http://www.viamichelin.com/viamichelin/gbr/dyn/controller/mapPerformPage?strLocation=Kerkdriel&strCountry=eur&google=1#locid=2141umn10cNTEuNzcxOTk_cNS4zMzg0NQ__quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:04 schreef Nieuwschierig het volgende:
Alem, bij Kerkdriel aan de maas
Hij was inderdaad goed.quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:32 schreef dodo2108 het volgende:
Ik heb mijzelf ook een punt gegeven voor PI zuid west Middelburg. Is Krizip niet aan toe gekomen.
Ja, das waarquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:18 schreef inkie1010 het volgende:
Hmmm ik schat dat het ergens in zeeland of het westen van het land is.... ?
Ik ookquote:Op zaterdag 9 december 2006 00:44 schreef Mute_Me het volgende:
ik durf te beweren dat je niet in zeeland en Zuid Holland hoeft te zoeken...
als ik iets ontdekt heb dankzij het speuren voor dit spelletje is dat we veel golfbanen hebben in ons landquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:37 schreef Nieuwschierig het volgende:
Om de gang er in te houden hier maar alvast een nieuwe. De eventuele punten komen later wel
Een golfterrein in het bos. Maar hoe heet de scheidislijn tussen het bos en de bebouwing?
[afbeelding]
Een aantal opgaven terug was 'Het laagste punt van Nederland' de oplossing.quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:21 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wiki is helemaal geupdate.
Is het slot Zeist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |