quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:55 schreef Junkyontherun het volgende:
en wat voor les geeft ie?
Who cares daarom is Schepers nog wel een klootzak en is het nog wel een kut school...quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:07 schreef T3rr0r het volgende:
Zelfs een bak stront schrijft betere stukken tekst dan jij..
ja is opzich denk ik best wel veel veranderd wij moeten nu allemaal modules kiezen.. wordt je gek van maarja niks aan te doen (ja andere opleiding kiezen maar daar heb ik geen zin in..)quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:06 schreef Junkyontherun het volgende:
4 jaar geleden, zal wel veel veranderd zijn ...
en jij bent? en trouwens geef maar door als je er blij van wordtquote:Op vrijdag 1 december 2006 21:09 schreef Rapaille het volgende:
aha, zal het aan hem doorgeven. Je naam heb ik al uit je profiel.
Dat verklaart een boel, goeie ROC-instellingquote:Op vrijdag 1 december 2006 21:09 schreef intenn het volgende:
maar daar heb ik geen zin in
Is het ROC daar nou een MBO-school of een of ander buurthuis?quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:30 schreef Chr1st1aan het volgende:
Mhoa volgens mij klopt het verhaal niet, want wij hebben OBN van Schepers en ik zie achtergronden van mensen bij ons.... daar kan een paint of standaard achtergrond niet aan tippen qua achterlijkheid.
Verder geeft hij idd wel eerst 10 keer een waarschuwing voordat hij je eruit keilt. Behalve als je Patience doet op de pc dan ga je er wel snel uit![]()
Ze noemen het een school, tjah. ..tjah.quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:35 schreef r_one het volgende:
[..]
Is het ROC daar nou een MBO-school of een of ander buurthuis?
Dan had je maar beter moeten opletten vroegah, zat je nu niet op zo'n schijtschool.quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:08 schreef intenn het volgende:
[..]
Who cares daarom is Schepers nog wel een klootzak en is het nog wel een kut school...![]()
dat dan weer wel ja.quote:
Nah, meeste leraren op dikkers zijn superleraren, juist een kleine groep leraren zijn bagger en doen alsof ze dictators zijn.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:40 schreef nvido het volgende:
GODZIJDANK !
Ben ik van die kolereschool af
Vanaf volgend jaar alsnog via het ROC een andere opleiding volgen, maar alles is beter dan dat nutteloze volk wat daar rondloopt.
De een heeft nog minder zin om er uberhaupt te verschijnen.
Verder zijn niet alle leraren kut, maar het gros wel.
Uitzondering; Homans.
Enige waarmee je kunt ouwehoeren, maar ook de klas in de hand heeft.
snel wegrent uit dit topic
helaas alweer 21jaartjes maar gelukkig over 3uur is het over :pquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Vieze neger! Sydney is jarig en single dames
Wat lul jij braaf dan, alle leraren op dikkers zijn ongeschoolde tyfuskneuzen, vooral die dikke homo mommers, roelvink en oude boschquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:54 schreef Syd het volgende:
[..]
Nah, meeste leraren op dikkers zijn superleraren, juist een kleine groep leraren zijn bagger en doen alsof ze dictators zijn.
EN NEE IK GA GEEN NAMEN NOEMEN
Amen !quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wat lul jij braaf dan, alle leraren op dikkers zijn ongeschoolde tyfuskneuzen, vooral die dikke homo mommers, roelvink en oude boschChomans is chill idd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |