ik na half jaartje al pleitte daar.Vindt mezelf niet de persoon om 8 uur lang per dag achter de kast te zittenquote:Op maandag 8 januari 2007 09:57 schreef msteggink het volgende:
Dikkers
Gelukkig ben ik daar al jaren weg, na het eerste jaar had ik het al wel gezien.
eey fatih...jah jij hebt zoveel klonen hierquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:40 schreef Dibble het volgende:
[..]
ik na half jaartje al pleitte daar.Vindt mezelf niet de persoon om 8 uur lang per dag achter de kast te zitten![]()
btw wobbel, ik ben het faphitje weetjenog, die turk uit je klas![]()
ja moet wat hequote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:10 schreef wobbel het volgende:
[..]
eey fatih...jah jij hebt zoveel klonen hier
nee bro vandaag blijf ik thuis beetje tv/fokkenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:14 schreef wobbel het volgende:
[..]
met je ravin' rabbit
maargoed, nog wat te palen in hengelooo onniej?
Nee jij bent een kneus, elke leraar op dikkers is een gezweldragerquote:Op maandag 28 mei 2007 20:29 schreef Pakspul het volgende:
Je bent een kneus Schepers is best goede gast alleen je moet hem snappen en dat doe je blijkbaar niet.
dikkers ligt aan de industriestraatquote:Op maandag 28 mei 2007 20:20 schreef ACT-F het volgende:
Wat is nu het verschil tussen het Dikkers gebouw en de voormalige Hofstede MTS op het Industrieplein?
Eensquote:Op maandag 28 mei 2007 20:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee jij bent een kneus, elke leraar op dikkers is een gezweldrager
Dat is me duidelijk, maar wat is het verschil in de gegeven opleidingen?quote:Op maandag 28 mei 2007 22:06 schreef Syd het volgende:
dikkers ligt aan de industriestraat
Duidelijk dat je de regels van het spel nog niet snaptquote:Op maandag 28 mei 2007 20:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee jij bent een kneus, elke leraar op dikkers is een gezweldrager
Aan dikkers college zit het ICT gedeelte gevestigd, van niv 2 t/m 4 en daarnaast zijn er nog aantal cursussen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 01:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is me duidelijk, maar wat is het verschil in de gegeven opleidingen?
op het roostergedeelte op internet stond ook 'wijnproef cursus'quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:37 schreef Syd het volgende:
[..]
Aan dikkers college zit het ICT gedeelte gevestigd, van niv 2 t/m 4 en daarnaast zijn er nog aantal cursussen.
ECHT ?? hahaha, vertel vertel.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:29 schreef wobbel het volgende:
Whahaha, anders krijgt de TS problemen op school vanwege dit topic
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |