 12:10 schreef twi het volgende:

Ik vrees trouwens dat er niet heel veel andere opties zijn, met Sneijder, Perez en Gabri geschorst
343 met Grygera, Stam, Vermaelen/Ogararu - Heitinga, Verthongen, Anita, Emanuelson - De Mul, Huntelaar, Rosenberg/Mitea.

Genoeg opties. Gooi Anita of Poepon er maar eens in. Of een willekeurige andere 2de elftalspeler op 7/10/11. Veel slechter dan nu kan het toch niet gaan.
  zaterdag 2 december 2006 @ 12:16:46 #35
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44076125
4-4-2 tegen Praag was ook een drama, dat zie ik inmiddels ook al niet meer zitten. De jongens wisten het tegen beide Sparta's blijkbaar ook niet meer, en wilden eens creatief zijn door geforceerd met 4-4-1, 4-3-2 of 3-3-3 te spelen.
  zaterdag 2 december 2006 @ 12:17:49 #36
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44076154
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 12:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
343 met Grygera, Stam, Vermaelen/Ogararu - Heitinga, Verthongen, Anita, Emanuelson - De Mul, Huntelaar, Rosenberg/Mitea.

Genoeg opties. Gooi Anita of Poepon er maar eens in. Of een willekeurige andere 2de elftalspeler op 7/10/11. Veel slechter dan nu kan het toch niet gaan.
Daar ben ik dan wel voor. Gooi dan Grygera maar op links en Heitinga op rechts achterin, en gooi Sarpong er ook maar eens bij.
pi_44076244
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 12:16 schreef twi het volgende:
4-4-2 tegen Praag was ook een drama, dat zie ik inmiddels ook al niet meer zitten. De jongens wisten het tegen beide Sparta's blijkbaar ook niet meer, en wilden eens creatief zijn door geforceerd met 4-4-1, 4-3-2 of 3-3-3 te spelen.
Je kan ook niet verwachten dat als er ad hoc 4-4-2 gespeeld gaat worden, dat direct lekker draait. Dat moet je gewoon inslijpen. Een duidelijke keuze maken. Helaas schippert ook Ten Cate tussen 4-3-3 en andere, betere opties. Ook hij durft dus geen lak te hebben aan de "clubcultuur" om succes te behalen.

Als Ajax 4-3-3 blijft spelen met matige of gekunstelde vleugelspitsen, zal er nooit wat gewonnen worden vrees ik.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 2 december 2006 @ 12:37:57 #38
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44076634
Maar als er dan 4-4-2 gespeeld moet gaan worden, moet er nog wel een type als Urby aangetrokken worden voor de rechterkant, die een bal zo vanaf rand 16 of verder terug vanaf rechts voor het doel kan keilen. Anders kun je Huntelaar beter gewoon verkopen.
pi_44077767
Wel opvallend dat er - voor mijn gevoel althans - de laatste jaren telkens een dramatische serie voorafgaat aan de wedstrijd tegen Willem II. Die dan weer met 2-0 ofzo wordt gewonnen, dat dan weer wel
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  zaterdag 2 december 2006 @ 13:32:34 #40
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_44077788
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 13:31 schreef kevin6188 het volgende:
Wel opvallend dat er - voor mijn gevoel althans - de laatste jaren telkens een dramatische serie voorafgaat aan de wedstrijd tegen Willem II. Die dan weer met 2-0 ofzo wordt gewonnen, dat dan weer wel
Laten we dan maar hopen dat willemII ons medicijn is .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_44077813
Dat is dan ook het enige waar ik me momenteel een beetje aan vast wil houden, helaasch...

Toch wel vaag dat Babel nu pas net weer aan het trainen is, omdat hij er 'maar' twee weken uit zou zijn. Z'n laatste wedstrijd was toch Groningen-thuis?
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  zaterdag 2 december 2006 @ 13:35:36 #42
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_44077860
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 13:33 schreef kevin6188 het volgende:
Dat is dan ook het enige waar ik me momenteel een beetje aan vast wil houden, helaasch...

Toch wel vaag dat Babel nu pas net weer aan het trainen is, omdat hij er 'maar' twee weken uit zou zijn. Z'n laatste wedstrijd was toch Groningen-thuis?
het medische staf verhaal van ons is inmiddels bekend dus wat ze ook zeggen over blessures etc kan je niet vanuit gaan
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_44077912
We winnen met 6-1! .
pi_44077991
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 13:37 schreef -Wolf- het volgende:
We winnen met 6-1! .
Als ze nou de helft van de goals bewaren tot volgende week!
  zaterdag 2 december 2006 @ 13:48:56 #45
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_44078164
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 13:31 schreef kevin6188 het volgende:
Vorig seizoen was Willem II ook een drama
Jawel, je keek.
pi_44078179
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 13:48 schreef jna het volgende:

[..]

Vorig seizoen was Willem II ook een drama
Ik heb ook nergens gezegd dat de wedstrijden tegen Willem II daarna denderend waren. Maar de punten bleven tenminste in Amsterdam
  zaterdag 2 december 2006 @ 14:44:08 #47
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_44079315
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 12:16 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Mee eens, dat zie je wel met Vertonghen, die durft echt iets... Ik ben voor Goossens op linksbuiten, die jongen speelde geweldig toen in dat oranje onder 18 of wat was het...

Geef hem maar een kans, zeker tegen die amateurs uit tilburg
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  zaterdag 2 december 2006 @ 14:45:23 #48
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_44079343
Ajax tegen Barça in de OP . Mido, van der Vaart en F. de Boer .
pi_44079699
quote:
Tilburgers scoren moeizaam in Amsterdam

02 dec 2006
Markus Rosenberg ontpopte zich vorig seizoen tot redder van Ajax in het thuisduel met Willem II. Met een rake kopbal hielp de Zweed zijn ploeg alsnog langs de Tilburgers: 1-0. Willem II verliet de hoofdstad zes jaar terug voor het laatst met een punt.

Op zondag 11 februari 2001 kreeg Ajax hulp uit onverwachte hoek. Uitgerekend Willem II-speler Joris Mathijsen hielp de Amsterdammers een handje. Na de openingtreffer van Jattoo Ceesay (0-1) slaagde Mathijsen erin zijn eigen doelman Geert de Vlieger te verslaan. Ajax en Willem II besloten hun treffen in de ArenA met een 1-1 gelijkspel.

Het gelijkspel behoort tot de spaarzame mooie herinneringen die Willem II zal bewaren aan uitwedstrijden tegen Ajax. Vooral de afgelopen jaren ging het op Amsterdamse bodem namelijk vaak mis voor de Tilburgers. Met de uitslag van drie seizoenen terug als voorlopig dieptepunt. Wesley Sonck en Zlatan Ibrahimovic lieten de Brabantse gasten voor rust al kansloos (de ruststand was 2-0). In het tweede bedrijf liepen de Ajacieden met speels gemak uit naar 6-0. De treffers kwamen van Wesley Sneijder, Victor Sikora, Tom Soetaers en Steven Pienaar.

Dit seizoen behoort de Tilburgse equipe tot de laagvliegers in de Eredivisie. De ploeg van trainer (en oud-Ajacied) Dennis van Wijk bezet momenteel de vijftiende stek. Willem II hield dertien punten over aan de veertien tot nu toe gespeelde duels. Tegenover de zestien treffers van eigen makelij, staan dertig geïncasseerde goals. Afgelopen weekend werkten de Tilburgers succesvol aan hun punten- en doelpuntensaldo door RKC Waalwijk te verslaan: 3-1. De rode kaart voor Iwan Redan, voortkomend uit een opstootje op het veld, was een spaarzame smet op de voetbalavond voor eigen publiek. Bij gebrek aan sluitend bewijs is Redan toch gewoon inzetbaar voor Van Wijk. De aanvaller werd deze week vrijgesproken van zijn vermeende aandeel in de vechtpartij. De rode kaart werd nietig verklaard.

Ajax-trainer Henk ten Cate moet het daarentegen zondag zonder Gabri stellen. De Spanjaard kreeg afgelopen week zijn vijfde gele kaart en is daarmee automatisch een duel geschorst. Wesley Sneijder ontbreekt ook aan Ajax-kant. De middenvelder kreeg rood in de wedstrijd tegen Sparta. Sneijder werd deze week door de tuchtcommissie van de KNVB voor twee duels geschorst. Ryan Babel knokt zich nog steeds terug van een blessure.

Willem II trok dit seizoen verrassend Van Wijk aan als nieuwe hoofdtrainer. Afgelopen seizoen was Van Wijk nog eindverantwoordelijke bij het Belgische SV Roeselare. In het seizoen 1989-1990 maakte hij nog deel uit van de Ajax-selectie. De speler besloot zijn loopbaan als Ajacied echter zonder een officiële wedstrijd in het eerste te hebben gespeeld. Later was Van Wijk actief bij Norwich City en Club Brugge. De geboren Oostzaner, zoon van voormalig Ajax-trainer Hassie van Wijk, heeft een duidelijke missie mee gekregen van het Tilburgse clubbestuur. Het Eredivisieschap moet zo snel mogelijk opnieuw worden veiliggesteld. Afgezien van de zo moeizaam verlopen voetbaljaargang 2005-2006, eindigden de Tilburgers de afgelopen tien jaar gemiddeld in de middenmoot. Afgelopen seizoen besloten de Tricolores het seizoen met een zeventiende plek. Met Van Wijk aan het roer wordt gerekend op een betere eindrangschikking. Als de Willem II goede zaken willen doen in de ArenA zal de ploeg in elk geval moeten scoren. De laatste Tilburgse goal in de ArenA dateert uit het seizoen 2001-2002.

Ajax - Willem II, de laatste vijf keer:

2005-2006: 1-0 (doelpunt Ajax: Rosenberg)
2004-2005: 2-0 (Mitea, Babel)
2003-2004: 6-0 (Sonck, Ibrahimovic, Sneijder, Sikora, Soetaers, Pienaar)
2002-2003: 3-0 (Mido, Van der Vaart, Pienaar)
2001-2002: 4-1 (Van der Vaart, O’Brien, Machlas, Knopper)
Ajax.nl
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_44079734
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 15:02 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Ajax.nl
Wij scoren ook moeizaam dus het wordt spannend
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')