abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44522531
Suzzie, wat fijn, zo'n vroege eisprong. Dat maakt het wachten alweer een stukje korter.
Jose, eerst even een dikke knuffel. Mijn lief gaat regelmatig mee. Sowieso als er een 'uitslag' gegeven wordt, de follikelmetingen doe ik ook weleens alleen. Hij heeft een erg meelevende werkgever en omdat hij ook weleens buiten werktijd wat doet, krijgt hij er bijna altijd vrij voor.
Avatar by VG Cats | Mijn dochters heten Luuke en Lena.
pi_44522538
Oke... ja ik dacht het zelf ook al dat het er vanaf hangt waarvoor je gaat. Hij gaat de eerste keer waarschijnlijk wel mee, mits hij het idd kan regelen op zijn werk... momenteel moet hij al wat vaker eerder van zijn werk weg, i.v.m bezichtigingen van huizen... en als hij daarmee aan de gang blijft, worden ze op zijn werk denk ik ook niet blij...

Ik sleur hem de eerste keer dus wel mee als het kan, en daarna moeten we maar even per keer bekijken..
**Life is e@sier with your eyes closed**
  zondag 17 december 2006 @ 22:26:52 #253
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_44522553
Die xtracer, dat was ik.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_44561810
Ik ga altijd naar de gyn met mijn lief...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 19 december 2006 @ 10:33:01 #255
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_44562513
Swets is ook altijd meegeweest naar het ziekenhuis.

In de allereerste poging is ie een keertje niet meegeweest (ging echt niet) en prompt kreeg ik toen een rot-bericht.. Sindsdien dus weer altijd mee
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_44571502
Ik heb gister een afspraak gemaakt bij de gyn, en de eerste afspraak moet zo-wie-zo mee. Ik kan al redelijk snel terecht!! 10 januari al! moet de avond ervoor naar de uroloog (hier in het ziekenhuis hebben ze ook 's avonds spreekuur... mooi handig ...).

Vandaag kreeg ik de bevestiging thuis gestuurd en daarbij ook gelijk een aantal folders van Freya en wat informatieboekjes over wat ons te wachten staat... met name die Freya folders, vond ik best 'confronterend' moet ik zeggen... ook al wéét je dat je natuurlijk niet voor niks naar een gynaecoloog stapt.

Ben wel hoopvol gestemd! Heb alle teleurstelling van vorige week flink van me afgejankt en zie het nu wel weer positief in..!!

Ga er nu snel vandoor... we hebben weer een huis-bezichtiging...
  dinsdag 19 december 2006 @ 18:35:54 #257
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_44576125
Spannend jose...wel fijn dat je snel terecht kan!!

En...was het was het huisje?
pi_44579810
Ja, het is inderdaad wel spannend!!

Het huisje was leuk! Moet wel het één en ander aan gebeuren... we houden dit huis zeker in de gaten, maar eerst ons eigen huis verkopen (vrijdag komt de makelaar) en staat dat andere huis dan nog te koop, dan kunnen we nog eens gaan kijken...

sorry.. beetje veel off-topic..
  dinsdag 19 december 2006 @ 21:04:52 #259
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_44580996
Ik ben een beetje confused

Ik had een mooie temp van 36,7.... ruim een week lang.(soms een tiende hoger en dan weer een tiende lager) toen ging ie zakken.. 36.6 de volgende dag 36.4... toen ging ie weer stijgen 36.6 en verder naar 36.8. Ik dacht mooi....mooi op tijd mijn eisprong gehad... mooie cyclus word het deze maand .....

En toen ging ie weer zakken.... 36.6 en vanmorgen was het weer terug naar 36.4...

Hmzz beetje vaag...heb het nog niet eerder gehad.We klussen dus nog maar ff verder Ik ben benieuwd wat ie morgen doet...

Iemand ervaring mee?
pi_44585031
Leuk Jose, hopelijk hebben jullie het huis snel verkocht en kunnen jullie snel kijken naar een nieuwe

Ik weet het niet Suzziiee, ik weet dat temp belangrijk is maar het zegt niet alles, daarnaast als jij gisteren raak geklust hebt kan het de dag erop of dagen erna nog hartstikke laag zijn.
Ik proberen om jezelf niet elke dag te frusteren
pi_44610521
Hee Tally, hoe is het bij de arts gegaan? Ik dacht dat je gisteren daar een afspraak had

Ik ga trouwens nu vaak alleen. Maar toen we echt in het PCA-traject zaten, zijn we telkens samen geweest. Mijn andere artsen doe ik trouwens ook bijna altijd alleen. Maar goed ik ga al langer bij de verschillen dokters langs dan dat ik bij mj lief ben.
Als ik zwanger ben, dan weet ik nog niet hoe dat gaat. Maar dat zien we dan wel weer.

Je kan al best snel terecht José, dat is mooi. Ik kan me voorstellen dat je die folders confronterend vind. Aan de andere kant, ze willen natuurlijk ook niet dat je er misschien te gemakkelijk over gaat denken. Dat het wel meevalt enzo.

Dat heb ik misschien wel gedaan. En het valt me nu allemaal zo tegen. Ik ben soms ontzettend verdrietig over wat ik nu moet doormaken. Andere keren denk ik weer dat ik me niet aan moet stellen omdat er zoveel vrouwen zijn die nog door erger moeten. Maar het valt me wel erg zwaar en het is soms erg moeilijk uit te leggen.

Ik ben inmiddels met het derde medicijn erbij begonnen. Als ik een beetje pech heb komt daar morgen nog iets (antibiotica) bij, als blijkt dat ik een infectie oid in mijn blaas heb. Het plasje (sorry) staat nu op kweek om te kijken of er iets van een infectie is.
De eerste bijwerkingen van dit derde medicijn zijn inmiddels al begonnen. Ik loop met rode koontjes en heb het in mijn gezicht zo warm. Niet normaal meer.

Nou ja ik modder dus lekker aan. Ik hoop maar dat het jullie beter vergaat
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
pi_44621332
quote:
Op woensdag 20 december 2006 21:39 schreef Mariposa het volgende:
Hee Tally, hoe is het bij de arts gegaan? Ik dacht dat je gisteren daar een afspraak had
Ja ik zou dinsdag een afspraak hebben gehad..
Ik moest eerst naar het ziekenhuis en daar kreeg ik te horen dat ik geopereerd moest worden..
Dit om totaal iets anders.. namelijk mijn keel en neusamandelen..
En dat liep zo uit dat ik de afspraak bij de huisarts heb moeten afbellen

Ik moet nog een nieuwe afspraak maken.. Maar ik durf niet
Dus ik wacht tot ik wel wat meer lef heb om opnieuw te bellen
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  donderdag 21 december 2006 @ 15:24:33 #263
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_44629445
Dames wat veel niet leuke berichten hier, hele dikke knuffel van mij en heel veel sterkte.

en een heel gelukkig maar vooral vruchtbaar 2007!!!!
Make love, not war ☮
pi_44650321
net weer terug van de gyn!!

Nou over 2 dagen weer testen voor de LH piek. Rond oud en nieuw terugplaatsing. Waarschijnlijk oudejaarsdag.
Verder mag ik op de dag van de terugplaatsing pregnyl gebruiken en na 3 dagen dan ook nog eens.
Dat zou het een en ander bevorderen.

Het terugplaatsingsbeleid blijft terughoudend. Maar wanneer het embryo een COMP is mogen er 2 terug, als het een stadium verder is maar 1.

Dus duimen maar weer. Voorlopig zit ik 2e kerstdag met mn reet in PARIJS!!!!
  vrijdag 22 december 2006 @ 10:16:12 #265
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44651614
Spanend Ticootje!

Wij hebben deze maand rustigaan gedaan want ik zat midden in een sollicitatie. Had ik de baan gekregen dan hadden we het kindjes krijgen tijdelijk op een laag pitje gezet. Nu gaat dat dus niet door dus nu gaan we er gewoon weer voor.

Mijn menstruatie sloeg deze maand echt helemaal nergens meer op. 3 dagen bruin, 2 dagen echt bijna niks en toen iets van een volle week ongesteld. Geen idee dus wat dag 1 is. Geen idee dus ook wanneer ik ongesteld zou moeten worden. Even afwachten deze maand dus.
pi_44652009
rood bloed geld als dag 1
  vrijdag 22 december 2006 @ 10:41:20 #267
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44652163
Echt? Dat is iets dat ik me echt al bijna een jaar af vraag namelijk.

Vind het trouwens wel even slikken hoor. Ik weet nog dat ik vorig jaar met de kerstdagen dacht 'Hopelijk wil stinkie er binnenkort voor gaan dan zijn we met kerst mss wel met z'n drietjes volgend jaar' en nu ben ik nog niet eens zwanger.
pi_44652704
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 10:41 schreef Brighteyes het volgende:
Echt? Dat is iets dat ik me echt al bijna een jaar af vraag namelijk.

Vind het trouwens wel even slikken hoor. Ik weet nog dat ik vorig jaar met de kerstdagen dacht 'Hopelijk wil stinkie er binnenkort voor gaan dan zijn we met kerst mss wel met z'n drietjes volgend jaar' en nu ben ik nog niet eens zwanger.
Dat had ik verleden jaar ook
Verleden jaar december was ik al gestopt.. en met kerst zou ik ongesteld hadden moeten worden.. Dat werd ik dus niet..
Met oud en nieuw ook nog steeds niets..
Dus had ik een kleine hoop dat het jaar goed zou beginnen en wij deze kerst met zn 3-en zouden zijn...
Nu een jaar later niets.. Niet ongesteld.. niet zwanger.. Gewoon niets..
Das ook best kut kan ik je vertellen
pi_44653085
zo'n heel mager menstruatietje kán natuurlijk betekenen dat 't er geen echte was (dus misschien toch zwanger?) maar 't kan er ook op duiden dat je die maand geen eisprong gehad hebt volgens mij.

ik wens jullie allemaal goede cyclussen en vervolgens vette dubbele streepjes / plusjes / roze stippen in het komende jaar!
pi_44653173
Ik ken het gevoel zo goed!!! Vorig jaar kerst zaten we inderdaad te hopen dat we konden vertellen dat we zwanger waren, nu een jaar later nog steeds niets!!
  Moderator vrijdag 22 december 2006 @ 11:26:50 #271
5428 crew  miss_sly
pi_44653294
Ik herken het gevoel van 10 jaar geleden. Nu is het toch anders, omdat ik eigenlijk niets verwacht.
Hoewel, de gyn, had me wel hoop gegeven tijdens ons bezoekje op 4 dec door op die follikel te wijzen van 15 mm. Als ik met 2-3 weken niet ongesteld zou zijn, moest ik toch maar testen. Vorige week vrijdag dan maar getest, maar uiteraard negatief. Nu zijn we dus meer dan 2 weken verder, en nog steeds niets. Morgen ga ik dus maar weer een keer testen. Afgelopen half jaar wel vaker gedaan, maar eigenlijk altijd zonder enige hoop…dit keer toch stiekem wel echte hoop…
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 22 december 2006 @ 11:30:51 #272
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44653380
Het zou wel gaaf zijn miss_sly. En wat kan die hoop dan ineens sterk zijn he, ook al weet je mss rationeel dat de kans best klein is.
Spannend!
  Moderator vrijdag 22 december 2006 @ 11:33:57 #273
5428 crew  miss_sly
pi_44653470
Heel sterk en heel spannend. Het zou geweldig zijn, maar eigenlijk geloof ik er rationeel absoluut niet in. Maar ja, ratio en emotie in evenwicht hebben en houden valt niet mee.
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 22 december 2006 @ 11:53:21 #274
95752 crew  Chell
Kluns
pi_44653954
BE
  vrijdag 22 december 2006 @ 13:30:28 #275
114177 Diaan73
pi_44656449
Spannend miss_sly en Ticootje... heel veel sterkte en dikke knuffel van mij
Make love, not war ☮
pi_44656561
Nou, dat gevoel hadden wij ook inderdaad. We zijn morgen 1 jaar getrouwd, toen we trouwden heb ik de laatste strip vd pil opgemaakt (dat waren er nog maar 2) en dacht ook 'volgend jaar kerst zijn we misschien wel met z'n drietjes...' Niet dus..

hoewel... we zijn wel met z'n drietjes als je de hond meetelt...

ik wilde jullie even een fijne kerst wensen ... wij gaan er nu even een paar daagjes tussenuit, dus ik ga snel m'n tas inpakken!
  vrijdag 22 december 2006 @ 13:37:26 #277
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44656647
Veel plezier Jose! GEniet er van!
pi_44679719
ben alweer thuis.. had vanmorgen 39.5 graden koorts, dus zijn we maar weer naar huis gegaan... en dat nog wel op ons 1 jarig huwelijksjubileum... voel me echt niet fijn... bah...
  zaterdag 23 december 2006 @ 14:23:53 #279
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_44681668
Jose, wat zonde.... Beterschap, hopelijk gaan jullie het nog een keertje inhalen.
En voor de rest hoop ik dat iedereen hier maandag de laatste kindloze kerst ingaat. Of laatste met-1-kind. De nieuwjaarswensen bewaar ik voor volgende week!

Ik ben nog steeds niet ongesteld. Ik denk dat de eitjes gewoon niet verder gerijpt zijn eigenlijk. Nouja, de kliniek is dicht tot 8 jan. dus ik hoop dat alles hoog en droog blijft zitten tot die tijd.
  zaterdag 23 december 2006 @ 16:53:45 #280
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44684668
Wat zonde Jose!
pi_44686308
Ik wil iedereen hier even fijne kerstdagen wensen en een geweldig mooi 2007!

Heel veel succes en sterkte allemaal!

Beaker
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_44700574
Ik wil ook iedereen hier fijne dagen wensen. En natuurlijk een heel heel vruchtbaar 2007! Wat dit betreft blijf ik waarschijnlijk toch de spreekwoordelijke ezel maar ik hoop ook dit jaar om volgende kerst ten minste met een dikke buik te zitten (En wens jullie dat ook toe:*)

Ticootje, ik ben benieuwd hoe het vandaag met je LH-piek is, maar ik wilde jullie toch alvast veel succes wensen met de terugplaatsing.

Ik heb gelukkig goed nieuws zo aan het einde van het jaar. Ik begin me een stuk beter te voelen en de bloeddruk gaat ook de goede kant weer op. Ik durf weer te hopen en te dromen!

En tot slot voor jullie allemaal

"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
  zondag 24 december 2006 @ 12:06:07 #283
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_44702342
Mariposa, fijn dat je je wat beter voelt... op naar een mooi nieuw jaar!
Jose, ben je alweer wat opgeknapt?
pi_44702392
Ik hoop voor iedereen hier dat in 2007 jullie grootste wens in vervulling zal gaan
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Moderator zondag 24 december 2006 @ 13:11:06 #285
5428 crew  miss_sly
pi_44704152
Jose, wat jammer dat je ziek bent en je tripje niet doorgaat Beterschap

Ticootje, veel plezier in Parijs!

Mariposa, klinkt goed. Fijn dat je je beter en hoopvoller voelt

Beakertje, dank voor de lieve woorden

Gistermorgen de test gedaan, en uiteraard was die negatief. Rationeel wel verwacht natuurlijk, maar toch.
Gistermiddag werd ik ongesteld; duidelijk niet zwanger dus en mijn lichaam doet wel wat, ook al is het bijna 8 weken geleden dat ik ongesteld was. Eigenlijk moet ik nu op CD3 bloed laten prikken, maar dat is 1e Kerstdag....zal niet lukken denk ik. Zo even bellen.
pi_44713533
Oh ik wilde ook even melden aan de dames hier die denken dat asprine geen kwaad kan. (onderzoek bleek dat asprine mogelijk kan helpen bij de innesteling) Het kan dus wel kwaad, je kan er een miskraam van krijgen. Mijn gyn was daar erg duidelijk in, dus niet zelf dokteren!!

Verder iedereen prettige kerstdagen.
  maandag 25 december 2006 @ 11:53:28 #287
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_44727666
Inmiddels ben ik ook weer een mooi bedje van baarmoederslijmvlies aan het kweken, zodat ons embryootje wat we nog in de vriezer hebben (cryo) terug geplaatst kan worden... Op 3 januari heb ik weer de eerste meting van de dikte van het slijmvlies...Spannend dus weer...

Verder wil ik iedereen fijne kerstdagen wensen en een gelukkig nieuwjaar... Dat we de volgende jaarwisseling maar allemaal trotste (aanstaande) ouders mogen zijn!!
Positive thinking, my way of thinking!
pi_44763332
2 januari mag ik bij de dokter komen..
Eindelijk het lef gehad om weer te bellen
Nu maar hopen dat het nieuwe jaar ook mooi begint
pi_44764033
Goed dat je gebeld hebt, Tally
  woensdag 27 december 2006 @ 11:06:17 #290
114177 Diaan73
pi_44764058
Tally ik vind het ook erg goed dat je gebeld hebt. Veel sterkte 2 januari!!
Make love, not war ☮
  woensdag 27 december 2006 @ 12:13:43 #291
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_44765383
Tally

Annemiek dat het maar een warm bedje mag worden

Miss_sly

Mariposa dat het zo door mag blijven gaan

Zelf weinig te melden moet nog steeds afspraak maken dat wordt dus in het nieuwe jaar.
Normaal zou ik dit heerlijk vinden 96 dagen al niet ongestelt maar niet als je graag een kindje wilt

Dames dat we maar mogen vermeningvuldigen in het nieuwe jaar
en dat dit topic opgedoekt kan worden.
  woensdag 27 december 2006 @ 22:30:24 #292
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44778724
Pfoe, vanmiddag naar een tentoonstelling met geprepareerde lichamen geweest (Bodies) en daar was ook een gedeelte met foetussen vanaf 5 weken tot 32 weken. Echt zo waanzinnig om te zien hoe snel er al heel veel te zien is bij zo'n klein foetusje.
Ze lagen op een schaaltje dus niet een foto van in een buik, maar gewoon echt zoals het eruit ziet.
Zo mooi om te zien hoe snel die kleine wondertjes in een buik al echte mini-mensjes zijn. Het klapperde wel even extra toen ik dat zag hoor. Ik wil ook zo'n mini-wondertje!

Sowieso toch echt wel even een paar keer gezucht en geslikt de afgelopen dagen. Er kleeft toch iets extra's aan die kerstdagen op de een of andere manier.
  woensdag 27 december 2006 @ 23:25:47 #293
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44780732
quote:
Op woensdag 27 december 2006 22:30 schreef Brighteyes het volgende:
Pfoe, vanmiddag naar een tentoonstelling met geprepareerde lichamen geweest (Bodies) en daar was ook een gedeelte met foetussen vanaf 5 weken tot 32 weken. Echt zo waanzinnig om te zien hoe snel er al heel veel te zien is bij zo'n klein foetusje.
Ze lagen op een schaaltje dus niet een foto van in een buik, maar gewoon echt zoals het eruit ziet.
Zo mooi om te zien hoe snel die kleine wondertjes in een buik al echte mini-mensjes zijn. Het klapperde wel even extra toen ik dat zag hoor. Ik wil ook zo'n mini-wondertje!

Sowieso toch echt wel even een paar keer gezucht en geslikt de afgelopen dagen. Er kleeft toch iets extra's aan die kerstdagen op de een of andere manier.
Ach lieverd Misschien zit je volgend jaar wel met je bolle buikie onder de boom!!!!!

Ik heb je iets opgestuurd

[ Bericht 3% gewijzigd door Vivi op 27-12-2006 23:33:44 ]
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 28 december 2006 @ 00:49:20 #294
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44783167
brighteyes nogmaals hier ook een hoop echt dat 2007 voor jou en stinkie een mooi jaar mag worden
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_44783629
Brighteyes, ik ben er ook geweest! Indrukwekkend hè? Vooral de snelheid waarmee het groeit, een foetus van 13 weken is zo'n mega verschil met die van 20 weken...
En meiden, tis ook vrij beladen zo, kerst. Je hoopt toch dat het steeds de laatste met zijn 2tjes is.. Maar helaas.. Dit is kerst 4 dat we dat dachten. Dit keer zijn we echter heerlijk op wintersport geweest en voorheen bleven we thuis (familie ) wie weet dat dit de doorslag geeft!

Hier gaat de molen weer starten! Recepten heb ik binnen, net ongi geweest.. 10 januari gaat de eerste spuit er weer in! Ik heb er nog geen gevoel bij momenteel. Nieuwe ronde nieuwe kansen, hopelijk is het lot ons deze keer beter gezind!

Ik wens iedereen hier een prachtig kind in 2007!!!!!!!!!!!
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
  donderdag 28 december 2006 @ 01:09:51 #296
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44783661
spannend nietus succes!
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_44783781
Dank je Evenstar
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
pi_44786156
Eergister had ik weer posi getest (ovulatie) (2e kerstdag) dus vanuit Parijs vanaf de champs elysee heb ik gister dus gebeld naar het lab, 1 januari heb ik terugplaatsing. En dit maal krijg ik er 2 terug!!

Goed begin van het jaar.
pi_44786187
NieTTus en Ticootje, goed en spannend begin van het jaar! Succes!!

Wij moeten de 5e terug voor de uitslagen van de diverse testen. Ben benieuwd hoe en wat. Jammer dat ik CD3 niet kon lasten prikken ivm 1e Kerstdag, maar wie weet komt dat nog
pi_44786312
quote:
Op woensdag 27 december 2006 22:30 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ken het..
Kerstavond gevierd met schoonfamilie.. Mijn schoonzusje heeft in september dus een meisje gekregen..
Het is een lekker moppie hoor.. Maar dan kreeg ik voor de kerst een foto van mijn nichtje en mij..
Ja leuk kadootje normaal.. Maar nu even niet..
Kind huilt.. Ik pak het op.. Ik loop er mee door de kamer zodat moeders even een kadootje kon uitpakken..
Werd er geroepen ja nu kan je dus de hele tijd blijven lopen.. Moeders roept: Owh vind Tal niet erg..
Nee vind Tal ook niet erg.. want dan kon je tenminste de tranen niet zien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')