Weet zeker dat dat niet t Pinetum is.. want dat ligt tussen Anloo en Eext in het bos... En dan vlakbij de weg Anloo-Anderen..quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:45 schreef mmartijn het volgende:
[..]
Ok, vijf opgaven te laat, maar het is het pinetum Ter Borgh, Provinciale weg 379, Aa en Hunze
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pinetum_Ter_Borgh
En nu snel op zoek naar die ander, want jullie zijn te goed![]()
quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:01 schreef JCdeLeeuwarden het volgende:
Is dat iets van een kasteel/ruïne in het midden?
dat is ongeveer dezelfde vraag als hoe heet de stadquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:26 schreef JCdeLeeuwarden het volgende:
hmz... nu is de vraag waar staat de ruïne....
die hint is dus opgevallenquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:42 schreef JCdeLeeuwarden het volgende:
Valt me op dat je t steeds over stad hebt...
Wijchen mag je eraf latenquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:23 schreef mmartijn het volgende:
Is het de stad Batenburg (Wijchen) Gelderland?
quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:
De opvallende vorm zijn volgens mij voormalige aftakkingen van de huidige spoorlijn met een vroegere spoorlijn
Ja, maar het heeft een specifieke naam die ik eigenlijk wilde zien. Die moet nu zeker te vinden zijn met alle reacties. Zoek de puntendeling onderling maar even uit!quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:
De opvallende vorm zijn volgens mij voormalige aftakkingen van de huidige spoorlijn met een vroegere spoorlijn
kruispunt Beugenquote:Op woensdag 6 december 2006 06:17 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, maar het heeft een specifieke naam die ik eigenlijk wilde zien. Die moet nu zeker te vinden zijn met alle reacties. Zoek de puntendeling onderling maar even uit!
Dat is te makkelijkquote:Op woensdag 6 december 2006 06:17 schreef Duvel het volgende:
Zoek de puntendeling onderling maar even uit!
OK, in dat geval heb jij zojuist het gezochte antwoord gegeven: Kruispunt Beugen.quote:Op woensdag 6 december 2006 07:46 schreef mmartijn het volgende:
[..]
Dat is te makkelijkjij hebt de vraag bedacht!
Ik vond het al knap dat TARAraboemdijee er een spoorlijn in zag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |