Rillll, hadden ze niks beters in de aanbieding....quote:Op zondag 3 december 2006 17:08 schreef wonderer het volgende:
MOgguh. Ik heb vannacht met Willem Nijholt gezoend
Willem Nijholt is coolquote:Op zondag 3 december 2006 18:39 schreef soapie het volgende:
[..]
Rillll, hadden ze niks beters in de aanbieding....![]()
72 om precies te zijn (volgens wikipedia)quote:Op zondag 3 december 2006 20:02 schreef Nirak het volgende:
inderdaad ja... erg bejaard...
quote:Op zondag 3 december 2006 20:09 schreef Faithz het volgende:
Ik vraag me af.. zitten er dan ook rimpels op je tong?
quote:Op zondag 3 december 2006 20:09 schreef Faithz het volgende:
Ik vraag me af.. zitten er dan ook rimpels op je tong?
En zal ik dat nog eens extra benadrukken door naast Erik te gaan staanquote:Op zondag 3 december 2006 20:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Daar ben ik al. Fris, jong, groen. Als tegenwicht tegen de bejaarden hier.
quote:Op zondag 3 december 2006 20:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En zal ik dat nog eens extra benadrukken door naast Erik te gaan staan![]()
Oh dat neem ik voor een deel terug overigens..quote:Op zondag 3 december 2006 20:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En zal ik dat nog eens extra benadrukken door naast Erik te gaan staan![]()
Alles is relatiefquote:Op zondag 3 december 2006 20:25 schreef Faithz het volgende:
[..]
Oh dat neem ik voor een deel terug overigens..
Bij Willem vergeleken ben jij nog een broekie
![]()
Jaja, ik kwam allerlei leuke mensen tegen,quote:Op zondag 3 december 2006 20:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo te zien ben jij een een goede bui
leuke avond gehad ?
quote:Op zondag 3 december 2006 21:07 schreef maedel het volgende:
iedereen zit nu zeker naar 't schaep te kijken?
Ik heb niks meer te zeggen.quote:Op zondag 3 december 2006 21:07 schreef maedel het volgende:
CSIquote:Op zondag 3 december 2006 21:07 schreef maedel het volgende:
Ja, ik ook, al zit ik nu dus aan de pc.quote:
Precies, maar dat kijk ik dan in bedquote:
Geld ofzeau bedoel je?quote:Op zondag 3 december 2006 21:14 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, ik ook, al zit ik nu dus aan de pc.
ben ik de enige die vind dat Jorja Fox "iets heeft"?
Aha, en waarom zou je dat in bed willen kijkenquote:Op zondag 3 december 2006 21:15 schreef maedel het volgende:
[..]
Precies, maar dat kijk ik dan in bed
quote:Op zondag 3 december 2006 21:14 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik vind haar in CSI goed, in ER vond ik haar minder....quote:Op zondag 3 december 2006 21:14 schreef maedel het volgende:
Die blonde dame die erin speelt (niet Catharine) maar die andere nieuwe.. vind ik ook sweetquote:Op zondag 3 december 2006 21:14 schreef maedel het volgende:
[..]
Die Sofie??? Nee. die vind ik ook niet bijzonder... Warrick heeft wel wat!!!!quote:Op zondag 3 december 2006 21:20 schreef Faithz het volgende:
[..]
Die blonde dame die erin speelt (niet Catharine) maar die andere nieuwe.. vind ik ook sweet
Uhm, daar gaat meestal wel wat aan vooraf denk ik... Komt niet zomaar uit de lucht vallen..quote:Op zondag 3 december 2006 21:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Kan het zijn dat je zomaar uit het niets eenangstig, onheilspellend, bang gevoel krijgt?
Ik weet nu ook waarom! Sofie -> Clea Duvallquote:Op zondag 3 december 2006 21:20 schreef Faithz het volgende:
[..]
Die blonde dame die erin speelt (niet Catharine) maar die andere nieuwe.. vind ik ook sweet
Doe mij de dames maarquote:Op zondag 3 december 2006 21:22 schreef soapie het volgende:
[..]
Die Sofie??? Nee. die vind ik ook niet bijzonder... Warrick heeft wel wat!!!!![]()
Ja, ik weet niet wat jouw dagprogramma is, maar bij mij gaat om 5.50u de wekker afquote:Op zondag 3 december 2006 21:17 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Aha, en waarom zou je dat in bed willen kijken
Ik ga zo nog ff de helft van james bond afkijken, maarr dat doe ik pas rond half 1
Nu ga ik heel de avond MTV kijken, allemaal comedy serie's die ik eindeloos heb gekeken toen ze nog op andere zender's kwamen..![]()
Jaquote:Op zondag 3 december 2006 21:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Kan het zijn dat je zomaar uit het niets eenangstig, onheilspellend, bang gevoel krijgt?
Ja.quote:Op zondag 3 december 2006 21:20 schreef Tha_Erik het volgende:
slaap lekker dan meneerquote:Op zondag 3 december 2006 22:36 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
*gaat ook maar naar bed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |