quote:
Je zei iets over foto's in je nieuwe onderbroekje?quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:28 schreef purplerose het volgende:
[..]! Lets hope he likes what he sees
Ben natuurlijk niet het onderbroekmodelletje zonder vet wat ie nu hebt he
Ik heb hem hier op MSN....quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:28 schreef purplerose het volgende:
[..]! Lets hope he likes what he sees
Ben natuurlijk niet het onderbroekmodelletje zonder vet wat ie nu hebt he
Ja maar, volgens mij is me ass te groot ofzoquote:Op vrijdag 1 december 2006 21:29 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Je zei iets over foto's in je nieuwe onderbroekje?![]()
Tja, dan maar zonder onderbroek....quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:30 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ja maar, volgens mij is me ass te groot ofzoen en en, dan zie je me vetrolletjes aan de zijkant
![]()
3eglas pas dus zover ben ik nog nietquote:Op vrijdag 1 december 2006 21:29 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik heb hem hier op MSN....ja, ik weet niet hoe ver je bent met je fles, want misschien geloof je het....:P
Dat is nog ergerquote:Op vrijdag 1 december 2006 21:31 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Tja, dan maar zonder onderbroek....
Zal ik dan maar me tieten in een bloemetjes bh laten zien?quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:30 schreef remlof het volgende:
Goed vrijdagavondtopic
Hup, dingie, meer tieten posten
Ik zeg: Doen!quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:35 schreef purplerose het volgende:
[..]
Zal ik dan maar me tieten in een bloemetjes bh laten zien?
quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:35 schreef purplerose het volgende:
[..]
Zal ik dan maar me tieten in een bloemetjes bh laten zien?
Hmmm.. da's een beetje jammer.... ik post het over een uurtje nog wel een keer..quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:33 schreef purplerose het volgende:
[..]
3eglas pas dus zover ben ik nog niet
quote:
Misshobje toch!quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:42 schreef MissHobje het volgende:
Ik zeg zet die fles aan den mond Purplerose
Vanavond niet. Ze zijn verlegen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:44 schreef boem-dikkie het volgende:
wanneer komen jouw tieten weer PDL ?
Gezien de smilies gaat het al hardquote:
Bier!quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:46 schreef Q. het volgende:
Tieten!
johquote:Op vrijdag 1 december 2006 21:46 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Vanavond niet. Ze zijn verlegen.
vodka longiquote:Op vrijdag 1 december 2006 21:49 schreef longinus het volgende:
* longinus haalt trechter om de rum in haar te gieten![]()
Neen, batterijen van cam zijn leegquote:Op vrijdag 1 december 2006 22:08 schreef pussydeluxe het volgende:
Update? Zijn er al nieuwe foto's?
Wel als ie mij zietquote:Op vrijdag 1 december 2006 22:14 schreef purplerose het volgende:
[..]
Neen, batterijen van cam zijn leeg
Basje!!
Hijs niet homo!
quote:
Dat dacht ik ook!quote:
Ach, als je nou lief vraagt of je dat mes ergens anders mag krijgen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:23 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook!
Basje: Dat zal niet lukken zonder een mes tussen ribben te krijgen
Doodsverwensingquote:Op vrijdag 1 december 2006 22:23 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook!
Basje: Dat zal niet lukken zonder een mes tussen ribben te krijgen
aah nieuwe bijnaam?quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:36 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ou-Tannu! Dat is lang geleden.
Tietehquote:Op vrijdag 1 december 2006 22:42 schreef Lucille het volgende:
Tieten Vodka Purplerose
Geweldige combiquote:Op vrijdag 1 december 2006 22:42 schreef Lucille het volgende:
Tieten Vodka Purplerose
Ja hallo, post die tetten dan.quote:
Lucille blind?quote:
quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:46 schreef purplerose het volgende:
[..]
Lucille blind?
scroll es naar boven
Dat zijn geen tetten, dat is een décolleté.quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:46 schreef purplerose het volgende:
[..]
Lucille blind?
scroll es naar boven
wel wat grauw/grijs hoorquote:Op vrijdag 1 december 2006 22:51 schreef purplerose het volgende:
Dankje Oetje
Me tetten zijn toch best duidelijk in beeld enniet te missen dacht ik zo
smartassquote:Op vrijdag 1 december 2006 22:52 schreef Lucille het volgende:
[..]
Dat zijn geen tetten, dat is een décolleté.
Tis pas tetten als er nipple te zien ofzoquote:Op vrijdag 1 december 2006 22:52 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ja sorrie, me fotosoepnerd zit in de kroeg, hij wilde hem nog oplichten enzoquote:
Voor mij in ieder geval wel ja.quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:54 schreef purplerose het volgende:
[..]
Tis pas tetten als er nipple te zien ofzo
Dit was de eerste foto Lucille. Als we purplerose aanmoedigen, komen er meer foto's.quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:52 schreef Lucille het volgende:
[..]
quote:MissHobjezegt:
waar ben je!
Sebas. zegt:
Hier!
Sebas. zegt:
Hoezo?
Sebas. zegt:
Heb je niet de verkeerde sebas?
MissHobjezegt:
ohh dat kan
MissHobjezegt:
weet ik veel
Sebas. zegt:!
MissHobjezegt:
wie ben je dan ook alweer
Sebas. zegt:
Hoe fucking dronken ben je
MissHobjezegt:
tja zeg nou![]()
Ik ben bang dat we eerst een aanmoedigingsyel moeten doen om er wat meer drank in te doen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:55 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dit was de eerste foto Lucille. Als we purplerose aanmoedigen, komen er meer foto's.
Je mag er ook wel iets voor doen zegquote:Op vrijdag 1 december 2006 22:57 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik ben bang dat we eerst een aanmoedigingsyel moeten doen om er wat meer drank in te doen.
Tss, op de meet deed je wel andersquote:Op vrijdag 1 december 2006 23:10 schreef purplerose het volgende:
[..]
Je mag er ook wel iets voor doen zegGa niet zomaar me nipples laten zien
Zo een attentionwhore ben ik ook weer niet
Ik moet er iets voor doen? Wat heb je in gedachte? Een Sinterklaas limmerick of zo?quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:10 schreef purplerose het volgende:
[..]
Je mag er ook wel iets voor doen zegGa niet zomaar me nipples laten zien
Zo een attentionwhore ben ik ook weer niet
Geilquote:Op vrijdag 1 december 2006 23:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
ik ga je neuken, ik scheur je en verkracht je anaal
Basje, ssssssssssstquote:Op vrijdag 1 december 2006 23:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Tss, op de meet deed je wel anders![]()
Een pic van jou in een leuk onderbroekje?quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:13 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik moet er iets voor doen? Wat heb je in gedachte? Een Sinterklaas limmerick of zo?
Ho!quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Laat me nou gewoon met me tongetje bezig zijn dan
Beffen danquote:Op vrijdag 1 december 2006 23:19 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ho!Geen gerim aan mijn aars
palen prima, rimmen is een no-no
quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:19 schreef purplerose het volgende:
[..]
Last van wormen uit mn poepertquote:Op vrijdag 1 december 2006 23:19 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik hou er niet van gebeft te wordenquote:
Ik heb geen foto's van mezelf in een leuk onderbroekje.quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:16 schreef purplerose het volgende:
[..]
Een pic van jou in een leuk onderbroekje?
Dat is een goeie optiequote:Op vrijdag 1 december 2006 23:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]no gerim
Ff tepeltjes knabbelen en dan palen
Die heb ik gelezen ja!quote:
Ga es gauw maken dan!quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:22 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik heb geen foto's van mezelf in een leuk onderbroekje.![]()
Nee!!quote:
Nu pas?quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:30 schreef purplerose het volgende:
[..]
Nee!!
Glas 4 of 5 is aan de gang
5quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:30 schreef purplerose het volgende:
[..]
Nee!!
Glas 4 of 5 is aan de gang
Mijn trouwe foksletvriendinquote:
Das mooi, het tellen gaat haar dus minder goed af. Nog 3 glazen en ze weet niet meer wat ze doet.quote:
* Ou-Tannu is aan fles 2 begonnenquote:
quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:34 schreef Lucille het volgende:
[..]
Das mooi, het tellen gaat haar dus minder goed af. Nog 3 glazen en ze weet niet meer wat ze doet.
Errrrrquote:Op zaterdag 2 december 2006 00:02 schreef Lucille het volgende:
Hoeveel glazen heb je nu op?
Nee. Dat was die daarvoorquote:Op zaterdag 2 december 2006 00:08 schreef purplerose het volgende:
[..]
ErrrrrPDL, help!
nr 6 is volgens mij aan de beurt
Nee. De homo slowchatquote:Op zaterdag 2 december 2006 00:10 schreef Biogarde het volgende:
Is dit de boekenclub?
Dat was m'n eerste ingeving.quote:
Owquote:
quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:11 schreef Biogarde het volgende:
Dinges weer dronken?
Als ik thuis ben, wil ze altijd met me cammen
Ze is nu echt de tel kwijtquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |