ik na half jaartje al pleitte daar.Vindt mezelf niet de persoon om 8 uur lang per dag achter de kast te zittenquote:Op maandag 8 januari 2007 09:57 schreef msteggink het volgende:
Dikkers
Gelukkig ben ik daar al jaren weg, na het eerste jaar had ik het al wel gezien.
eey fatih...jah jij hebt zoveel klonen hierquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:40 schreef Dibble het volgende:
[..]
ik na half jaartje al pleitte daar.Vindt mezelf niet de persoon om 8 uur lang per dag achter de kast te zitten![]()
btw wobbel, ik ben het faphitje weetjenog, die turk uit je klas![]()
ja moet wat hequote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:10 schreef wobbel het volgende:
[..]
eey fatih...jah jij hebt zoveel klonen hier
nee bro vandaag blijf ik thuis beetje tv/fokkenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:14 schreef wobbel het volgende:
[..]
met je ravin' rabbit
maargoed, nog wat te palen in hengelooo onniej?
Nee jij bent een kneus, elke leraar op dikkers is een gezweldragerquote:Op maandag 28 mei 2007 20:29 schreef Pakspul het volgende:
Je bent een kneus Schepers is best goede gast alleen je moet hem snappen en dat doe je blijkbaar niet.
dikkers ligt aan de industriestraatquote:Op maandag 28 mei 2007 20:20 schreef ACT-F het volgende:
Wat is nu het verschil tussen het Dikkers gebouw en de voormalige Hofstede MTS op het Industrieplein?
Eensquote:Op maandag 28 mei 2007 20:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee jij bent een kneus, elke leraar op dikkers is een gezweldrager
Dat is me duidelijk, maar wat is het verschil in de gegeven opleidingen?quote:Op maandag 28 mei 2007 22:06 schreef Syd het volgende:
dikkers ligt aan de industriestraat
Duidelijk dat je de regels van het spel nog niet snaptquote:Op maandag 28 mei 2007 20:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee jij bent een kneus, elke leraar op dikkers is een gezweldrager
Aan dikkers college zit het ICT gedeelte gevestigd, van niv 2 t/m 4 en daarnaast zijn er nog aantal cursussen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 01:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is me duidelijk, maar wat is het verschil in de gegeven opleidingen?
op het roostergedeelte op internet stond ook 'wijnproef cursus'quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:37 schreef Syd het volgende:
[..]
Aan dikkers college zit het ICT gedeelte gevestigd, van niv 2 t/m 4 en daarnaast zijn er nog aantal cursussen.
ECHT ?? hahaha, vertel vertel.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:29 schreef wobbel het volgende:
Whahaha, anders krijgt de TS problemen op school vanwege dit topic
ik weet er het fijne (nog) niet van, maar ik hoorde TS op MSN zeggen dat hij een gesprek had over dit topic, maar hij wilde er nog niet meer over vertellen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:31 schreef Syd het volgende:
[..]
ECHT ?? hahaha, vertel vertel.
Zit er nu bijna 7maanden niet meer op dikkersmaar vertel!!:P
eey doe's niet zo onbeschoft over die school....doe dat maar over 2 jaar ofzo als ik er vanaf benquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |