quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:55 schreef Lienekien het volgende:
Punten bijgewerkt. We wachten op een vraag van RoofingBurner.
Wie isquote:Luisteraar: "Dag mijnheer Schil".
Presentator: "Nee, de naam is".
Luisteraar: "Kunt u nagaan hoe snel wij de radio uitzetten als u er op bent!".
Lienekien +1quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:57 schreef Lienekien het volgende:
Schilperoort?
In het vorige deel staat nog een dEUS-vraag open...quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:06 schreef Soempie het volgende:
tvp
Snel, en goed. Mark_V +1quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:06 schreef Mark_V het volgende:
rob stenders?
Lien +1quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:07 schreef Lienekien het volgende:
Scissor Sisters.
Ik zou het niet weten, ik sliep.quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:15 schreef Mark_V het volgende:
![]()
Ik verlang terug naar de nu al legendarische "autovraagperiode"
Tot hoeveel vragen zijn we uiteindelijk gekomen?
Overdag slapen? Werk je in de continu dan ofzo?quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik sliep.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:17 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Overdag slapen? Werk je in de continu dan ofzo?
genoegquote:Op vrijdag 1 december 2006 23:15 schreef Mark_V het volgende:
![]()
Ik verlang terug naar de nu al legendarische "autovraagperiode"
Tot hoeveel vragen zijn we uiteindelijk gekomen?
Papegaai.quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:23 schreef RoofingBurner het volgende:
Dit is een papagaaibektang, kijk maar naar de papagaaibek.![]()
[afbeelding]
Nee, die is het ook niet.quote:
Laten staan? Ik ga zo mijn vrouw naar bed brengen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:31 schreef Lienekien het volgende:
Veel te moeilijk.
En dan antwoord jij 'Lienekien'.quote:[b]Op vrijdag 1 december 2006 23:33 schreef Mark_V [...]
@ Roofing, vraag gewoon een iets makkelijkere tang
Dit is toch wel een tang die niet mag ontbreken in je gereedschapskist hoor.quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:33 schreef Mark_V het volgende:
Ik heb nogal kennis van tangen, maar dit is wel een hele exotische.... ik ken hem wel van vorm, maar hij zit niet in het rijtje platbek, waterpomp, combinatie etc...
@ Roofing, vraag gewoon een iets makkelijkere tang
Waarom niet?quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:34 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Dit is toch wel een tang die niet mag ontbreken in je gereedschapskist hoor.![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En dan antwoord jij 'Lienekien'.
quote:
Draad doorknippen, tegels knippen. Allerlei klusjes waar bijvoorbeeld een gewone nijptang te klein voor is. Door de lange armen kan je veel kracht zetten. Ideale tang.quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:36 schreef Mark_V het volgende:
@ Roofing, ik zou niet weten wat je met deze tang WEL kan, wat je met bijvoorbeeld een combinatietang of een bektang niet kan....
[..]
![]()
De tang heeft met elektra te maken, niet met Ikea.quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:37 schreef Lienekien het volgende:
Een lamellenkniptang.
Dat is wel waar, nu je het zegt, ik heb mijn vader vroeger weleens met zo'n ding bezig gezien met het tegelen....quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:38 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Draad doorknippen, tegels knippen. Allerlei klusjes waar bijvoorbeeld een gewone nijptang te klein voor is. Door de lange armen kan je veel kracht zetten. Ideale tang.
Waarom doen jullie toch altijd alsof ik een debiele huisvrouw ben?quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:39 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
De tang heeft met elektra te maken, niet met Ikea.![]()
wyccie +1 Dit is de juiste omschrijving voor een draadstriptang. In dit geval een automatische.quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:40 schreef wyccie het volgende:
Dan is het zo'n kniptang voor elektrische draden, waarmee je de buitenste laag (het rubberlaagje) weg kunt strippen.
omdat je zo fijn hapt denk ikquote:Op vrijdag 1 december 2006 23:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom doen jullie toch altijd alsof ik een debiele huisvrouw ben?![]()
Hoe zou dat toch komenquote:Op vrijdag 1 december 2006 23:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De vorige tang was een Moniertang nooit meer vergeten.quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:40 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Dat is wel waar, nu je het zegt, ik heb mijn vader vroeger weleens met zo'n ding bezig gezien met het tegelen....
Maar ja, student enzo, dus klussen doe ik nooit... alleen dingen maken, en daar heb je dit ding niet voor nodig
Maar hoe heetie nou?
Deze tang ken ik ook niet, het zou een striptang (Exotisch model) kunnen zijn
Sorry, het was niet mijn bedoeling om je belachelijk te maken.quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
de papegaaibektang heeft ongeslepen bekken, je kunt er dus een stuk tegel mee afbreken. Met een moniertang (die wel geslepen bekken heeft) kan je een stuk van een tegel knippen. Meestal wordt de tang trouwens gebruikt door ijzervlechters, vandaar dat de tang ook vlechttang heet.quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:44 schreef Mark_V het volgende:
ik vind het gewoon een ruige nijptang met extra hefboom
nooit van die naam gehoord....
Wat is eigenlijk het precieze doel van een papegaaibektang en waarin is dat anders dan van de moniertang?
Dartfanaat + 1quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:58 schreef dartfanaat het volgende:
Tender is the night
Mark_V +1quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:06 schreef Mark_V het volgende:
franeker
ja stiekem zijn er nog 6quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:07 schreef Mark_V het volgende:
zijn er echt geen andere?
Niks mis mee, zei de neerlandicus.quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:08 schreef Homdeck het volgende:
[..]
wat een krom geformuleerde vraag trouwens![]()
ah liefquote:Op zaterdag 2 december 2006 00:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Niks mis mee, zei de neerlandicus.![]()
shit mijn sarcasme komt niet overquote:
*meldtquote:Op zaterdag 2 december 2006 00:15 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb weer eens geen flauw idee.
Die had ik in gedachten, maar heeft die vent geen enorme bos krulhaar?quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:22 schreef Homdeck het volgende:
of is het iets van weird al yankovic?
ja en een snorquote:Op zaterdag 2 december 2006 00:23 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Die had ik in gedachten, maar heeft die vent geen enorme bos krulhaar?
Waarom weet jij dat?quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:23 schreef broer het volgende:
En dit nummer is 'white & nerdy'.
Ik weet alles, Lien.quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:24 schreef Lienekien het volgende:
Waarom weet jij dat?
Diep triest, Mark. Diep triest.quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:25 schreef Mark_V het volgende:
Dit is nou echt algemene kennis enzo Lien
Dat was die daarvoor.quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:27 schreef wyccie het volgende:
Ideal Crash?
Dat is een nummer op de nieuwste. Niet de titel van de plaat.quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:27 schreef tong80 het volgende:
Bad Timing ?
quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:29 schreef Lienekien het volgende:
Ennou krijgen we toch weer een vraag...
Mark, jij en ik leven in verschillende werelden. Geen twijfel.quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:29 schreef Mark_V het volgende:
[..]
, dit is een prima algemene kennis vraag, het hipste apparaat van 2001....
Groter dan internet. Dat is bijna grappig.quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:29 schreef Mark_V het volgende:
[..]
, dit is een prima algemene kennis vraag, het hipste apparaat van 2001.... aangekondigd als de grootste uitvinding ooit, groter dan internet....
Dat ben ik met je eens, maar als je in 2001 op internet rondkeek, was er die enorme hype, hij heette toen "IT" en iedereen had erin geinvesteerd, en het zou de wereld veranderen etc... uiteindelijk was het dus dit stomme karretje....quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Groter dan internet. Dat is bijna grappig.![]()
Dit is een hele leuke popculture-vraag.....quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:40 schreef Lienekien het volgende:
Stelde je maar eens een leuke vraag.
Womit?quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:43 schreef Lienekien het volgende:
Ik moet hiermee ophouden.
Waarom dan? Er zijn ook legio vragen waar ik niks vanaf weet.... volgende keer zal ik weer een vraag in jouw straatje stellen....quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:45 schreef Lienekien het volgende:
Ik word er zo vervelend van.
Tong +1quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:45 schreef tong80 het volgende:
Pukkelpop.Lowlands. Pinkpop. De Parade
Ja, al die vervelende autovragen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:45 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Waarom dan? Er zijn ook legio vragen waar ik niks vanaf weet.... volgende keer zal ik weer een vraag in jouw straatje stellen....
![]()
Jij dan met je naaivragenquote:Op zaterdag 2 december 2006 00:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, al die vervelende autovragen.![]()
Vannacht om half 4. Maar werd in de wacht gezet.quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:48 schreef Mark_V het volgende:
Deze vraag was toch vanmiddag ook al gesteld?
@ Lien, sorry, ik dacht dat jij het was
Ja godver zeg.quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:48 schreef Mark_V het volgende:
Deze vraag was toch vanmiddag ook al gesteld?
@ Lien, sorry, ik dacht dat jij het was
Houdt de vaart er lekker in om tien voor 1.quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vannacht om half 4. Maar werd in de wacht gezet.
Ja, de godganse middag autovragen. Dat kun je nooit meer goedmaken.quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:51 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Mond spoelen met water![]()
Ik bied mijn excuses toch aan![]()
Wel waar.quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, de godganse middag autovragen. Dat kun je nooit meer goedmaken.
quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, de godganse middag autovragen. Dat kun je nooit meer goedmaken.
Ja, waarom, denk je.quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:52 schreef Mark_V het volgende:
[..]
mijn leven heeft nu geen zin meer....
maar je was toen toch aan het slapen....?
O ja, wanneer dan wel?quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:53 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik heb notabene nog een poezenvraag gesteld
Toen jij lag te slapen waarshcijnlijkquote:
Slechts 3quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:52 schreef Mark_V het volgende:
[..]
mijn leven heeft nu geen zin meer....
maar je was toen toch aan het slapen....?
@ Daf, ik had beloofd om 20 autovragen te stellen, ik weet niet op hoeveel we uiteindelijk zijn beland
Oh nou, dan hebben jullie er nog 17 tegoedquote:Op zaterdag 2 december 2006 00:55 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Slechts 3![]()
En ik was net te laat thuis van m'n werk om ze alledrie zo op te lepelen.
Nee, daar zat dik een uur tussen. 'De volgende vraag een kattenvraag.' Nou, toen kwam er een vraag over de bondauto.quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:54 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Toen jij lag te slapen waarshcijnlijk
Maar ff serieus, misschien 20 minuten nadat je had gezegd dat je van poezen houdt
Met een fout antwoord, trouwens.quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, daar zat dik een uur tussen. 'De volgende vraag een kattenvraag.' Nou, toen kwam er een vraag over de bondauto.
Was het geen DB5 dan?quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:58 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Met een fout antwoord, trouwens.
Niet waar.quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:00 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Was het geen DB5 dan?
En de kattenvraag stelde ik om 14:15 ofzo, toen was jij er gewoon nog
Die is zeker te googlen, maar niemand hier googlet, en we weten gewoon niks van dode voetballers.quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:00 schreef tong80 het volgende:
Kut hè zo'n vraag die niet is te googlen
Naja, ik heb wel speciaal voor jou een extralievekattevraagdeluxe gesteld... dat moet je toch wel een warm gevoel geven..... de goede wil was er in ieder gevalquote:
Nee. James kreeg z'n DB5 in Goldfinger en vroeg waar zijn Bentley was. Die was, volgens M, "retired".quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:00 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Was het geen DB5 dan?
En de kattenvraag stelde ik om 14:15 ofzo, toen was jij er gewoon nog
quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:02 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Naja, ik heb wel speciaal voor jou een extralievekattevraagdeluxe gesteld... dat moet je toch wel een warm gevoel geven..... de goede wil was er in ieder geval
Je krijgt een vette tongzoen, is dat niet genoeg?quote:
Betweterquote:Op zaterdag 2 december 2006 01:04 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee. James kreeg z'n DB5 in Goldfinger en vroeg waar zijn Bentley was. Die was, volgens M, "retired".
In Dr. No rijdt James overigens in een Chevy Bel Air.
Lien toch, dat vind ik niet echt gepaste woorden voor een dame van standquote:Op zaterdag 2 december 2006 01:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je krijgt een vette tongzoen, is dat niet genoeg?
Maar verder kan je toch moeilijk vragen over katten stellen?quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik houd niet eens van raskatten.
Ik ken alleen di tomasso die recentelijk dood is gegaan, maar dat was een hartstilstand ofzo....quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:09 schreef tong80 het volgende:
Mar goed de tupperware avond is weer afgelopen nu mijn vraag
Ach vent, ga toch koken.quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:09 schreef tong80 het volgende:
Mar goed de tupperware avond is weer afgelopen nu mijn vraag
Jawel, hoor.quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:08 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Maar verder kan je toch moeilijk vragen over katten stellen?
Ik heb wel eens een vraag gesteld over Hemingwaykatten.quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:11 schreef Mark_V het volgende:
Zoals wat? "Hoeveel katten heeft Lienekien?" ofzo?
Ik weet niet eens wat dat zijnquote:Op zaterdag 2 december 2006 01:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een vraag gesteld over Hemingwaykatten.
Van mij wel, die tongvraag is onraadbaar voor mijquote:Op zaterdag 2 december 2006 01:14 schreef Pustasu het volgende:
mag ik een vraag verzinnen?
Als je nieuw bent, lees even de OP.quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:14 schreef Pustasu het volgende:
Ja. Ik ken die mensen echt niet.quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:14 schreef tong80 het volgende:
Deyna
Scirea
Tommy Krommendijk
Juanito
Ludo Coeck
Arvid Smid
Kipiani
Tonnie van Leeuwen
Was het nou echt zo moeilijk ?
Terwijl die van mijj nog niet was beantwoord. Wat een secteramismes hierquote:Op zaterdag 2 december 2006 01:14 schreef Pustasu het volgende:
Die van jou was al lang en breed verlopen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Terwijl die van mijj nog niet was beantwoord. Wat een secteramismes hier
Nu? Via je modem?quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:18 schreef Lienekien het volgende:
Seks.
Jij schat ons wel hoog in.quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:18 schreef Pustasu het volgende:
ok
welke schrijver rond 1400-1700 behandelde de eerste 10 boeken van Titus Livius (als romeins geschiedschrijver) in een boek in contrast met zijn eigen tijd? en voor wie schreef hij dit boek om 'in de smaak te vallen'?
2 vragen dus: welke schrijver en voor wie 'in de smaak te vallen'???
Allemaal bejaarden johquote:Op zaterdag 2 december 2006 01:20 schreef tong80 het volgende:
Het zijn grote namen hoor :
Deyna Aanvoerder van het Poolse elftal dat op het legendarische WK-74 derde werd
Scirea Speler van het Italiaanse elftal dat op het WK-82 wereldkampioen werd
Tommy Krommendijk
Juanito 60 Interlands gesp[eld voor Spanje in de jaren 80
Ludo Coeck Aanvoerder van de Belgen op het WK 84 toen ze derde werden
Arvid Smid jongen van 19 groot talent van NAC
Kipiani Beste speler ooit uit Geörgie. Grote snor en 70 interlands
Tonnie van Leeuwen Keeper van het Nederlands elftal speler van FC Groningen en de nationale keepers trofee is naar hem vernoemd.
Arvid stierf 2 jaar geleden Tommie 7.quote:
you win the price bitch, weet je ook om welke tractaten het gaat?quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:23 schreef Mark_V het volgende:
wow moeilijke vraag, ik gok op nicolo machiavelli...waarom? om te laten zien dat vroeger alles beter was in italie ofzo?
M'n beste Tong,quote:
quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:24 schreef Pustasu het volgende:
[..]
you win the price bitch, weet je ook om welke tractaten het gaat?
Bitch?quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:24 schreef Pustasu het volgende:
[..]
you win the price bitch, weet je ook om welke tractaten het gaat?
En deze laatsten zeggen me ook niets. Als je me nu iets zou hebben gevraagd over Kabouter Plop of Piet Piraat, zou ik het hebben geweten, daar dat de laatste jaren zo ongeveer het enige is wat de televisie heeft vertoond.quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Arvid stierf 2 jaar geleden Tommie 7.
ok, je hebt gewonnen boiiquote:Op zaterdag 2 december 2006 01:26 schreef Mark_V het volgende:
nope, waarschijnlijk de medici ofzo
Nee ze zijn in je kinderjaren geboren.quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:25 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
M'n beste Tong,
Hoewel ik al ongeveer redelijk op leeftijd kom, zijn - zo te lezen - de meesten van deze heren verongelukt tijdens mijn kinderjaren. Op die leeftijd was ik totaal niet beziig met voetbal of wat voor sport dan ook. Hooguit met knikkeren.
dat is gangstataalquote:Op zaterdag 2 december 2006 01:27 schreef Lienekien het volgende:
Boii?
Ik ookquote:Op zaterdag 2 december 2006 01:29 schreef Lienekien het volgende:
Nou, ik verbaas mij meer om de omgangsvormen.
Lien +1quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:30 schreef Lienekien het volgende:
Jij bedoelt lapjespoezen.
Ik wel, ik vind het abject.quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:30 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik ook, kan me er niet aan storen
Ja, het is niet helemaal goed, volgens mij. Ik geloof dat schildpad eigenlijk de juiste term is.quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:31 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Lien +1![]()
![]()
![]()
![]()
Ben je nou weer blij, gelukkig, vrolijk, vriendelijk ende marklievend?
Ik vind het vooral infantiel. Maar dat kan aan mij liggen.quote:
heb jij weleens goede seks gehad?quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, het is niet helemaal goed, volgens mij. Ik geloof dat schildpad eigenlijk de juiste term is.
Ik kan niet ineens lief doen.![]()
Nee.quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:33 schreef Pustasu het volgende:
[..]
heb jij weleens goede seks gehad?
Schildpad is alleen met rood... lapjes is met rood en zwartquote:Op zaterdag 2 december 2006 01:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, het is niet helemaal goed, volgens mij. Ik geloof dat schildpad eigenlijk de juiste term is.
Ik kan niet ineens lief doen.![]()
Ik doe hier nooit lief.quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:34 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Schildpad is alleen met rood... lapjes is met rood en zwart
Waarom kan je niet weer gewoon lief doen.....
Hennie Huisman bedoel je ?quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:35 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
verachtelijk, verwerpelijk...
Hmm dan ga ik jou maar weer pesten, als je toch niet lief kan doenquote:Op zaterdag 2 december 2006 01:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik doe hier nooit lief.
Schildpad is rood met zwart. Wat wij lapjes noemen, heet volgens mij officieel schildpad met wit.
Ik heb een schildpad.quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:36 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Hmm dan ga ik jou maar weer pesten, als je toch niet lief kan doen
Naja, ik bedoel in ieder geval schildpad met wit, dat zijn altijd vrouwtjes...
Gordon is leuk en heeft talent. Maar Hennie.....quote:
Tong heeft het allang verbruid bij mij.quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:36 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Tong + Lien, lijkt me een mooi stel![]()
Mijn opa ook, maar toen hebben ze de tuin een keer opgebroken tijdens zijn winterslaap en wassie doodquote:
Ik heb 3 katten. Een bruine met streepjes, een zwarte met streepjes en een lapjesbeest.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:37 schreef Pustasu het volgende:
mag ik weer een vraag stellen?
Poes. Schildpadpoes.quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:37 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Mijn opa ook, maar toen hebben ze de tuin een keer opgebroken tijdens zijn winterslaap en wassie dood
Dat lijkt me nou echt niks. Een normale kat is lekker zacht. Om te aaien. Een schildpad is kil en hard. En een schildpadkat lijkt me om die reden niet echt een beestje om lekker te knuffelen.quote:
Zeg, rot op met je kanker. Regel is dat degene die een punt heeft gescoord een vraag stelt.quote:
Go Lienquote:Op zaterdag 2 december 2006 01:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zeg, rot op met je kanker. Regel is dat degene die een punt heeft gescoord een vraag stelt.
Je weet niet wat je zegt! Mijn poes is zo enorm knuffelbaar.quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:40 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou echt niks. Een normale kat is lekker zacht. Om te aaien. Een schildpad is kil en hard. En een schildpadkat lijkt me om die reden niet echt een beestje om lekker te knuffelen.
quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je weet niet wat je zegt! Mijn poes is zo enorm knuffelbaar.![]()
![]()
![]()
Nee hoor. Ik had vroeger 4 katten. Helaas is er eentje weggevlogen.quote:
Nee, ik houd er mee op.quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:41 schreef Pustasu het volgende:
stel een vraag dan, ik houd niet van socializen
Weet je dat dat een bevallingssmiley is?quote:
Oh ik dacht iemand die zijn tong erafbijt omdat hij/zij een voor-de-hand-liggende opmerking wil maken... maar truste lienquote:Op zaterdag 2 december 2006 01:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Weet je dat dat een bevallingssmiley is?
Welterusten Mark en Daf en Tong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |