Denk dat Fort Pannerden iets ouder is dan dit gebouw....quote:
de hint die ik zonet heb gegeven moet al een aardig idee geven... maar voorlopig zal ik zwijgen als het graf betreffende hints.....quote:Op woensdag 6 december 2006 12:08 schreef Karstman het volgende:
ja dat had ik ook al bedacht, maar welke...
quote:Het is een soort van museum....
quote:Maar waar het hierbinnen om gaat is wel een stukje ouder dan Fort Pannerden...
Met name die laatste opmerking zorgde ervoor dat ik meteen in Borger ging kijkenquote:maar voorlopig zal ik zwijgen als het graf betreffende hints.....
Ik kan niet anders zeggen als: dat is goedquote:Op woensdag 6 december 2006 12:56 schreef Rockfire het volgende:
Hunebedcentrum, Borger
klopt!quote:Op woensdag 6 december 2006 13:17 schreef JCdeLeeuwarden het volgende:
Ir. D.F. Woudagemaal bij Lemmer
De vorige wist ik te raden door jouw hints, ook hier heb je weer weinig van de omgeving op de foto staan, waardoor ik vrees dat het weer gaat duren tot de eerste hints voordat het wordt geraden...quote:Op woensdag 6 december 2006 13:40 schreef JCdeLeeuwarden het volgende:
Dan ben ik zo vrij om alvast een nieuwe te posten.
Welk bedrijf zit er in dit gebouw:
[afbeelding]
ik kan er zo ook weinig soeps van makenquote:Op woensdag 6 december 2006 13:54 schreef Rockfire het volgende:
[..]
De vorige wist ik te raden door jouw hints, ook hier heb je weer weinig van de omgeving op de foto staan, waardoor ik vrees dat het weer gaat duren tot de eerste hints voordat het wordt geraden...
Jammer voor je, maar CBS was idd ook mijn eerste gokquote:Op woensdag 6 december 2006 14:37 schreef rubbereend het volgende:
CBS in Voorburg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |