quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:26 schreef Makster het volgende:![]()
Duidelijk geen besef van rangorde binnen de JostiMC![]()
Ik zal het nog een keer uitleggen voor een ieder die nog niet weet of een opfris cursus nodig heeft:
We hebben Hicham a.k.a. El Presidente, in principe is hij de "baas". Enerzijds komt dat door het subsidiestelsel inzake positieve discriminatie anderzijds heeft het te maken met een redelijke grote bek en zijn capaciteiten om wheelies te bobben.
Dan hebben nog Joesjef a.k.a Worldpimber (je weet de gene die u probeert te dissen) in rangorde net onder Hiesjam. Waarom staat hij onder HeisjamLet op: Reeds bij de geboorte is bepaald dat El Presidente eerder de baarmoeder mocht verlaten, deze speling van de natuur heeft eraan bijgedragen dat Pimber reeds zijn leven achter de feiten aanloopt. Anderzijds hebben we ook hier te maken met positieve discriminimatie. Daar komt bij dat ook de heer Pimber wheelies kan boppen als een volleerd leeuwentemmer. Echter boekt hij ze minder dat zijn etnische motormaat. Geeft verder niks, hij werkt er aan.
Nu zie ik vraagtekens op een ieders gezicht, jullie denken vast: Heh, 2 maroks die een club leiden
Ik kan je vertellen dat is ook niet zo
Slecht voor de subsidiestroom en voor het beeld naar de buitenwereld hebben we ervoro gekozen om de Maroks als leider aan te stellen. Een ieder weet dat dat deze Marok helden aangestuurd worden door een rode schandknaap die de natuurlijke gave heeft om het overzicht te bewaren in elke situatie, daarnaast boekt hij duidelijk geen wheelies en kan daardoor als natuurlijk aanstuurder een grote continuiteit waarborgen.
Hopende zo meer duidelijkheid geschept te hebben in het geheel, meer vragen kunnen via een mailonderhoud beantwoord worden.
Gegroet
Makster
Nee joh, heb je het lef niet voorquote:Op vrijdag 1 december 2006 23:05 schreef worldpimber het volgende:
Had jou nou echt klappen op je lollerkanus verwacht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb er eigenlijk nog maar amper mee gereden.quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:57 schreef hicham het volgende:
Bang dat je motor Tilburg niet haalt?Volgende week moeten Rib-i emotionele steun geven
![]()
As zondag kan niet, dan heeft ie nog spierpijn en kan ie geen apfelstrudels en HC serveren
quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:09 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Goh, misschien omdat jij je dan meteen ongewenst gedraagd![]()
Tilburg is wel practischer dan rotterdam, lekker dichtbijquote:Op vrijdag 1 december 2006 23:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk nog maar amper mee gereden.Nu de tweede tank pas.
![]()
Maar na afgelopen zondag ben ik er niet bang voor dat hij Tilburg niet zou halen.![]()
Het oliepijl is nog net zo hoog als 200 kilometer geleden.. een hele prestatie héééH!
Emotionele steun aan Rib-i goed idee!![]()
![]()
Meetings voortaan wel een week + 2 dagen kortsluiten, anders krijg ik ruzie met mijn fan. [afbeelding]
De ondergrondse is machtig.quote:
D@t is subjectief.quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:14 schreef BazzieK het volgende:
Tilburg is wel practischer dan rotterdam, lekker dichtbij![]()
![]()
![]()
Dat is 2 kilometer van hier.quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:14 schreef TataK het volgende:
Was trouwens wel leuk om vorig weekend in de buurt van één van m'n oude woonplaatsen te zijn: Spike City (wijk De Akkers). Was alleen niet leuk om er te wonen als je Brabant gewend bent.![]()
![]()
![]()
![]()
Pimber beantwoorde 2 keer zonder all.. dus check zijn mail beter.quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:15 schreef hicham het volgende:
STOP DE PERSEN [afbeelding]
Ff mijn mail checken voordat ik hier weer verder ga posten
Stel je voor, had ik dicht bij al dat tuig gewoon als je daar was blijven wonen. I dodged a bulletquote:Op vrijdag 1 december 2006 23:14 schreef TataK het volgende:
Was trouwens wel leuk om vorig weekend in de buurt van één van m'n oude woonplaatsen te zijn: Spike City (wijk De Akkers). Was alleen niet leuk om er te wonen als je Brabant gewend bent.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:16 schreef TataK het volgende:
Stop met persen?!?! Dat ziei ik ook tegen mijn vrouw toen Bazzie geboren ging worden !!!![]()
![]()
En ik krijg weer geen mail, out of the loop againquote:Op vrijdag 1 december 2006 23:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat is 2 kilometer van hier.En als je geboren en getogen Rozenburger bent is het hier toch leuker.
![]()
[..]
Pimber beantwoorde 2 keer zonder all.. dus check zijn mail beter.![]()
WTRFIEODJR#@(*(#@($ ){quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Pimber beantwoorde 2 keer zonder all.. dus check zijn mail beter.![]()
Tja, dan weet je niet beter. Ik heb trouwens ook nog een tijdje in de kost gezeten aan de Blaaksedijk (bij Heinenoord). Ik reed toen nog een GSX750 (importeur vlak om de hoek)quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat is 2 kilometer van hier.En als je geboren en getogen Rozenburger bent is het hier toch leuker.
![]()
[..]
quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:18 schreef hicham het volgende:
[..]
WTRFIEODJR#@(*(#@($ ){![]()
:
![]()
Maar wtfWie heeft dit allemaal uitgezocht over Bazziek?? Hoe weten jullie dat?
![]()
De ondergrondse is z'n tijd ver vooruit lijkt 't wel
Hey, dat is ondeugend toch?quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Meetings voortaan wel een week + 2 dagen kortsluiten, anders krijg ik ruzie met mijn fan.
Was dat voor, of nadat je wist dat 't een necrofiel was?quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:16 schreef TataK het volgende:
Stop met persen?!?! Dat ziei ik ook tegen mijn vrouw toen Bazzie geboren ging worden !!!![]()
![]()
Limmerick:quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Hey, dat is ondeugend toch?
Hmpf... kortsluiten [afbeelding] Je moet haar gewoon ff kortsluiten, laten zien wie de baas is [afbeelding]
Voor meer tips, vraag edgar_davids@hotmail.com
[..]
Was dat voor, of nadat je wist dat 't een necrofiel was?
Pré Bazzie tijdperk stuff.. zo gaat dat.quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:18 schreef BazzieK het volgende:
En ik krijg weer geen mail, out of the loop again [afbeelding]
Ja ik ben wereldvreemd.quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:19 schreef TataK het volgende:
Tja, dan weet je niet beter.
het zij je vergeven.quote:Ik heb trouwens ook nog een tijdje in de kost gezeten aan de Blaaksedijk (bij Heinenoord). Ik reed toen nog een GSX750 (importeur vlak om de hoek)![]()
Tja... het is wel gezond als je iemand de hele zondag wil zien.quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:23 schreef hicham het volgende:
Hmpf... kortsluiten [afbeelding] Je moet haar gewoon ff kortsluiten, laten zien wie de baas is [afbeelding]
Voor meer tips, vraag edgar_davids@hotmail.com
Als je het over de duivel hebt,,,,quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:27 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb net mijn [afbeelding] uit gedaan.![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:26 schreef TataK het volgende:
[..]
Limmerick:
Een necrofiel uit het dorpje Duiven
Lag zijn pik in een lijkje te schuiven
maar onder het naaien
voelde hij duizend maaien
die aan zijn pikkie zaten te kluiven
(of zoiets)![]()
Big Brother Sister is always watching usquote:
Forum Opties | |
---|---|