Buup, ik vind deze toch mooier..quote:
Spank you.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zodra je alle avatars bij elkaar geraapt hebt, wil ik het wel achter elkaar proppen.
Jij hebt ook een mooiequote:
De Peter R. de Vries- en Albert Verlinde-award, toch?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:31 schreef static het volgende:
[..]
Spank you.
In ieder geval mijn huidige gecombineerd met de award.
Noem dat maar leuk dat ik een kneus wordt genoemdquote:
Jij bent ook nooit tevreden héquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:30 schreef Ole het volgende:
[..]
Noem dat maar leuk dat ik een kneus wordt genoemd
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
moet jij zeggen.... 3 awards en toch nog commentaar dat 't niet de goeie zijn
Haaibaaike ook niet met jou!quote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:18 schreef Zhenar het volgende:
Haaibaaike ook niet met jou!Ze is geen hoer ofzo
![]()
![]()
Alhoewel dat toch wel een wederzijds tofheidsverhogend effect zou hebbenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
precies... ik ben al tof genoeg zonder wilde tongpartijen met haaibaaike![]()
En ik ook niet ..Heb ik jou gisteren al gezegd dat ik geen hoer bentquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Haaibaaike ook niet met jou!Ze is geen hoer ofzo
![]()
![]()
Maar ik verdedigde je juist! Ik zei dat jij geen hoer bent!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:31 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
En ik ook niet ..Heb ik jou gisteren al gezegd dat ik geen hoer bent![]()
Zwetsend om te zeggen dat je altijd zo praat![]()
jezus trut, hij nam 't voor je op hoor.....quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:31 schreef Haaibaaike het volgende:
En ik ook niet ..Heb ik jou gisteren al gezegd dat ik geen hoer bent![]()
Zwetsend om te zeggen dat je altijd zo praat![]()
* ole Troost Zhenarquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar ik verdedigde je juist! Ik zei dat jij geen hoer bent!![]()
WTF?!quote:
Noem je mij een hoer?!quote:
Editslet, daar stond eerst wat andersquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:36 schreef Bupatih het volgende:
Haaibaaike
Negeer die kleine kindjes maar, hoor.
Gelukkig ben jij beter en volwassener.
Da's niet waar!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Editslet, daar stond eerst wat anders!
Wtf is 'hoerenvleer'?quote:
Nee joh!!!quote:
Het is helemaal jouw tekst hoorquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wtf is 'hoerenvleer'?Zou ik ooit zoiets zeggen?
Ik heb het ook gezien hoor, Zhenniequote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het is helemaal jouw tekst hoormisschien hier een daar wat weggelaten maar dus 100% jouw tekst
![]()
Ik had wel wat beters verwacht van de Grappigste User van SHO!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het is helemaal jouw tekst hoormisschien hier een daar wat weggelaten maar dus 100% jouw tekst
![]()
Niet alleen van SHOquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik had wel wat beters verwacht van de Grappigste User van SHO!
Ja, een Bupa met zijn gemene posts waarin hij pretendeert heel aardig te doen, maar eigenlijk zet hij Haaibaaike gewoon keihard voor schut!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb het ook gezien hoor, Zhennie. Die gemene Bupa moet eens ophouden Haaibaaike te treiteren! Het is een hartstikke lief mens
!
Wat? Ook van heel FOK!?quote:
Wat moeten we bekijken?quote:
Jij ook...met je achterhaalde username.quote:
Jammer dat ik m'n naam niet kan veranderen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij ook...met je achterhaalde username.
wtf?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:52 schreef Ole het volgende:
Gelukkig is static even weg. Is tegenwoordig toch een saaie lul geworden
Zak in de kringelstront.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:15 schreef Ole het volgende:
Het is toch zo
Vroegah was er nog weleens wat te beleven met static, nu zet ie alleen maar slotjes en speelt ie kleuterjuf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |