quote:
Je zei iets over foto's in je nieuwe onderbroekje?quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:28 schreef purplerose het volgende:
[..]! Lets hope he likes what he sees
Ben natuurlijk niet het onderbroekmodelletje zonder vet wat ie nu hebt he
Ik heb hem hier op MSN....quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:28 schreef purplerose het volgende:
[..]! Lets hope he likes what he sees
Ben natuurlijk niet het onderbroekmodelletje zonder vet wat ie nu hebt he
Ja maar, volgens mij is me ass te groot ofzoquote:Op vrijdag 1 december 2006 21:29 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Je zei iets over foto's in je nieuwe onderbroekje?![]()
Tja, dan maar zonder onderbroek....quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:30 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ja maar, volgens mij is me ass te groot ofzoen en en, dan zie je me vetrolletjes aan de zijkant
![]()
3eglas pas dus zover ben ik nog nietquote:Op vrijdag 1 december 2006 21:29 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik heb hem hier op MSN....ja, ik weet niet hoe ver je bent met je fles, want misschien geloof je het....:P
Dat is nog ergerquote:Op vrijdag 1 december 2006 21:31 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Tja, dan maar zonder onderbroek....
Zal ik dan maar me tieten in een bloemetjes bh laten zien?quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:30 schreef remlof het volgende:
Goed vrijdagavondtopic
Hup, dingie, meer tieten posten
Ik zeg: Doen!quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:35 schreef purplerose het volgende:
[..]
Zal ik dan maar me tieten in een bloemetjes bh laten zien?
quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:35 schreef purplerose het volgende:
[..]
Zal ik dan maar me tieten in een bloemetjes bh laten zien?
Hmmm.. da's een beetje jammer.... ik post het over een uurtje nog wel een keer..quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:33 schreef purplerose het volgende:
[..]
3eglas pas dus zover ben ik nog niet
quote:
Misshobje toch!quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:42 schreef MissHobje het volgende:
Ik zeg zet die fles aan den mond Purplerose
Vanavond niet. Ze zijn verlegen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:44 schreef boem-dikkie het volgende:
wanneer komen jouw tieten weer PDL ?
Gezien de smilies gaat het al hardquote:
Bier!quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:46 schreef Q. het volgende:
Tieten!
johquote:Op vrijdag 1 december 2006 21:46 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Vanavond niet. Ze zijn verlegen.
vodka longiquote:Op vrijdag 1 december 2006 21:49 schreef longinus het volgende:
* longinus haalt trechter om de rum in haar te gieten![]()
Neen, batterijen van cam zijn leegquote:Op vrijdag 1 december 2006 22:08 schreef pussydeluxe het volgende:
Update? Zijn er al nieuwe foto's?
Wel als ie mij zietquote:Op vrijdag 1 december 2006 22:14 schreef purplerose het volgende:
[..]
Neen, batterijen van cam zijn leeg
Basje!!
Hijs niet homo!
quote:
Dat dacht ik ook!quote:
Ach, als je nou lief vraagt of je dat mes ergens anders mag krijgen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:23 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook!
Basje: Dat zal niet lukken zonder een mes tussen ribben te krijgen
Doodsverwensingquote:Op vrijdag 1 december 2006 22:23 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook!
Basje: Dat zal niet lukken zonder een mes tussen ribben te krijgen
aah nieuwe bijnaam?quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:36 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ou-Tannu! Dat is lang geleden.
Tietehquote:Op vrijdag 1 december 2006 22:42 schreef Lucille het volgende:
Tieten Vodka Purplerose
Geweldige combiquote:Op vrijdag 1 december 2006 22:42 schreef Lucille het volgende:
Tieten Vodka Purplerose
Ja hallo, post die tetten dan.quote:
Lucille blind?quote:
quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:46 schreef purplerose het volgende:
[..]
Lucille blind?
scroll es naar boven
Dat zijn geen tetten, dat is een décolleté.quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:46 schreef purplerose het volgende:
[..]
Lucille blind?
scroll es naar boven
wel wat grauw/grijs hoorquote:Op vrijdag 1 december 2006 22:51 schreef purplerose het volgende:
Dankje Oetje
Me tetten zijn toch best duidelijk in beeld enniet te missen dacht ik zo
smartassquote:Op vrijdag 1 december 2006 22:52 schreef Lucille het volgende:
[..]
Dat zijn geen tetten, dat is een décolleté.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |