Hee Tally, hoe is het bij de arts gegaan? Ik dacht dat je gisteren daar een afspraak had
![]()
Ik ga trouwens nu vaak alleen. Maar toen we echt in het PCA-traject zaten, zijn we telkens samen geweest. Mijn andere artsen doe ik trouwens ook bijna altijd alleen. Maar goed ik ga al langer bij de verschillen dokters langs dan dat ik bij mj lief ben.
Als ik zwanger ben, dan weet ik nog niet hoe dat gaat. Maar dat zien we dan wel weer.
Je kan al best snel terecht José, dat is mooi. Ik kan me voorstellen dat je die folders confronterend vind. Aan de andere kant, ze willen natuurlijk ook niet dat je er misschien te gemakkelijk over gaat denken. Dat het wel meevalt enzo.
Dat heb ik misschien wel gedaan. En het valt me nu allemaal zo tegen. Ik ben soms ontzettend verdrietig over wat ik nu moet doormaken. Andere keren denk ik weer dat ik me niet aan moet stellen omdat er zoveel vrouwen zijn die nog door erger moeten. Maar het valt me wel erg zwaar en het is soms erg moeilijk uit te leggen.
Ik ben inmiddels met het derde medicijn erbij begonnen. Als ik een beetje pech heb komt daar morgen nog iets (antibiotica) bij, als blijkt dat ik een infectie oid in mijn blaas heb. Het plasje (sorry) staat nu op kweek om te kijken of er iets van een infectie is.
De eerste bijwerkingen van dit derde medicijn zijn inmiddels al begonnen. Ik loop met rode koontjes en heb het in mijn gezicht zo warm. Niet normaal meer.
Nou ja ik modder dus lekker aan. Ik hoop maar dat het jullie beter vergaat
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij