ik geloof niet dat ik dat zoek in mijn droomwereldquote:Op vrijdag 1 december 2006 23:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoezo? Was wel vet hoor, de spanning van het niet ontdekt worden en tegelijk de verontwaardiging dat het zo moet, de trots die ik voelde bij een goed idee om de vijand te misleiden, de angst en woede toen die vriend me betrapte.. Geniaal gewoon
welterusten!quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:39 schreef Nirak het volgende:
daar zit ook wel weer wat in ja.. maar dan kun je dat het beste dromen als je uit kunt slapen
en dat ga ik nu lekker doen
slaap zacht! en droom ze!![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wisconsinquote:Op vrijdag 1 december 2006 23:39 schreef maedel het volgende:
[..]
ik geloof niet dat ik dat zoek in mijn droomwereld
trouwens, weet iemand toevallig of de staat Wisconsin in de USA ergens om bekend staat?
The Dairy state vanwege alle koeienquote:Op vrijdag 1 december 2006 23:39 schreef maedel het volgende:
[..]
trouwens, weet iemand toevallig of de staat Wisconsin in de USA ergens om bekend staat?
Slaap zachtquote:Op vrijdag 1 december 2006 23:39 schreef Nirak het volgende:
daar zit ook wel weer wat in ja.. maar dan kun je dat het beste dromen als je uit kunt slapen
en dat ga ik nu lekker doen
slaap zacht! en droom ze!![]()
Ik wel. In het echt maak ik dat niet mee, dus doe mij de dromen dan maarquote:Op vrijdag 1 december 2006 23:39 schreef maedel het volgende:
[..]
Zeer herkenbaarquote:Op zaterdag 2 december 2006 11:02 schreef Viking84 het volgende:
Ik droomde dat ik verliefd was en toen wilde ik niet wakker worden, want als ik in een droom een bepaald gevoel heb, blijf dat nog even hangen in de eerste minuten van het wakker zijn
.
Verliefd zijn.
Heb je weleens een meet georganiseerd?quote:
Ja, dat wordt wel na de kerst denk ikquote:
Damn, ik kan geen credits eisenquote:Op zaterdag 2 december 2006 11:16 schreef NanKing het volgende:
Toen ik het eerste lesbeau topic opende had ik niet verwacht dat het zo goed zou lopen.
* NanKing pinkt traantje weg.
Jazeker,quote:Op zaterdag 2 december 2006 11:05 schreef NanKing het volgende:
Een tijdje geleden hadden we afgesproken dat er bij 100 delen een meet zou komen.
Is er nog animo voor of niet?
Alleen als Erik ook komt.quote:Op zaterdag 2 december 2006 11:05 schreef NanKing het volgende:
Een tijdje geleden hadden we afgesproken dat er bij 100 delen een meet zou komen.
Ja ik wil jullie nu ook wel eens in levende lijve kunnen aanschouwenquote:Op zaterdag 2 december 2006 11:05 schreef NanKing het volgende:
Ik open wel even een topic om 't wat overzichtelijker te houdenquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:02 schreef maedel het volgende:
Waar gaat die meet dan eventueel plaatsvinden?
Om de drempel voor Erik zo laag mogelijk te houden zou Eindhoven natuurlijk het meest voor de hand liggenquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:02 schreef maedel het volgende:
Waar gaat die meet dan eventueel plaatsvinden?
Waar volgens mij aan het eind van de dag nog een soort van opruimactie plaats moet vindenquote:
daar heb ik altijd last van in de herfst, maar ik probeer er niet aan toe te gevenquote:Op zaterdag 2 december 2006 14:25 schreef Chowi het volgende:
Ik heb geen zin om ook maar iets te doen vandaag.
Sexen helptquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:36 schreef Nirak het volgende:
[..]
daar heb ik altijd last van in de herfst, maar ik probeer er niet aan toe te geven
Kapitalistenpaleisquote:
en, en DE cd gevonden ?quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:18 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Kapitalistenpaleis
Materialisme
* vanitasvanitatumetomniava is net thuis van sinterklaas'shoppen'
Volgens mij kijk ik te laat, en stond daar eerst heul iets andersquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:13 schreef Nirak het volgende:
een seksvriend
ok wijziging... Faithz zegt dat stroekie een homo is... sorry stroekie...
En ook natuurlijk nog gewoon naast elkaar op de bank zitten met elk een eigen laptop ?quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:16 schreef Faithz het volgende:
Handig, ieder een pc
Kom je zo eten Karin
Communicatie via Fok!
Ja ik hoor het commentaar van mijn broer en zus al morgen dat ik hun kinderen weer veel te veel verwend heb.quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:21 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Nee, maar ik heb er nog wel genoeg weken voor om 't te vinden.
Ik heb veels te veel gekocht
Maar allemaal heeeeele mooie dingetjes uit wereldwinkels e.d.
Bofkontquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja ik hoor het commentaar van mijn broer en zus al morgen dat ik hun kinderen weer veel te veel verwend heb.
Volgens hen neem ik de rol van suikeroom ook iets te serieus![]()
Dacht ik van m'n zus ook, maar toen schoonzus zwanger was begon ze al bij te draaien en niet zo heel veel later na de geboorte van mijn eerste neefje is ze alnog halsoverkop getrouwd omdat ze zelf ook zwanger was. De angsthazen zagen tegen de ambtelijke rompslomp van een bastaardkind op, dus kwam er alsnog een boterbriefjequote:Op zaterdag 2 december 2006 17:25 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Bofkont![]()
Ik weet niet of ik ooit suikeroom kan worden; mijn zus is veels te veel bezig met haar carriere![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |